این شرکت به رکورد بالا در سه ماهه اول دست می یابد
فراتر از KRW 22 تریلیون
سئول ، 7 آوریل 2025 -LG Electronics Inc. (LG) امروز نتایج اولیه درآمد خود را برای سه ماهه اول سال 2025 اعلام کرد و درآمد تلفیقی KRW 22.7 تریلیون و سود عملیاتی KRW 1.3 تریلیون را گزارش کرد.
این اولین بار است که درآمد سه ماهه اول ال جی از 22 تریلیون KRW فراتر رفته است. علیرغم چالش های مداوم اقتصادی ، از جمله کندی اقتصادی جهانی ، تمرکز شرکت بر مشاغل “رشد کیفی” نقش اساسی داشت.
به خصوص در بخش های B2B ، تجارت Solution Eco (ES) عامل اصلی رشد در درآمد و سودآوری بوده است. سایر زمینه ها-از جمله خدمات اشتراک ، تبلیغات و محتوا مبتنی بر WebOS و فروش مستقیم به مصرف کننده (D2C)-همچنین به نتایج رکورددار شرکت کمک کرده است.
سود عملیاتی برای ششمین سال متوالی از KRW 1 تریلیون فراتر رفت و همچنان منعکس کننده ساختار سود پایدار بود. افزایش درآمد از مناطق با حاشیه بالا ، اثر اهرم عملیاتی قوی را ایجاد کرده و به حفظ یک ساختار سود پایدار کمک می کند. محرک های اضافی سودآوری شامل تخصیص منابع کارآمد ، عادی سازی مواد اولیه و هزینه های لجستیک و افزایش چابکی در عملیات تولید جهانی است.
در تجارت راه حل لوازم خانگی ، محصولات پریمیوم ال جی رهبری قوی در بازار جهانی حفظ کردند. تجارت لوازم خانگی داخلی-یک بخش B2B-در کنار فروش مؤلفه های کلیدی مانند موتورها و کمپرسورها نیز به طور معناداری در عملکرد نقش داشته است.
تجارت اشتراک این شرکت ، که ترکیبی از سخت افزار و خدمات است ، به سرعت در حال گسترش است. در سال 2025 ، ال جی در نظر دارد تا بیشتر از گروه محصولات و خدمات مراقبت از مشتری خود را بیشتر تقویت کند ، در عین حال سرعت بخش جهانی مدل اشتراک خود را نیز تسریع کند.
در تجارت رسانه و سرگرمی راه حل ، از سال جاری ، ال جی مشاغل مبتنی بر نمایش خود-از جمله تلویزیون ، IT (لپ تاپ ، مانیتور) و شناسه (نمایشگرهای تجاری)-را برای تولید هم افزایی در پلت فرم تبلیغات و محتوا مبتنی بر وب خود ، که به طور سنتی در اطراف تلویزیون های هوشمند متمرکز است ، ادغام می کند.
ترکیب تلویزیون LG 2025 ویژگی های پیشرفته AI مانند توصیه های محتوای شخصی ، کیفیت تصویر برتر و صدای همهجانبه را معرفی کرد. محصولات جدیدی مانند لپ تاپ فوق العاده LG Gram Pro AI و صفحه نمایش سبک زندگی LG Stanbyme 2 پاسخ مثبت از بازارهای جهانی دریافت کردند. بخش نمایش تجاری همچنین چندین قرارداد بین المللی در مقیاس بزرگ را تضمین کرده است.
تجارت راه حل خودرو ، همچنان به گسترش فروش محصولات با ارزش افزوده بالا ، به ویژه در سیستم های سرگرمی در وسایل نقلیه (IVI) ، ضمن تنوع در سیستم عامل های محتوای خودرو ، ادامه می دهد. LG Magna E-Powertrain در حال تقویت رقابت خود از طریق فن آوری های پیشرفته موتور و اینورتر است و در حال افزایش قابلیت های عملیاتی در سایت های تولید جهانی برای پشتیبانی از رشد بلند مدت است. در همین حال ، تجارت روشنایی خودرو در حال تسریع در توسعه فن آوری های نسل بعدی ، مانند سیستم های با وضوح بالا و هوشمند ، ضمن بهبود کارایی کلی است.
تجارت گرمایشی ، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) در سه ماهه اول به عنوان یک شرکت مستقل فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با تمرکز قابلیت های تجاری بر جوهر تجارت HVAC مبتنی بر سفارش و ویژگی های مشتریان ، سهم خود را در سودآوری افزایش می دهد.
در فضای تجاری HVAC ، ال جی به لطف توانایی آن در ارائه راه حل های موضعی و متناسب ، قراردادهای عمده ای در خارج از کشور را در بازارهایی مانند سنگاپور تضمین کرد. با پیشروی ، LG قصد دارد با استفاده از فن آوری های اختصاصی خود در کمپرسورها ، فن ها ، مبدلهای حرارتی و موتورهای هوش مصنوعی ، HVAC را به عنوان ستون اصلی نمونه کارها B2B خود تبدیل کند.
در بازار مسکونی ، ال جی در نظر دارد رهبری خود را با نوآوری های دارای هوش مصنوعی حفظ کند. علاوه بر این ، در بخش های صنعتی و نسل برق ، این شرکت به طور فعال فرصت های جدیدی را با سیستم های چیلر در مقیاس بزرگ دنبال می کند.
این ارقام درآمد تلفیقی آزمایشی بر اساس K-IFR های ارائه شده به عنوان خدماتی برای سرمایه گذاران قبل از نتایج درآمد نهایی LG Electronics ، از جمله سود خالص است. جزئیات مربوط به هر بخش در اواخر این ماه رسما اعلام خواهد شد.
# #