[ad_1]
شرکت آینده تجربیات مشتریان مبتنی بر هوش مصنوعی را به نمایش می گذارد
از طریق CEO Keynote و Immersive Storytelling
لاس وگاس، 6 ژانویه 2025 — الجی الکترونیکس (الجی) از چشمانداز خود برای تجربههای مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی با مضمون «زندگی خوب 24 ساعته با هوش محبتآمیز» در رویداد LG World Premiere در لاسوگاس در 6 ژانویه، در آستانه CES 2025، که بهطور گستردهای بهعنوان رویداد جهانی شناخته میشود، رونمایی کرد. تاثیرگذارترین رویداد فناوری
بیش از 1000 شرکتکننده، از جمله رسانههای جهانی و شرکا، در این کنفرانس مطبوعاتی حضور داشتند که بهطور مستقیم به صورت آنلاین پخش شد. برای نمایش دامنه کامل تجربه مشتری مبتنی بر هوش محبتآمیز الجی، مرحله رویداد به سه حوزه تقسیم شد که نشاندهنده فضاهای مختلف زندگی مردم، از خانه تا مکانهای جابجایی و تجاری است. این شرکت، از طریق نمایشهای جذابی که سناریوهای زندگی واقعی را برجسته میکند، روشن کرد که چگونه هوش مصنوعی پیشرفتهاش زندگی روزمره را به سمت بهتر شدن تغییر میدهد.
الجی «هوش محبتآمیز» با تمرکز بر پتانسیل آن برای متحول کردن پارادایم تجربه مشتری، درک متعارف و فنی هوش مصنوعی را دوباره تعریف میکند. این مفهوم از فناوری هوش مصنوعی برای درک بهتر و همدلی با مشتریان استفاده می کند و تجربیات شخصی تر و متمایزتر را ارائه می دهد.
اولین نمایش جهانی الجی با ویدیویی با عنوان «کمتر مصنوعی، بیشتر انسانی» آغاز شد و سپس ویلیام چو، مدیر عامل الجی، سخنرانی اصلی را ارائه کرد.
در LG، ما به طور یکپارچه هوش مصنوعی را در فضاهای زندگی فیزیکی اطراف خود ادغام می کنیم. ما فضا را نه صرفاً به عنوان یک مکان فیزیکی، بلکه به عنوان محیطی می بینیم که در آن تجربیات کل نگر جان می گیرند – در سراسر خانه، تحرک، تجاری و حتی فضاهای مجازی. «در این فضاها، دستگاهها و خدمات برای ایجاد ارزش کاملاً جدید برای مشتری هماهنگ میشوند. اینجاست که هوش محبت آمیز ما واقعاً می درخشد و به وضوح از دیگران متمایز است.»
سپس چو سه عنصر اساسی را برای تحقق این چشم انداز برجسته کرد: دستگاه های متصل، عوامل هوش مصنوعی توانمند و خدمات یکپارچه.
دستگاه های متصل که به عنوان نقطه تماس مشتری برای هوش مصنوعی عمل می کنند، یکی از بزرگترین دارایی های ال جی هستند. نه تنها صدها میلیون محصول هوشمند الجی در حال حاضر در سرتاسر جهان استفاده میشود، بلکه با خرید سال گذشته ارائهدهنده راهحلهای خانه هوشمند Athom، الجی اکنون اتصال یکپارچه با دستگاههای IoT از بیش از 170 برند جهانی ارائه میدهد.
در مورد عوامل هوش مصنوعی، الجی قرار است عامل هوش مصنوعی خود، LG FURON را که قدرت هوش مصنوعی مولد ساخته شده بر روی مدلهای زبان بزرگ را با سنجش فضایی بلادرنگ و بینشهایی در مورد الگوهای سبک زندگی مشتری ترکیب میکند، ارتقا دهد. این عامل خلاقانه هوش مصنوعی میتواند موقعیتها و زمینههای مشتری را در زمان واقعی درک کند، دستگاهها و سرویسها را بدون زحمت هماهنگ میکند تا تجربه کاربری متناسبتر و پاسخگوتر را ارائه دهد، همگی در عین حال از دادههای شخصی محافظت میکنند.
