[ad_1]
LG Business Cloud از تبلیغات LG DOOH و LG Pro:Centric Stay استقبال می کند،
ارائه گزینه های مناسب تر برای محیط های مختلف B2B
سئول، 20 ژانویه 2025 – الجی الکترونیکس (الجی) نسخه پیشرفتهشده LG Business Cloud را که یک پلتفرم آنلاین است که مدیریت و عملکرد نمایشگرهای تجاری و تلویزیونهای هتلی الجی را آسانتر میکند، در نمایشگاه سیستمهای مجتمع اروپا (ISE) 2025 در بارسلون، اسپانیا، از 4 فوریه رونمایی خواهد کرد. 7. این پلت فرم که برای پاسخگویی به تقاضاهای در حال رشد مشتریان B2B طراحی شده است، اکنون راه حل تبلیغاتی LG DOOH Ads را برای محصولات علامت دیجیتال و همچنین راه حل LG Pro:Centric Stay را برای مشاغل اجاره کوتاه مدت ارائه می دهد.
LG DOOH Ads راه حلی جامع، قابل تنظیم و استفاده آسان را برای تبلیغات نمایشی تجاری به مشتریان ارائه می دهد. کاربران میتوانند پارامترهای کلیدی مانند منطقه، قیمت و انواع تبلیغات را تنظیم کنند و LG DOOH Ads بهطور خودکار تبلیغات مناسب را برای نمایش انتخاب میکند. این امر نیاز کسبوکارها به یافتن و ایمنسازی تبلیغکنندگان را کاهش میدهد. علاوه بر این، راه حل تبلیغاتی ال جی به کاربران این امکان را می دهد که تبلیغاتی را که به طور مستقل تهیه کرده اند را نمایش دهند. علاوه بر این، LG DOOH Ads از فناوری پیشرفته دوربین هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل دادههای بینندگان مانند جنسیت، سن و رفتار استفاده میکند و تبلیغات سفارشیشده بر اساس رفتار بیننده ارائه میکند. همچنین گزارش های تحلیلی در مورد اثربخشی مورد انتظار از این تبلیغات ارائه می دهد.*
LG Business Cloud همچنین LG Pro:Centric Stay را معرفی می کند، راه حل جدیدی که به طور خاص برای مشاغل اجاره کوتاه مدت ایجاد شده است. LG Pro:Centric Stay مکمل مجموعه راهحلهای نرمافزار موجود در این پلتفرم است، از جمله سیستم مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج LG SuperSign Cloud، LG Pro:Centric Cloud برای تلویزیونهای هتل و LG ConnectedCare. این ابزارهای نوآورانه که برای محیطهای B2B متنوع طراحی شدهاند، به اطمینان از کارایی و انعطافپذیری بیشتر در مدیریت علائم کمک میکنند.
در سرتاسر جهان، الجی به پشتیبانی از مشتریان عمده B2B با راهحلهای نرمافزار علامتگذاری یکپارچه خود ادامه میدهد. شرکت مهماننوازی مستقر در مکزیک، Grand Velas، از LG Pro:Centric Cloud استفاده میکند، راهحلی که صراحتاً برای تلویزیونهای هتل الجی طراحی شده است. LG Pro:Centric Cloud مدیریت محتوا را ساده میکند و تجربه مهمان را بهبود میبخشد و به اپراتورها اجازه میدهد اطلاعات شخصیسازی شده – مانند پیشنهادهای تخفیف هدفمند برای مسافران ماه عسل یا زمان حرکت شاتل برای گروههای تور – را در هر اتاق ارائه دهند.
یک ارائه دهنده برجسته ارتباطات از راه دور اسپانیایی و یک فرانچایز معروف فست فود ایالات متحده، LG ConnectedCare را پذیرفته اند، راه حلی که مدیریت نمایش از راه دور راحت و بصری را ارائه می دهد. راه حل الجی که به طور قابل توجهی کارایی عملیاتی را بهبود میبخشد، نیاز به تنظیم جداگانه هر نمایشگر را کاهش میدهد و حل مشکل پیشگیرانه را فعال میکند و در صورت تشخیص خطای صفحه، هشدارهای ایمیلی به موقع به مدیران سیستم ارائه میدهد.
راهحلهای نرمافزار ساینیج دیجیتال قابلتوجه الجی – از جمله تبلیغات جدید الجی DOOH و LG Pro:Centric Stay – همگی از طریق پلتفرم LG Business Cloud قابل دسترسی هستند.
پیک کی مون، رئیس بخش نمایشگر اطلاعات شرکت راه حل های سرگرمی رسانه ال جی، گفت: «با ورود تبلیغات LG DOOH و LG Pro:Centric Stay در LG Business Cloud، شرکت ها اکنون می توانند نمایشگرهای دیجیتال خود را کارآمدتر مدیریت کنند. ما قصد داریم از طریق LG Business Cloud نرمافزار علامتگذاری متمایز را به مشتریان B2B جهانی ارائه دهیم که مدیریت نمایش از راه دور و توزیع محتوای شخصیسازی شده را ممکن میسازد.»
شرکت کنندگان در جلسه LG در ISE 2025 که اشتراک خود را در پلتفرم LG Business Cloud تأیید کنند، یک کوپن تخفیف انحصاری 50 درصدی برای اشتراک راه حل دریافت خواهند کرد.
###
* سرویس مبتنی بر دوربین هوش مصنوعی، که شامل تجزیه و تحلیل دادههای رفتار مشتری میشود، نیاز به ادغام با راهحلهای خارجی دارد و پرداخت اضافی را متحمل میشود.
[ad_2]
منبع