شرکت به رکورد کسب درآمد سه ماهه اول می رسد
رانده شده توسط رشد متعادل در لوازم خانگی و بخش های B2B
سئول ، 24 آوریل 2025 -LG Electronics Inc. (LG) امروز درآمد تلفیقی KRW 22.74 تریلیون و سود عملیاتی KRW 1.26 تریلیون برای سه ماهه اول سال 2025 را اعلام کرد. این نشانگر بالاترین درآمد سه ماهه اول در تاریخ این شرکت و ششمین سال متوالی است که در آن سود عملیاتی شامل KRW 1 تریلون در اولین سه ماهه است. عملکرد قوی با رشد کیفی در مناطق کلیدی تجاری ، به ویژه در بخش های B2B ، بخش های غیر سخت افزاری (مانند اشتراک ها و پلت فرم WebOS) و فروش مستقیم به مصرف کننده (D2C) هدایت شد.
راه حل های وسیله نقلیه و گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC)-هم برای استراتژی B2B ال جی و رشد آینده-درآمد سه ماهه و سود عملیاتی رکورددار را تحویل می دهد. سود عملیاتی ترکیبی از شرکت محلول خودرو و شرکت حل اکو 37.2 درصد نسبت به سال گذشته ، با افزایش درآمد 12.3 درصد افزایش یافته است.
شرکت راه حل لوازم خانگی ، تجارت پرچمدار ال جی و تولید کننده سود اولیه نیز ضمن حفظ رهبری بازار جهانی ، بالاترین درآمد سه ماهه خود را ثبت کرد. این تجارت به سرعت از طریق مدل های نوآورانه مانند خدمات اشتراک و فروش D2C در حال تغییر است. در همین حال ، بخش رسانه ها و سرگرمی ها عملکرد کاملی را نشان می دهد که با ادامه رشد در پلت فرم تبلیغات و محتوای مبتنی بر WebOS LG.
شرکت راه حل لوازم خانگی LG گزارش درآمد سه ماهه اول 6.70 تریلیون KRW و سود عملیاتی KRW 644.6 میلیارد. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، درآمد 9.3 درصد افزایش یافته ، رکورد جدیدی را تعیین کرده و سود عملیاتی 9.9 درصد افزایش یافته است. این شرکت ضمن تسریع در رشد اشتراک خود و فروش D2C ، همچنان رهبری بازار خود را حفظ می کند.
با نگاهی به سه ماهه دوم ، این شرکت به دلیل تغییر سیاست های تجارت جهانی و افزایش رقابت در بازار ، عدم اطمینان را پیش بینی می کند. برای پرداختن به این چالش ها ، این شرکت در حالی که تمرکز خود را بر روی اشتراک و مشاغل آنلاین عمیق تر می کند ، سبد محصولات جدید و منطقه ای را گسترش می دهد. اولویت های اضافی شامل تمرکز روی فرصت ها در B2B مانند لوازم داخلی و فروش خارجی اجزای کلیدی مانند موتورها و کمپرسورها است. تلاش های سودآوری بر افزایش رقابت در هزینه از طریق بهینه سازی کارآیی عملیاتی متمرکز خواهد شد.
شرکت راه حل سرگرمی رسانه ای LG درآمد سه ماهه اول KRW 4.95 تریلیون و سود عملیاتی KRW 4.9 میلیارد. در حالی که تقاضای تلویزیون نرم باقی مانده است ، رشد در تبلیغات و خدمات محتوا مبتنی بر WebOS سهم بیشتری در عملکرد داشته است. درآمد مطابق با سال گذشته باقی مانده است ، اگرچه سودآوری با افزایش قیمت پانل LCD و هزینه های بالاتر بازاریابی تأثیر داشت.
در سه ماهه دوم ، این شرکت به دنبال ایجاد هم افزایی در مشاغل متمرکز بر صفحه نمایش ، از جمله تلویزیون ، نمایشگرهای تجاری و محصولات فناوری اطلاعات مانند لپ تاپ و مانیتور خواهد بود. در حالی که بازار به آرامی بهبود می یابد ، شرکت بر سودآوری ، به ویژه از طریق محصولات حق بیمه تأکید می کند. با هدف پیشبرد مشارکتهای استراتژیک با ارائه دهندگان محتوا برای حفظ مسیر رشد آن ، هدف از افزایش دسترسی جغرافیایی و پایگاه محصول خواهد بود.
شرکت راه حل وسایل نقلیه LG بالاترین درآمد سه ماهه و سود عملیاتی خود را با درآمد KRW 2.84 تریلیون و سود عملیاتی 125.1 میلیارد KRW ثبت کرد. رشد همچنان با یک بازپرداخت سفارش قوی در کل 100 تریلیون KRW تأمین می شود. نکته قابل توجه ، سودآوری در تجارت سرگرمی در وسیله نقلیه بهبود یافته است ، جایی که سهم محصول حق بیمه به طور پیوسته در حال افزایش است. در سه ماهه دوم ، این شرکت قصد دارد با گسترش فروش محصولات با ارزش بالا ، بهینه سازی عملیات در تجارت مؤلفه EV و افزایش کارآیی منابع ، رشد درآمد را حفظ کند و یک ساختار سود پایدار را تقویت کند.
شرکت راه حل LG Eco همچنین درآمد سه ماهه و سود عملیاتی رکورد بالا را بدست آورد. درآمد سه ماهه اول با سود عملیاتی 406.7 میلیارد KRW به KRW 3.05 تریلیون رسید و در نتیجه حاشیه عملیاتی قوی 13.3 درصد بود. سال گذشته ، درآمد 18.0 درصد و سود عملیاتی 21.2 درصد افزایش یافت. از ابتدای سال 2025 ، ال جی تجارت HVAC خود را به عنوان یک بخش مستقل اداره کرده است ، با افزایش عملکرد قابل توجه ناشی از تخصیص منابع کارآمد و یک ساختار سازمانی متمرکز B2B.
در کنار شرکت راه حل خودرو ، شرکت Eco Solution به عنوان موتور اصلی رشد B2B LG فعالیت می کند. در سه ماهه دوم ، این شرکت به دنبال گسترش فروش محصولات جدید HVAC مسکونی و تأمین قراردادهای تهویه مطبوع تجاری در بازارهای نوظهور خواهد بود. همچنین قصد دارد با استفاده از راه حل های چیلر فوق العاده بزرگ ، پروژه های صنعتی و نسل در مقیاس بزرگ-از جمله مراکز داده هوش مصنوعی-را هدف قرار دهد.
# #