[ad_1]
هوش مصنوعی شرکت تجارب شخصی شده را ارائه می دهد که
زندگی روزمره را متحول و غنی کنید، تا احساس کنید درک می شوید
لاس وگاس، 7 ژانویه 2025 – الجی الکترونیکس (الجی) آخرین نوآوریهای خود را که با هوش مصنوعی طراحی شده است در نمایشگاه CES به نمایش میگذارد.® 2025. غرفه الجی در مرکز همایش لاس وگاس با مضمون «زندگی 24/7 خوب با هوش محبتآمیز» نشان میدهد که چگونه این شرکت با ادغام یکپارچه هوش مصنوعی در زندگی روزمره، راحتی باورنکردنی و تجربیات جدید مشتری را ارائه میکند.
در ورودی غرفه، تم الجی با نمای برند پویا و همهجانبه زنده میشود: یک صفحه نمایش نیمهدایرهای عظیم با هنر رسانهای الجی Kinetic LED. LG محصولات قابل تنظیم Kinetic LED خود را به عنوان بخشی از یک راه حل کامل برای مشتریان ارائه می دهد و همه چیز را از طراحی اولیه تا خدمات پس از نصب ارائه می دهد. نمایشگرهای نوآورانه این شرکت، تجربههای استثنایی و چندحسی را با کیفیت تصویر خیرهکننده و توانایی انجام حرکات حرکتی زیبا در همگام با محتوای ویدیویی و صوتی ارائه میکنند.
غرفه الجی در نمایشگاه CES 2025 به مناطق مجزا تقسیم میشود که صبح، ظهر، بعد از ظهر، عصر و شب را نشان میدهد، که همگی بر اساس تلاش الجی برای «فضا بهعنوان سرویس» برای گسترش افقهای فضاهای زندگی است. هر بخش نشان میدهد که چگونه نوآوریهای الجی مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند روال روزانه افراد را غنی کنند. بازدیدکنندگان به طور مستقیم تجربه خواهند کرد که چگونه لوازم خانگی هوشمند الجی، راهحلهای زندگی هوشمند و فناوریهای پیشرفته با یکدیگر ترکیب میشوند تا راحتی، راحتی و اتصال شبانهروزی را ایجاد کنند.
صبحی با هوش مصنوعی ال جی
را ظهور و درخشش (صفحه اصلی هوش مصنوعی الجی) Zone چشم انداز LG را برای شروع یک روز بدون درز به نمایش می گذارد، که توسط Affectionate Intelligence و On-Device AI Hub ال جی فعال شده است. بازدیدکنندگان میتوانند خانههای هوشمندی را کشف کنند که نیازهای آنها را درک میکند و با آنها سازگار میشود، راهحلهای پیشگیرانهای را برای روانتر کردن هر روز ارائه میدهد، و محیط زندگی شخصیسازیشدهای که هم ایمن و هم بسیار متصل است. بازدیدکنندگان می توانند شاهد نوآوری هایی مانند تشخیص چهره و صدا در اتاق خواب باشند که بر اساس الگوهای خواب، محتوای شخصی و بینش سلامتی را ارائه می دهد. این فناوریها حتی به لطف تشخیص موقعیتی خودکار، با روالهای کاربر سازگار میشوند و دادهها و بینش آسان را با هاب هوش مصنوعی روی دستگاه ارائه میدهند، جایی که اطلاعات حساس بهطور ایمن توسط LG Shield محافظت میشود.
را اتصال و کروز (تجاری خودرو) منطقه بر روی تحرک مبتنی بر هوش مصنوعی الجی و نوآوریهای تجاری برای زندگی در حرکت تمرکز دارد. در اینجا، بازدیدکنندگان میتوانند راهحل سنجش درون کابین مبتنی بر هوش مصنوعی، مفهوم تحرک Vision AI را تجربه کنند که برای ایجاد ایمنی، راحتی و شخصیسازی بیشتر برای تجربه حرکتی آینده طراحی شده است.
