شرکت برنده 35 جایزه ، از جمله شناخت ویژه برای
توپی خانگی خود رانندگی و امضای LG OLED T
سئول ، 23 آوریل ، 2025 – LG Electronics (LG) با 35 جایزه از جمله معتبر مورد تقدیر قرار گرفته است بهترین از بهترین ها Accolade ، در جایزه طراحی Red Dot 2025. این جایزه سالانه تعالی طراحی را در طیف متنوعی از دسته ها جشن می گیرد و به طور گسترده به عنوان یکی از سه برنامه برتر جوایز طراحی صنعتی جهان در نظر گرفته می شود.
از جمله برندگان ایستاده ، LG Signature OLED T ، اولین تلویزیون شفاف بی سیم جهان است که معتبر را به دست آورد بهترین از بهترین ها تمجید این تلویزیون پیشگام به کاربران امکان می دهد تا با لمس یک دکمه ، بین حالت های شفاف و مات تغییر شکل دهند و امکانات جدیدی را برای سرگرمی و طراحی فضای زندگی باز کنند. با داشتن صفحه نمایش OLED 77 اینچی 4K ، LG Signature OLED T کیفیت تصویر خیره کننده ، تجربیات بصری شبیه به واقعیت افزوده و انعطاف پذیری نصب بی سیم را ارائه می دهد.
نکته برجسته دیگر LG Home Home Home Home (نام پروژه: Q9) ، یک عامل هوشمند هوشمند AI با قابلیت LG LG است که برای ناوبری مستقل طراحی شده است. این محصول نوآورانه ، با توجه به اطلاعات محبت آمیز ال جی ، با یک جایزه طراحی نقطه قرمز شناخته شد و همچنین به عنوان برنده در طراحی نوآورانه metacategator. هاب می تواند کاربران را درک کرده و به طور طبیعی با آنها در تعامل باشد و جنبه های مختلف تجربه خانه هوشمند را برای غنی سازی زندگی روزمره تقویت کند. هیئت منصفه جوایز از طراحی دوستانه ، حیوان خانگی و توانایی آن در نمایش “احساسات” مختلف با استفاده از چشمان انیمیشن دیجیتالی ستایش کرد.
علاوه بر این افتخارات برتر ، ال جی 32 جایزه در طیف گسترده ای از دسته بندی محصولات از جمله یخچال ، ماشین لباسشویی ، خشک کن ، تلویزیون ، تهویه هوا ، تصفیه هوا ، محصولات صوتی ، مانیتورها و روبات های تجاری دریافت کرد.
عملکرد چشمگیر ال جی در جایزه Red Dot موفقیت خود را در جایزه IF Design 2025 ، جایی که در 36 جایزه کسب کرد ، پیروی می کند. محصولاتی مانند LG QNED TV ، LG Stanbyme 2 و یخچال Signature LG با Smart Instaview ™ اکنون برندگان دوگانه هستند که در همان سال در هر دو جایزه طراحی IF و جایزه Red Dot شناخته شده اند.
چانگ ووک-جون ، رئیس مرکز طراحی شرکت در ال جی الکترونیک گفت: “ما همچنان به مرزهای نوآوری در طراحی ادامه خواهیم داد و به درک عمیق ما از مشتریان تکیه خواهیم کرد تا نوآوری های محور انسان را در محصولات ، راه حل ها و تجربیات مشتری ارائه دهیم.”
# #