LG Electronics با ایمن سازی یک نقطه در بهترین مارک های جهانی Interbrand 2024 به یک نقطه عطف قابل توجه رسیده است. این دستاورد نتیجه تلاشهای جسورانه LG است. Hyo-Eun Kim ، رئیس بخش مدیریت برند ، شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور در LG Electronics ، بینش و داستان خود را در پشت این تحول به اشتراک می گذارد. ال جی تکامل خود را در “یک شرکت Smart Life Solution” پذیرفته است ، و هویت خود را برای ارائه نوآوری که باعث تقویت زندگی روزمره می شود ، تعریف کرده است.
در مصاحبه ای با فوربس ، کیم بینش هایی را در مورد سفر برندسازی ال جی به اشتراک گذاشت و تعهد این شرکت را به وعده “خوب زندگی” و اخلاق آن از “خوش بینی شجاع” برجسته کرد. وی بر اهمیت ایجاد ارتباطات معنی دار از طریق ارتباطات داخلی و خارجی و همچنین درگیر کردن مشتریان از طریق محصولات و کمپین هایی که باعث مثبت بودن و اعتماد به نفس در آینده می شود ، تأکید کرد.
به عنوان بخشی از این تحول ، ال جی ابتکارات جامع برندسازی را آغاز کرده است ، از جمله فعالیتهای هدفمند برای درگیر شدن نسل های جوان مانند کمپین های ژنرال Z. مانند “خوش بینی فید شما” در Tiktok و YouTube به شدت طنین انداز شده است ، و بیش از 1.8 میلیارد بازدید و به طور قابل توجهی درگیری جهانی را تقویت می کند.
ال جی برای تحول برند خود و ارتباط با مشتریان در سراسر جهان از طریق راه حل های نوآورانه و استراتژی های ارتباطی تأثیرگذار اختصاص دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیدگاه ال جی برای سفر تحول آمیز ، از forbes.com دیدن کنید.
# #