[ad_1]
شرکت رکورد جدیدی برای درآمد سه ماهه سوم ثبت کرد
سئول، 8 اکتبر 2024 – LG Electronics Inc (الجی) امروز نتایج اولیه درآمد خود را برای سه ماهه سوم سال 2024 اعلام کرد که درآمد تلفیقی 22.17 تریلیون KRW و سود عملیاتی 751.1 میلیارد KRW را گزارش کرد.
این شرکت به رکورد بالای درآمد سه ماهه دست یافت و چهارمین سه ماهه متوالی رشد درآمد سالانه خود را از آن زمان به ثبت رساند. سه ماهه چهارم 2023. با این حال، به دلیل افزایش هزینه های لجستیک و بازاریابی در نیمه دوم سال 2024، سود عملیاتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت. در کنفرانسی که پس از اعلام درآمد سه ماهه دوم برگزار شد، شرکت به میانگین نرخ حمل و نقل دریایی در هر کانتینر اشاره کرد. انتظار میرود در نیمه دوم سالانه حدود 58 درصد افزایش یابد و هزینههای بازاریابی، از جمله هزینههای تبلیغات، افزایش یابد.
برای سه فصل اول سال 2024، درآمد انباشته به 64.96 تریلیون KRW رسید که با سود عملیاتی 3.28 تریلیون KRW همراه بود.
با وجود چالش هایی مانند تاخیر در بهبود تقاضا، افزایش قیمت مواد خام و هزینه های حمل و نقل، ال جی به طور پیوسته درآمد خود را در سه فصل گذشته افزایش داده است. تلاش های شرکت برای ارتقاء سبد کسب و کار خود – از طریق تغییر در مدل ها و روش های کسب و کار و با تقویت عملیات B2B خود که حساسیت کمتری نسبت به نوسانات اقتصادی دارند – رشد آن را حفظ کرده و رقابت اصلی آن را افزایش داده است.
ابتکارات کلیدی، مانند معرفی مدل های کسب و کار خدمات اشتراک و گسترش مجموعه های حجمی در کنار فروش مستقیم به مصرف کننده (D2C)، باعث رشد مداوم فروش در حوزه های تجاری اصلی مانند لوازم خانگی شده است. در بخش سودآوری، کسب و کارهای خدماتی و محتوای مبتنی بر پلتفرم الجی که به سرعت در حال رشد هستند، به طور فزایندهای به سود عملیاتی کلی کمک میکنند.
در بخش لوازم خانگی، تجارت خدمات اشتراک الجی همچنان در حال گسترش است. اگرچه سودآوری سه ماهه سوم تحت تأثیر افزایش هزینه های حمل و نقل و بازیابی کندتر تقاضا در بازارهای کلیدی قرار گرفت، این شرکت قصد دارد با تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود، افزایش فروش آنلاین و ارائه پیشنهادات متناسب با نیازهای بازار منطقه، به این چالش ها رسیدگی کند.
اگرچه الجی Magna e-Powertrain تا حدی تأثیرات رکود تقاضا در خودروهای الکتریکی را تجربه کرده است، بخش قطعات خودرو از عرضه ثابت سفارشهای خود که در حال حاضر حدود 100 تریلیون KRW هستند، اطمینان حاصل میکند. در همین حال، LG قصد دارد فروش محصولات با ارزش افزوده بالا، از جمله سیستم های پیشرفته کمک راننده را افزایش دهد.
در بخش سرگرمی های خانگی، تقاضای تلویزیون OLED در بازارهای کلیدی مانند آمریکای شمالی و اروپا در سه ماهه سوم بهبود تدریجی داشته است. با این حال، افزایش هزینه برای قیمت پانل های LCD در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بر سودآوری کلی تأثیر گذاشت. انتظار میرود کسبوکار خدمات و محتوا مبتنی بر webOS الجی، که یکی از عوامل اصلی سود عملیاتی این کسبوکار است، به گسترش سریع خود ادامه دهد. این شرکت قصد دارد محتوای پیشنهادی خود را تقویت کند، تجربه کاربر را افزایش دهد، اکوسیستم خود را گسترش دهد و تجارت تبلیغاتی خود را تقویت کند تا رشد آینده را افزایش دهد.
در بخش راهحلهای تجاری، الجی در حال تشدید پیشنهادات سفارشیسازیشده خود برای بخشهای عمودی خاص است، و از مجموعههای محصولات متنوع خود استفاده میکند. این شرکت قصد دارد مجموعه فناوری اطلاعات ممتاز خود، از جمله رایانههای شخصی هوش مصنوعی و مانیتورهای بازی، و فناوریهای ایمن آینده مانند راهحلهای تولید مجازی را برای حمایت از رشد مداوم تجارت نمایشگر تجاری خود گسترش دهد. سرمایهگذاریها در سرمایهگذاریهای جدید امیدوارکننده، از جمله رباتیک و شارژرهای وسایل نقلیه الکتریکی، نیز بهطور پیوسته ادامه خواهند داشت.
این ارقام سود تلفیقی آزمایشی بر اساس K-IFRS ارائه شده به عنوان خدماتی به سرمایه گذاران قبل از نتایج نهایی سود LG Electronics از جمله سود خالص است. جزئیات مربوط به هر بخش به طور رسمی اواخر این ماه اعلام خواهد شد.
###
[ad_2]
منبع