فیلم جدید برند شرکت ، هوش محبت آمیز را به نمایش می گذارد ،
ارائه تجربیات معنی دار و متفکرانه به مشتریان
سئول ، 1 آوریل ، 2025 – LG Electronics (LG) از فیلم جدیدی با عنوان “کمتر مصنوعی ، انسانی تر” رونمایی کرده است تا مشتریان را به کشف چگونگی غنی سازی زندگی از طریق لحظات متفکرانه و تجربیات معنی دار که توسط هوش محبت ال جی می توانند غنی شوند ، پرده برداری کنند. این فیلم بخشی از ادامه است زندگی خوب است کمپین جهانی ، که در ابتدا در اوت 2023 برای پخش پیام خوش بینی در سراسر جهان معرفی شد.
ال جی متعهد به تعریف مجدد تجربه مشتری است ، و اطمینان حاصل می کند که جوهر زندگی خوب است در هر جنبه ای از محصولات ، خدمات و ارتباطات خود منعکس شده است. در این دوره در حال تحول هوش مصنوعی ، ال جی با نگه داشتن انسان در قلب نوآوری هوش مصنوعی ، پیگیری خود را برای ارائه تجربیات معتبرتر ادامه می دهد.
کمپین امسال تأکید می کند زندگی خوب است لحظاتی در زندگی روزمره با هوش محبت آمیز ال جی ، که بهتر با مشتریان درک و همدلی می کند. ال جی با در نظر گرفتن فلسفه انسانی محور این شرکت ، قصد دارد فراتر از رویکردهای هوش مصنوعی فناوری محور ، تقویت ارتباطات عمیق تر و تعامل بیشتر بین محصولات و کاربران خود حرکت کند.
فیلم جدید برند با دلگرم کننده چگونگی ادغام LG به طور شهودی هوش مصنوعی خود را در کارهای روزمره مشتریان ، ارائه می دهد و پشتیبانی از تجربیات شخصی سازی شده را ارائه می دهد که باعث تقویت زندگی در خانه ، کار و ادامه می شود.
این فیلم در خانه آغاز می شود ، جایی که یک خانواده از لحظات معمولی و در عین حال گرانبها در کنار هم لذت می برند ، از کارهای روزانه با راه حل های خانگی LG AI که بی سر و صدا با نیازهای فردی خود سازگار هستند ، از کار خود رهایی می یابند. این که آیا یادآوری ملایم برای گرفتن چتر است یا به طور خودکار چراغ ها را خاموش می کند ، خانه هوشمند روال را ساده می کند تا افراد بتوانند آرامش خود را به روز خود برسانند. با ادامه فیلم ، بینندگان می توانند ببینند که چگونه محل کار با کیفیت و کنترل بهینه هوا و کنترل دما برای راحتی بیشتر به یک محیط متعادل تبدیل می شود. در جاده ، سیستم به طور شهودی وضعیت جسمی و عاطفی راننده و مسافران را درک می کند و توصیه های شخصی را ارائه می دهد که هر سفر را آرامش بخش تر و اطمینان بخش تر می کند.
کیم هیو-اون ، معاون رئیس جمهور و رئیس بخش مدیریت برند ال جی گفت: “تمرکز برند ما فقط روی فناوری هوش مصنوعی نیست ، بلکه در مورد چگونگی تقویت زندگی مشتریان به روش های معنی دار است.” “این کمپین با هدف نشان دادن چگونگی هوش محبت آمیز ال جی می تواند زندگی روزمره ما را تغییر دهد ، یکپارچه در لحظه های روزمره ادغام شود تا راحتی ، سهولت و ارتباط را ارائه دهد.”
کمپین جهانی در کشورهایی از جمله انگلیس ، آلمان ، برزیل ، مکزیک و استرالیا در ماه مارس به پایان رسیده است. فیلم برند را می توان در کانال جهانی YouTube LG مشاهده کرد ، و جزئیات بیشتر در مورد این کمپین را می توان در وب سایت LG (lg.com/lifesgood) یافت.
# #