در ال جی، فلسفه زندگی خوبه حول محور ترویج مثبت اندیشی و تشویق افراد به اتخاذ نگرش خوش بینانه به زندگی می چرخد. در راستای این ماموریت، این شرکت در اوایل سال جاری کمپین «خوشبینی به خوراک خود» را راهاندازی کرد. هدف این ابتکار شکستن چرخه منفیگرایی است که غالباً توسط الگوریتمهای رسانههای اجتماعی تداوم مییابد، و فضاهای آنلاین را با موجی شاداب و شاداب القا میکند.
فهرست پخش «خوشبینی به فید شما» دارای مجموعه گستردهای از محتوای اصلی است که با هدف تقویت روحیه و گسترش امید انجام میشود. با درگیر شدن با این لیست پخش، کاربران می توانند به الگوریتم یاد دهند که فیدهای خود را با مطالب مثبت مشابه تنظیم کند. این لیست پخش تنها در عرض سه هفته از راه اندازی خود، بیش از 1.2 میلیارد بازدید در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی به دست آورد که جذابیت و طنین گسترده خود را در بین مخاطبان در سراسر جهان نشان می دهد.
در حالی که این کمپین به دنبال تزریق مثبت به رسانه های اجتماعی است، اخبار پخش سنتی اغلب بر روایت های جدی تری تمرکز می کنند. برای مثال، در مکزیک، رسانههای خبری اغلب داستانهای خشونت و جنایت سازمانیافته را مورد توجه قرار میدهند و فضایی از غم و خشم را ایجاد میکنند که میتواند پیامهای مثبت را تحت الشعاع قرار دهد. برای مقابله با این روند و ترویج وعده نام تجاری زندگی خوبه از طریق رسانه های سنتی، LG Mexico با Milenio Television، بزرگترین شبکه خبری تلویزیونی کشور، برای راه اندازی یک مجموعه کمپین محلی با عنوان “خبر خوب نیز خبر است” شریک شد.
تا به امروز، این سریال هشت داستان واقعی از مقاومت و امید را به نمایش گذاشته است و به بینندگان یادآوری میکند که در زندگی چیزی بیشتر از سرفصلهای منفی وجود دارد. خبرهای خوب وجود دارد – و شایسته به اشتراک گذاشتن است. این ابتکار مملو از خوش بینی و عشق، در میان مردم طنین انداز شده است و در رسانه های اجتماعی و پلتفرم های پخش شبکه، دیدگاه ها و بازخوردهای مثبتی را به خود جلب کرده است.
قسمت اول شامل سفر الهامبخش دو عضو تیم «BBQ Pinche Gringo» است که نشان میدهد چگونه اشتیاق و اراده میتواند رویاها را به واقعیت تبدیل کند. قسمت دوم یک شعبده باز خیابانی از مکزیکوسیتی، معروف به «کورباتین» را نشان می دهد که داستان نشاط آور خود را به اشتراک می گذارد.
اپیزود سوم، ویولتا، معلم سازمان غیردولتی تحت حمایت الجی “Villa de las Niñas” را معرفی میکند که علیرغم مواجهه با ضرر و سختی شخصی، شجاعانه با چالشها مقابله میکند و آینده را در آغوش میگیرد. پس از این، داستان چهارم، “فقط خبر خوب”، بر قدرتی که افراد برای پر کردن فیدهای رسانه های اجتماعی خود با مثبت و شادی دارند، تأکید می کند. این قسمت با کمپین جهانی «خوشبینی به فید خود» همراستا است و بر نحوه آموزش الگوریتمها برای ارائه داستانهای نشاطآور زمانی که بینندگان تصمیم میگیرند با محتوای مثبت درگیر شوند، تمرکز دارد.
قسمت پنجم، با عنوان “Seres Libres”، یک پناهگاه حیوانات در مکزیکو سیتی را نشان می دهد که به نجات و مراقبت از حیوانات رها شده و بدرفتار شده اختصاص دارد. این داستان نشان می دهد که چگونه زندگی خوبه پیام به همه موجودات زنده می رسد و بر اهمیت شفقت و مراقبت از جهان طبیعی تأکید می کند.
را قسمت ششم و آخرین قسمت داستان Litine، یک مهاجر اهل هائیتی را روایت می کند که در جستجوی زندگی بهتر به مکزیک می رسد. سفر او نشان می دهد که چگونه خوش بینی شجاعانه می تواند به غلبه بر موانع کمک کند، زیرا او به دنبال رویاهای خود با ذهنیت مثبت در حالی که در یک فروشگاه رفاه کار می کند، ادامه می دهد.
تلویزیون Milenio از طریق پخش سراسری پیام خوش بینانه را به اشتراک گذاشته است زندگی خوبه با بیش از 350 میلیون نفر این مشارکت مردم محلی را تشویق میکند که دیدگاهی مثبت داشته باشند و ابتکار «خوشبینی به خوراک شما» را در تمام جنبههای زندگی به کار گیرند – زیرا، در واقع، زندگی خوبه.
ارائه شده توسط LG Mexico
###