توانمندسازی خدمات یکپارچه مبتنی بر هوش مصنوعی با مایکروسافت
مدیرعامل چو برای حمایت از دیدگاه خود در ارائه خدمات یکپارچه قانع کننده، همکاری استراتژیک با مایکروسافت را اعلام کرد. این طرح با ترکیب محصولات الجی و دیدگاههای مشتریان از فضاهای مختلف، مانند خانه، حملونقل و مناطق تجاری، با فناوری هوش مصنوعی مایکروسافت برای اجرای خدمات یکپارچه هوش مصنوعی همدلانه، منجر به نوآوری میشود.
جادسون آلتوف، معاون اجرایی و مدیر ارشد بازرگانی مایکروسافت، به اشتراک گذاشت: «در مایکروسافت، ما معتقدیم هوش مصنوعی شیوه زندگی و کار ما را به طور اساسی تغییر خواهد داد، و نمیتوانیم از شراکت با LG Electronics – پیشگامان هوشمند، هیجانزده باشیم. فضاهای متصل – برای ادغام هوش مصنوعی در تجربیات روزمره زندگی.
این دو شرکت در حال کار بر روی تقویت عوامل هوش مصنوعی برای فضاهای مختلف از جمله خانه ها، وسایل نقلیه، هتل ها و دفاتر هستند. الجی از فناوریهای تشخیص صدا و ترکیب گفتار مایکروسافت در Self-Driving AI Home Hub خود استفاده میکند و به آن امکان میدهد لهجهها، تلفظها و عبارات محاورهای مختلف را درک کند. برنامه ها همچنین شامل توسعه عوامل هوش مصنوعی هستند که نه تنها مشتریان را درک کرده و با آنها تعامل دارند، بلکه نیازها و ترجیحات آنها را نیز پیش بینی می کنند.
آلتوف همچنین از همکاری بیشتر مایکروسافت با الجی در زمینه رشد سریع مراکز داده هوش مصنوعی خبر داد. با سیستمهای مدیریت حرارتی الجی و فناوریهای چیلر پیشرفته که برای مراکز داده هوش مصنوعی بهینهسازی شدهاند، هدف این مشارکت افزایش بهرهوری انرژی در این ستونهای حیاتی زیرساخت هوش مصنوعی است. این شرکت ها با هم برنامه دارند تا مراکز داده نسل بعدی ایجاد کنند که کارآمدتر و پایدارتر باشند.
زنده کردن AI Vision
الجی که چشمانداز هوش محبتآمیز چو را به تصویر میکشد، با نمایشنامهای کوتاه درباره روز یک خانواده از صبح تا شب تماشاگران را مجذوب خود کرد. با خروج از قالب سخنرانی سنتی ارائه محصول، این تصویر واضح نشان داد که چگونه نوآوریهای هوش مصنوعی الجی که در CES 2025 رونمایی شدند و بر اساس چشمانداز «زندگی بهتر برای همه» بهطور یکپارچه باعث بهبود زندگی روزمره در فضاهای مختلف میشوند.
