دسترسی در فناوری فراتر از نوآوری است. این در مورد بهتر کردن زندگی روزمره برای همه است. در CSUN در سال 2025 ، ال جی به عنوان اولین شرکت جهانی لوازم خانگی در خانه شرکت کرد که رویکرد جهانی خود را برای دسترسی به نمایش می گذارد.
“کنفرانس فناوری کمک CSUN” ، که توسط مرکز معلولیت در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نورتریج برگزار شد ، به عنوان بزرگترین رویداد جهان با تمرکز بر فناوری کمکی شناخته شده است. شرکت های بزرگ فناوری جهانی ، از جمله Google ، Amazon ، Apple و Microsoft ، سالانه برای معرفی فن آوری های دسترسی جدید خود و به دست آوردن بینش ارزشمند شرکت می کنند.
به عنوان شرکت پیشگام جهانی لوازم خانگی برای نمایشگاه در کنفرانس CSUN ، ال جی از نوآوری های دسترسی به طراحی شده برای فعال کردن یک “رونمایی کردزندگی بهتر برای همه. ” در چهلمین کنفرانس سالانه CSUN در ماه مارس ، ال جی نوآوری های خانه هوشمند ، فناوری های هوش مصنوعی و دستگاه های لوازم جانبی را با هدف کمک به مصرف کنندگان در معلولیت و سالمندان به راحتی تر از محصولات استفاده کرد.
برای بازار مصرف ایالات متحده ، ال جی راه حل های مختلفی را نشان داد که تجربیات کاربر را از طریق لوازم جانبی قابل ضمیمه و به روزرسانی های نرم افزاری برای لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی مصرفی تقویت می کند.
کیت Comfort LG که امسال برای اولین بار در آمریکای شمالی معرفی شد ، در پاسخ به نگرانی های کاربر تهیه شد. ال جی چندین لوازم جانبی را برای آسانتر کردن لوازم خانگی ایجاد کرد ، از جمله دستگیره های آسان برای افرادی که دارای قدرت محدودی برای باز کردن کشو شوینده لباسشویی و درهای واشر و خشک کن و یک شماره گیری آسان برای ماشین لباسشویی هستند. این شرکت با گوش دادن به بازخورد انواع مصرف کنندگان ، از جمله کسانی که دارای اختلالات تحرک ، اختلالات بینایی و همچنین کودکان و سالمندان هستند ، به گسترش ترکیب کیت راحتی ادامه می دهد.
نکته برجسته دیگر این نمایشگاه یک کیوسک تجاری تازه توسعه یافته با قابلیت های قابل تنظیم و صفحه کلید لمسی بود. این کیوسک به کاربران ویلچر اجازه می دهد تا ارتفاع صفحه را به راحتی در سطح چشم خود تنظیم کنند. یک لوازم جانبی جدید صفحه کلید لمسی که برای تقویت دسترسی به مصرف کنندگان کم بینا طراحی شده است نیز در این کنفرانس معرفی شد.
ال جی با تکمیل تظاهرات فناوری خود در غرفه ، میزبان یک کارگاه نیم روزه بود که به موضوعاتی از قبیل خانه های هوشمند هوشمند ، طراحی جهانی از جمله کیت های راحتی و کیوسک های قابل دسترسی پرداخت. بحث و گفتگو شامل فن آوری های جدید کمکی و راه های کاهش نقاط درد مشتری برای ایجاد محیط های راحت تر است. شرکت کنندگان در این کارگاه شامل ذینفعان دسترسی از مرکز چوپان ، دانشگاه مریلند ، UC برکلی ، شورای آمریکایی نابینا و مرکز ملی رسانه های در دسترس بودند که همگی تخصص و بینش خود را در زمینه بهبود دسترسی در محصولات به اشتراک گذاشتند.
با توجه به Justin Hong ، رئیس استراتژی ESG ESG ، نقش ال جی در CSUN 2025 ، تلاش های مداوم این شرکت برای تقویت دسترسی به کاربران لوازم خانگی و تحقق آن را نشان می دهد. زندگی بهتر برای همه چشم انداز ESG. وی می گوید: “دسترسی به قلب نوآوری ما است و ما را به سمت مرزها سوق می دهد و از انتظارات فراتر می رود.” وی گفت: “به ویژه نشان دادن محصولات مختلف در آمریکای شمالی به ویژه معنی دار است زیرا ما تلاش های خود را برای کمک به یک کمک می کنیم زندگی بهتر برای همه با برخی از ساده ترین و راحت ترین محصولات روی کره زمین. “
ال جی برای اولین بار از شرکت در CSUN هیجان زده شد و جدیدترین راه حل های متمرکز بر دسترسی خود را در آمریکای شمالی ارائه می داد. این رویداد فرصتی عالی برای برجسته کردن تعهد مداوم شرکت در بهبود زندگی برای همه با ارائه محصولاتی بود که باعث افزایش راحتی و سهولت استفاده می شود.
ال جی با اولین حضور خود در CSUN در سال 2025 ، مجدداً تعهد خود را به طراحی و دسترسی جهانی تأیید کرد. ال جی با معرفی راه حل های طراحی شده با طراحی که باعث افزایش راحتی برای کاربران معلول و ارشد می شود ، همچنان به آینده ای فراگیرتر فشار می آورد.
کمک شده توسط LG Electronics USA
# #