ظهر – زمان مناسب برای کار و بازی
را کار و ایجاد (دفتر هوشمند) Zone نمونه ای از توانایی هوش مصنوعی برای تبدیل کار به یک تجربه هوشمندتر و کارآمدتر است. بازدیدکنندگان میتوانند تجربه عملی با LG gram Pro 2-in-1 داشته باشند، در حالی که کارشناسان نحوه به حداکثر رساندن قابلیتهای هوش مصنوعی را با استفاده از LG CreateBoard نشان میدهند. این ارائه، سادگی ایجاد بینش هوش مصنوعی مبتنی بر سند و استفاده از کنترلهای سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی را برجسته میکند.
را Gear up & Game (Gaming Playground) zone یک محیط بهینه شده با هوش مصنوعی است که در آن بازدیدکنندگان تجربه بازی بی نظیری را کشف خواهند کرد. ThinQ ON الجی که میتواند با انواع سنسورها و دستگاههای اینترنت اشیا متصل شود، ایجاد یک ایستگاه بازی شخصیسازی شده و کنترل تنظیمات خلق و خو را تنها با فشار یک دکمه آسان میکند. بازدیدکنندگان همچنین میتوانند مانیتور بازی هوشمند پیشرفته webOS، از جمله نمایشگر بازی خمشونده OLED الجی UltraGear را امتحان کنند.
بعد از ظهری جوانکننده با نوآوریهایی که الهامبخش هستند
را الهام بخش و نوآوری (LG Labs Studio) منطقه فضایی است که الهامبخش خلاقیت و ارتقای رفاه شخصی از طریق راهحلهای نوآورانه، از جمله فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی است. بازدیدکنندگان میتوانند «راهحلهای محیطی» شخصیسازیشده را که با سبک زندگی و سلیقههای منحصربهفرد آنها مطابقت دارد، کاوش کنند و ببینند که چگونه محصولات LG میتوانند فضای زندگی را به یک کافه شیک، یک استراحتگاه آرامشبخش یا یک سینمای شخصی ممتاز تبدیل کنند. علاوه بر این، این منطقه همچنین دارای پلت فرم MX است که با ایجاد نوع جدیدی از فضای چند منظوره، تعریف راه حل های خانگی را گسترش می دهد. با استفاده از یک سیستم بسته ماژولار، سختافزار لوازم نوآورانه الجی و فناوریهای هوش مصنوعی را برای تبدیل کابین خودرو به یک منطقه انعطافپذیر ادغام میکند.
در سرتاسر منطقه، تصاویر و محتوای محیطی توسط EXAONE، مدل هوش مصنوعی چندوجهی تحقیق هوش مصنوعی الجی تولید میشود و فضایی پویا را ایجاد میکند که مطابق با اولویتهای فردی است. EXAONE که بر روی 350 میلیون تصویر بدون مجوز آموزش دیده است، می تواند تعداد بی نهایت تصویر با حالت های متفاوت ایجاد کند. تصاویر نمایش داده شده در منطقه با استفاده از اعلانهایی مانند «نسیم ملایم»، «منظره تابستانی نارنجی» و «فضای دنج و آرام» ایجاد میشوند، که بهطور منحصربهفرد مناظر صبحگاهی شهر و روستا را در چهار فصل به تصویر میکشد، و در نتیجه تصاویری به دست میآید که در هیچ جای دیگری یافت نمیشوند. در جهان
عصر خود را تنظیم کنید، تجربه خود را ارتقا دهید
را سرپرستی و ارتقاء (زندگی در خانه سطح بالا) zone یک تجربه سبک زندگی همهجانبه ارائه می دهد که فناوری هوش مصنوعی را با طراحی پایدار و تجملات سفارشی ترکیب می کند. این فضای انحصاری نشان میدهد که چگونه فناوری هوشمند و زیباییشناسی تصفیه شده میتوانند با هم ترکیب شوند تا هر لحظه در خانه را بالاتر ببرند. در این منطقه محصولات نمایشگر نوآورانه ای مانند LG Signature OLED T برجسته شده است. بازدیدکنندگان می توانند OLED T شفاف را که در کنار قطعات نمادین اکریلیک شفاف از Kartell، یک نام تجاری مبلمان ممتاز، به نمایش گذاشته شده است، مشاهده کنند که تجربیات کاربر نوآورانه و امکانات جدیدی را برای انتخاب فضا معرفی می کند.
