LG در یک قدم پیشگامانه در جهت تعریف مجدد تجربه صوتی خود ، به طور رسمی LG “Xboom by Will.i.am” را در 14 آوریل در ایالات متحده راه اندازی کرد. برای تجلیل از این مناسبت ، LG استقبال از هنرمند چند پلاتین ، نوآورانه فناوری و مدیر عامل شرکت Fyi.ai ، Will.i.i.am برای شرکت های North America Timegarters خود این دیدار نه تنها اولین محصول ، بلکه آغاز دوره جدیدی برای برند XBOOM LG ، یکی از دیدگاه های هنری و صدای برش با همکاری خود Will.i.am تزریق شده است.
Will.i.am از پله های نمادین “خوب زندگی” در دفتر مرکزی آمریکای شمالی صعود کرد و جلسه روز خود را با یونگ کیو-هونگ ، مدیرعامل ال جی الکترونیک آمریکای شمالی آغاز کرد تا در مورد اشتیاق مشترک آنها برای همکاری و آینده برند Xboom صحبت کند.
Will.i.am 50 پوستر اختصاصی را در کنار او امضا کرد LG Xboom Grab، یکی از سخنرانان ایستاده در ترکیب جدید. او همچنین وقت خود را برای امضای یادداشت های مارک دار برای کارمندان ال جی و میهمانان ویژه ، با افزودن یک لمس متفکرانه به روز. تیم صوتی ال جی او را در عوض با یک کیسه swag پر از هر محصول در ترکیب جدید XBOOM ، با یک برچسب چمدان “Xboom توسط Will.i.am” سفارشی – یک گره کوچک به تلفیق منحصر به فرد از فناوری و سبک ، شگفت زده کرد.
روز ویژه ، متشکل از رسانه ها ، بازاریابی و فعالیت های مشارکت کارمندان ، با یک جلسه پرسش و پاسخ خصوصی که پس از آن نسخه های نمایشی عمیق ، با حضور رسانه ها و تأثیرگذار ، و به میزبانی آرون وستبروک ، رئیس بازاریابی صوتی ال جی آغاز شد ، آغاز شد. این دو در مورد چگونگی مشارکت LG “Xboom by Will.i.am” به وجود آمدند ، چه چیزی باعث ایجاد خلاقیت و الهام بخش خلاقیت وی می شود ، و جایی که اشتیاق او به هوش و فن آوری مصنوعی از کجا سرچشمه گرفته است. Will.i.am همچنین Raidio.fyi را در مورد او demoeded کرد LG Xboom Grab بلندگو ، مکالمه ای بین خودش و یک شخصیت هوش مصنوعی به نام Fyin.
جلسه نمایشی دستی لحظات “WOW” بسیاری ایجاد کرد. تلفن ها خارج بودند و دوربین ها به عنوان بلندگوهای XBOOM یک سری آزمایشات دوام را تحمل می کردند ، از جمله دفن در ماسه و غوطه ور شدن در آب ، نتایج چشمگیر را نشان می دادند. جک Kiledjian و Scott Cohen از تیم فعال سازی ارزش مشتری LG نیز تست های صوتی کور را در برابر محصولات رقیب انجام دادند و به شرکت کنندگان این امکان را می دهد تا عملکرد برتر LG “XBOOM توسط Will.i.am” را بدون تعصب مقایسه و بشنوند.
در یک ظاهر غافلگیرکننده در کافه تریا LG ، Will.i.am قدم به عنوان Emcee برای یک محصول “XBOOM توسط Will.i.am” قرعه کشی کرد. برندگان انواع مختلفی را از ترکیب صوتی جدید به همراه پوسترهای امضا شده Will.i.am به خانه بردند و یک ناهار معمولی را به یک لحظه فراموش نشدنی تبدیل کردند.
با حفظ انرژی ، Will.i.am به سمت استودیوی مجازی پیشرفته LG برای فیلمبرداری یک فیلم بدون جعبه در کنار مورمن سریع ، تأثیرگذار مشهور و میزبان “360 با سرعت” فیلمبرداری کرد. این ویدئو سرگرمی ، فناوری و ایجاد محتوا را در یک ویترین سرگرم کننده و جذاب از کل ترکیب جدید LG XBOOM مخلوط کرد.
برای خاموش کردن روز پرشور ، LG و Will.i.am میزبان یک جلسه خصوصی با کارمندان انتخاب شده به طور تصادفی بودند. هر برنده یک عکس حرفه ای با Will.i.am و یک پوستر یادبود امضا شده دریافت کرد. کارمندان تشویق شدند که عکس های فوری خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند تا هیجان را گسترش دهند و وزوز پرتاب را فراتر از پردیس LG تقویت کنند.
این روز ویژه جشن همکاری ، خلاقیت و اجتماع بود. از طریق بازدید خود ، Will.i.am به تقویت ارتباط عمیق تر بین رسانه ها ، تأثیرگذار ، کارکنان LG US و ترکیب جدید XBOOM کمک کرد و به آنها صندلی ردیف جلو را برای نوآوری در پشت هویت صوتی جدید این برند داد.
# #