در صحنه صبح، نماینده هوش مصنوعی ال جی، FURON، قابلیتهای شخصیشده آن را برجسته میکند: «دیشب متوجه سرفههایی شدم، بنابراین دمای اتاق را برای راحتی شما تنظیم کردم». فراتر از تنظیمات محیطی، FURON کمک های متفکرانه ای را نشان می دهد و پیشنهاد می کند: “امروز بعدازظهر هیچ برنامه ای ندارید – چرا مادرتان را در معاینه بهداشتی برنامه ریزی شده اش همراهی نکنید؟”
رفت و آمد صبحگاهی، راحتی یکپارچه سازی هوش مصنوعی را بیشتر نشان می دهد. در خودرو، راه حل حسگر داخل کابین الجی با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص میدهد که راننده لیوان قهوهاش را فراموش میکند و میپرسد: «آیا دوست دارید برای صرف قهوه در کافهای دو دقیقهای توقف کنید؟» همچنین سیگنالهای بیومتریک را کنترل میکند و به ضربان قلب بالا قبل از جلسه بعدازظهر با پخش موسیقی آرامبخش پاسخ میدهد تا به راننده کمک کند آرامش داشته باشد. این سیستم همچنین به طور فعال تغییر مسیر را برای جلوگیری از تصادفات پیشنهاد میکند و توصیه میکند در صورت تاخیر در ترافیک و از دست دادن یک جلسه مهم، یک کنفرانس ویدئویی در داخل خودرو برگزار کنید. به محض رسیدن به دفتر، هوش مصنوعی یک لمس شخصی را اضافه می کند، مانند نمایش فیلم های قبلی از تعطیلات خانوادگی ضبط شده در دوربین های داخلی و خارجی خودرو.
بعد از کار، تلویزیون اتاق نشیمن مجهز به فناوری هوش مصنوعی تجربه سرگرمی خانگی را افزایش می دهد. محیط مشاهده، الگوها و تاریخچه را تجزیه و تحلیل می کند تا محتوای مناسب را توصیه کند. اگر مشتری در یک ویدیو به مشکل شنیدن دیالوگ اشاره کند، هوش مصنوعی صدا را تنظیم میکند و با جداسازی صدا از نویز پسزمینه و ایجاد صدایی که بهطور طبیعی از مرکز صفحه تلویزیون میآید، وضوح صدا را افزایش میدهد.
تجربیات یکپارچه و جامع مشتری در هر زمان، هر مکان، دیده شده یا دیده نشده
مدیرعامل چو در پایان سخنرانی اصلی خود بر نقش هوش مصنوعی در ایجاد تغییرات متحول کننده در هر دو بخش B2C (کسب و کار به مصرف کننده) و B2B (کسب و کار به تجارت) تاکید کرد.
او ابتکارات نوآورانه ای مانند کلبه هوشمند ال جی را برجسته کرد، یک خانه مدولار جمع و جور که وسایل مجهز به هوش مصنوعی، سیستم های تهویه مطبوع و سایر فناوری های پیشرفته را برای تعریف مجدد زندگی مسکونی ادغام می کند. به طور مشابه، الجی خودرو را بهعنوان یک «غار دیجیتالی شخصیشده» تصور میکند که دارای راهحلهای خودرویی تعریفشده توسط نرمافزار و فناوریهای هوش مصنوعی است که هم محیط داخلی و هم محیط خارجی خودرو را درک کرده و با آن سازگار میشود و تجربههای حرکتی پیشگامانه را ارائه میدهد.
در راهحلهای کارخانهای هوشمند، الجی بیش از 60 سال از تخصص تولیدی در سطح جهانی بهره میبرد و سیستمهای تولیدی نسل بعدی را با استفاده از هوش مصنوعی و روباتیک ارائه میکند. علاوه بر این، سیستمهای مدیریت حرارتی مبتنی بر هوش مصنوعی الجی و فناوریهای پیشرفته چیلر در حال بهینهسازی بهرهوری انرژی در مراکز داده هوش مصنوعی در سراسر جهان هستند.
“هدف نهایی ما ساده و در عین حال عمیق است: استفاده از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری برای ایجاد ارزش کلی مشتری، در هر فضایی شما هستید تو هستی” مدیرعامل چو گفت. صرف نظر از اینکه هوش مصنوعی چگونه زندگی ما را متحول می کند، یک چیز هرگز تغییر نخواهد کرد: وعده ما زندگی خوبه با این تعهد تزلزل ناپذیر، ما همچنان به تلاش برای کسب تجربیات پیشرو در صنعت برای مشتریان خود ادامه خواهیم داد – دیده یا نادیده – به همه، همه جا، هر زمان.»
###
[ad_2]
منبع