این منطقه همچنین نسل دوم LG SIGNATURE را برجسته می کند، از جمله یخچال جدید LG SIGNATURE 4-Door French-Door با پانل درب شفاف OLED، و همچنین مایکروویو و اسلاید Over-the-Range LG SIGNATURE Smart InstaView™. – در محدوده القایی کوره دوگانه، که طراحی جاودانه را با پیشرفته ترین هوش مصنوعی ترکیب می کند تکنولوژی LG با شرکت طراح مبلمان معروف ایتالیایی Molteni&C نمایشگاهی را ایجاد کرده است که بر فلسفه “Live Beyond” LG SIGNATURE تأکید دارد. بازدیدکنندگان میتوانند یاد بگیرند که چگونه جدیدترین محصولات ممتاز مجهز به هوش مصنوعی این برند، راحتی را افزایش میدهند و گزینههای شخصیسازی بیشتری را نسبت به قبل ارائه میدهند.
ورود به شب در منطقه منطقه، بازدیدکنندگان با لوستر رسانه جنبشی نفس گیر روبرو می شوند. نصبی که دارای 28 واحد از LG Signature OLED T شفاف است. هنگامی که بسته میشود، ظرافت شفافیت را از طریق ویدئو و نور همزمان برجسته میکند. وقتی باز است، بر طراحی براق و نازک فناوری OLED شفاف تاکید دارد. بازدیدکنندگان با تصاویری مسحورکننده، از جمله جلوه های رنگارنگ Cloud Bloom، آکواریوم و جلوه های شیشه ای رنگارنگ شگفت زده خواهند شد. همه با نور پویا هماهنگ شده و همه با کمک هوش مصنوعی بهبود یافته اند تا تجربه ای همهجانبه و 360 درجه را ارائه دهند.
را Dive & Vibe Zone یک کاوش سرگرم کننده و چندحسی از صدا و موسیقی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می دهد. بلندگوهای جدید xboom 2025 روی صفحه نمایش از فناوری کالیبراسیون هوش مصنوعی پیشرفته برای تنظیم خودکار تنظیمات صدا و توصیه بهترین حالت نور با توجه به فضا و حال و هوای موسیقی استفاده می کنند.
آخرین اما نه کم اهمیت ترین، فرار و غوطه ور شدن منطقه شرکت کنندگان در CES را به سفری با مدیریت محتوای شخصی و تجربه تماشای بهینه که توسط LG فعال شده است، می برد. α11 پردازنده هوش مصنوعی و پلت فرم webOS. این منطقه به یک منطقه ورودی و یک منطقه تجربه تقسیم می شود که دومی برای نمایش قابلیت های α11 و webOS طراحی شده است. منطقه ورودی ویژگی های دراماتیک غار انسان فضایی، جایی که بازدیدکنندگان یک «درِ مخفی» برای تجربه هوش مصنوعی تلویزیون الجی پیدا میکنند، جایی که یک راهنمای دیجیتال ویژگیهای هیجانانگیز این فناوری را به نمایش میگذارد. نکات برجسته شامل کنترل از راه دور جادویی مجهز به هوش مصنوعی، شناسه صوتی و تصویر سینمایی و کیفیت صدای ارائه شده توسط α11 فناوری پردازنده هوش مصنوعی.
همراه با جدیدترین راه حل های زندگی هوشمند، غرفه نمایشگاهی ال جی در CES 2025 تعهد این شرکت به پایداری و مسئولیت پذیری سازمانی را به نمایش می گذارد. در سراسر غرفه، بازدیدکنندگان چندین درخت را خواهند دید که نماد تعهد شرکت به ESG هستند. اینها شامل درخت کیت راحتی، درخت تاریخچه نمایشگاه پایدار، درخت انرژی، درخت بی طرفی کربن جهانی و درخت چرخه پایدار، که در کنار هم یک نمایش بصری از چشم انداز ال جی برای آینده ای پایدار را تشکیل می دهند.
بازدیدکنندگان می توانند آخرین نوآوری های ال جی را در غرفه CES (#15004، مرکز همایش لاس وگاس) از 7 تا 10 ژانویه تجربه کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات الجی که در CES 2025 رونمایی شدند، لطفاً کیت مطبوعاتی CES 2025 را بررسی کنید.
###
[ad_2]
منبع