در ال جی ، نوآوری فراتر از فناوری گسترش می یابد – این در مورد ایجاد تجربیات معنی دار است که باعث تغییر و شکل دادن به آینده می شود. این دیدگاه از طریق LG College Day به زندگی می رسد ، یک برنامه همهجانبه که دانشجویان را با فرهنگ شرکتی ال جی متصل می کند و بر پایداری و نوآوری در دنیای واقعی به عنوان ارزش های اصلی تأکید می کند.
به تازگی ، بیش از 50 دانشجوی زبان کره ای دانشگاه پرینستون از دفتر مرکزی LG Electronics در آمریکای شمالی در Englewood Cliffs ، نیوجرسی بازدید کردند. در این بازدید ، نگاهی به دست اول در مورد چگونگی پیشگام LG از طریق فناوری های پیشرفته ، بحث های روشنگری و تجربیات یادگیری مفید ارائه شده است.
برای برخی ، روز کالج LG چیزی بیش از یک بازدید آموزشی نیست – این یک دروازه برای یک حرفه آینده است. یکی از شرکت کنندگان سابق در طول بازدید خود چنان الهام بخش بود که بعداً به عنوان یک کارمند تمام وقت به ال جی پیوست و تأکید کرد که نقش این برنامه در اتصال استعدادهای برتر با فرصت های دنیای واقعی است.
این بازدید با یک جلسه مقدماتی آغاز شد که در آن دانشجویان استراتژی تجاری LG ، فناوری را بررسی کردند پیشرفت و تأثیر جهانی نکته برجسته این جلسه یک بحث پانل پویا بود که شامل مدیران ال جی و کارشناسان صنعت ، که بینش های ارزشمندی در مورد پیشرفت شغلی دارند ، رهبری و آینده فناوری.
دانش آموزان سپس وارد نمایشگاه ال جی شدند ، جایی که آنها با نوآوری های پیشگامانه مانند LG Signature OLED T-اولین تلویزیون OLED بی سیم و شفاف جهان-و LG Stanbyme ، یک صفحه بی سیم قابل حمل برای حداکثر رساندن بهره وری از روی کاربران در تعامل بودند. صفحه نمایش علائم انعطاف پذیر OLED یک تجربه تصویری همهجانبه را ارائه داد که تصاویر را با وضوح و واقع گرایی خیره کننده به زندگی می آورد.
در مرحله بعد ، دانش آموزان به نمایشگاه نمایشگاه لوازم خانگی LG ، جایی که آنها شاهد نوآوری های دارای هوش مصنوعی بودند که زندگی روزمره را تغییر می دهد ، کاوش کردند. از یخچال های هوشمند که دستور العمل های بهینه را به واشرهای محور AI نشان می دهد که چرخه های لباسشویی را بهینه می کنند ، ال جی همچنان استانداردهای جدیدی را برای راه حل های هوشمند خانه تعیین می کند.
بازدید از استودیوی مجازی برقی ال جی ، نگاهی به پشت صحنه به روند خلاقیت در پشت مبارزات بازاریابی جهانی این شرکت ارائه داد. این استودیو ، یک فضای تولیدی با تکنولوژی بالا برای تبلیغات و عکاسی از محصول ، تأکید ال جی بر داستان پردازی و برندسازی را برجسته کرد.
دانشجویان همچنین در مورد ابتکارات زیست محیطی و اجتماعی ال جی ، از جمله سری گونه های در معرض خطر، باغ گرده افشان و ال جی گواهینامه پلاتین LEED – تقویت تعهد شرکت به پایداری.
فراتر از فناوری و بینش تجاری ، روز کالج LG فرصتی را برای دانشجویان فراهم کرد تا با تیم منابع انسانی ال جی درگیر شوند و مسیرهای شغلی مختلف و فرصتهای شغلی را در این شرکت بررسی کنند.
یونگ کیو-هونگ ، مدیرعامل LG Electronics آمریکای شمالی ، بر اهمیت تقویت ارتباط با نسل جوان تأکید کرد: “با درگیری با جوانان ، به ویژه دانش آموزان ژنرال Z ، ما فقط نوآوری های خود را به نمایش نمی گذاریم-ما در حال ایجاد اتصالات برای آینده هستیم.”
LG College Day به عنوان بستری برای الهام بخشیدن به رهبران آینده ، ایجاد شکاف بین آکادمی و صنعت در حالی که جشن هم افزایی نوآوری ، مسئولیت شرکت ها و فرهنگ کره را ادامه می دهد ، رشد می کند.
# #