شرکت رکورد جدیدی برای درآمد سالانه ثبت می کند
سئول، 8 ژانویه 2025 — LG Electronics Inc. (LG) امروز نتایج اولیه درآمد خود را برای سه ماهه چهارم و کل سال 2024 اعلام کرد که درآمد تلفیقی 87.74 تریلیون KRW و سود عملیاتی 3.43 تریلیون KRW را گزارش کرد. این یک رکورد جدید برای بالاترین درآمد سالانه در تاریخ این شرکت است.
طی چهار سال گذشته، درآمد تلفیقی الجی نرخ رشد مرکب سالانه بیش از 10 درصد را تجربه کرده است. این شرکت توانسته رشد کند در حالی که در میان عدم قطعیتهای خارجی مختلف، پایههای اساسی را حفظ کرده است. تغییرات استراتژیک در مدلهای کسبوکار، از جمله خدمات اشتراک و ابتکارات مستقیم به مصرفکننده (D2C)، رشد را فراتر از محدودیتهای کسبوکار اصلی آن سوق داده است. گسترش عملیات تجارت به کسب و کار (B2B) نیز به میزان قابل توجهی به افزایش درآمد کمک کرده است.
با وجود چالشهای مختلف، سودآوری به صورت سالانه ثابت باقی ماند. در نیمه دوم سال گذشته، افزایش غیرمنتظره هزینه حمل و نقل جهانی و هزینه های یکباره برای منطقی سازی موجودی بر سودآوری تأثیر گذاشت. با این حال، عملکرد کلی سالانه کسبوکار رشد کیفی مثبتی را نشان داد که ناشی از تنظیم مجدد پرتفوی تجاری است.
در سه ماهه چهارم سال گذشته، الجی درآمد تلفیقی 22.78 تریلیون وون و سود عملیاتی 146.1 میلیارد وون را به ثبت رساند. امسال، این شرکت قصد دارد از طریق تغییر سبد کسب و کار، رشد کیفی را تسریع بخشد. الجی بر تقویت رقابت اساسی در زمینههایی مانند کیفیت و هزینه تمرکز خواهد کرد و در عین حال تلاشها را برای تضمین یک ساختار سود قوی از طریق کارایی هزینه ثابت به حداکثر میرساند.
انتظار می رود کسب و کار لوازم خانگی که بخش اصلی این شرکت است، برای دومین سال متوالی از 30 تریلیون KRW فراتر رود. استراتژی گسترش ابزارهای هوش مصنوعی و خط تولید منطقه حجم، همراه با متنوع کردن مدلهای کسبوکار به اشتراک و D2C، عملکرد خوبی را به همراه داشته است. رشد در بخش B2B، از جمله گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC)، لوازم داخلی و راه حل های قطعات، به طور پیوسته ادامه دارد.
ال جی قصد دارد تجارت اشتراک خود را به کشورهایی مانند تایلند و هند، علاوه بر بازارهای موجود مانند کره، مالزی و تایوان گسترش دهد. کسب و کار تهویه مطبوع، که بیشترین سهم را در حوزه B2B لوازم خانگی الجی دارد، اکنون به عنوان یک واحد تجاری مستقل عمل میکند تا به یک تجارت جهانی راهحلهای هوای جامع و درجه یک تبدیل شود.
در تجارت تلویزیون، علیرغم اینکه بازار کلی با بهبود تقاضا با تاخیر مواجه است، تقاضا در بازارهای پریمیوم مانند اروپا به تدریج در حال بهبود است. تجارت تبلیغاتی و محتوای مبتنی بر webOS این شرکت همچنان به گسترش اکوسیستم خود در تلویزیونها، مانیتورهای هوشمند و سیستمهای سرگرمی اطلاعاتی خودرو ادامه میدهد. از ابتدای امسال، این شرکت به دنبال گسترش بیشتر پایههای تجارت تبلیغات و محتوای خود از طریق استراتژی OLED و QNED “Dual Track” در بازارهای پریمیوم و همچنین برآورده کردن خواستههای خاص بازار در سراسر جهان با خط تولید منطقه حجمی است. علاوه بر این، مطابق با بازسازی سازمانی سال گذشته، این شرکت قصد دارد از طریق عملکرد یکپارچه محصولات مبتنی بر صفحه نمایش خود از جمله تلویزیون ها و محصولات IT و ID، هم افزایی بین مشاغل سخت افزاری و پلت فرم را افزایش دهد.
وسیله نقلیه جزء کسب و کار دارد کاهش موقت تقاضا برای خودروهای الکتریکی را تجربه کرد. با وجود این، آن به دستیابی به نتایج محکم ادامه داده است و هست در مسیر به درآمد برای دومین سال متوالی از 10 تریلیون KRW فراتر رفت. شرکت بر روی پاسخ به انتقال به وسایل نقلیه تعریف شده با نرم افزار (SDV) و تقویت ثبات داخلی از طریق عملیات سودآور تمرکز خواهد کرد..
این ارقام سود تلفیقی آزمایشی بر اساس K-IFRS ارائه شده به عنوان خدماتی به سرمایه گذاران قبل از نتایج نهایی سود LG Electronics از جمله سود خالص است. جزئیات مربوط به هر بخش به طور رسمی اواخر این ماه اعلام خواهد شد.
###