[ad_1]
LG قصد دارد پیشنهادات B2B خود را گسترش دهد و
سبدهای رشد محور در بخش های نوظهور بسازید
سئول، 10 اکتبر 2024 — الجی الکترونیکس (الجی) امروز یک کنفرانس مطبوعاتی در پارک دیجیتال الجی در کره جنوبی برگزار کرد تا چشمانداز آینده خود را برای بخش B2B با خبرنگاران داخلی به اشتراک بگذارد. این شرکت هدف خود را برای شرکت LG Business Solutions (BS) برای دستیابی به درآمد سالانه 10 تریلیون KRW تا سال 2030 مشخص کرد.
الجی در انجمن سرمایهگذاران ۲۰۲۴ خود در ماه آگوست، تسریع عملیات B2B خود را بهعنوان یکی از اجزای اصلی استراتژی نوآوری سبد تجاری خود برجسته کرد. تا سال 2030، این شرکت انتظار دارد که نگرانی های B2B آن 45 درصد از کل فروش را تشکیل دهد.
الجی قصد دارد کسبوکارهای B2B خود را تقویت کند، مانند تلویزیونهای هتلها و بیمارستانها، ساینیج دیجیتال و لپتاپهای ممتاز، و در عین حال بر مانیتورهای پزشکی و شارژرهای وسایل نقلیه الکتریکی (EV) برای ایجاد مجموعهای پایدار و متمرکز بر رشد تمرکز دارد.
علاوه بر این، این شرکت به سرعت در حال تقویت قابلیتهای B2B خود در طیف گستردهای از زمینهها، از جمله اجزای خودرو، سیستمهای HVAC، لوازم داخلی و راهحلهای کارخانهای هوشمند است. گسترش به بخش های تحرک و کسب و کار جدید بخشی از استراتژی شرکت برای تسریع در تحول کسب و کار است.
شرکت LG BS که پیشرو در تجارت B2B پرچمدار الجی است، تابلوهای دیجیتال سفارشیشده را برای فضاهای تجاری مختلف، از جمله هتلها، فروشگاههای خردهفروشی، دفاتر، مدارس و بیمارستانها و همچنین محصولات فناوری اطلاعات از مانیتورهای با مشخصات بالا گرفته تا لپتاپهای گرم الجی، رباتهای تجاری و راه حل های شارژ EV
بخش B2B نسبت به B2C کمتر تحت تأثیر نوسانات اقتصادی قرار می گیرد که منجر به درآمد و سود نسبتاً پایدار می شود. یکی دیگر از مزایای B2B اثر “قفل” است، که معمولا منجر به روابط نزدیک و طولانی مدت با مشتریان و چرخه فضیلت مند رشد متقابل می شود.
جانگ ایک هوان، رئیس شرکت راه حلهای تجاری الجی، گفت: «در طول 66 سال گذشته، الجی بینشهای ارزشمندی را در مورد مشتریان خود و فضاهای متنوعی که آنها اشغال کردهاند از طریق کسبوکار لوازم الکترونیکی مصرفی خود جمعآوری کرده است. در ادامه، ما از این تخصص برای ارائه خدمات متناسب و راه حل های متمایز به مشتریان تجاری خود استفاده خواهیم کرد و شهرت خود را به عنوان یک شریک قابل اعتماد در بازار رقابتی B2B تقویت خواهیم کرد. شرکت BS به دنبال افزایش دو برابری درآمد فعلی خود است و تا سال 2030 به 10 تریلیون KRW می رسد.
راندن بازار نمایش تجاری با علائم ممتاز و تلویزیون های مهمان نوازی
الجی به لطف فناوری صفحه نمایش تجاری برتر، تابلوهای دیجیتال ممتاز و عملکرد قوی در بخشهای تلویزیون جهانی هتلها و بیمارستانها، جایگاهی پیشرو در بازار راهحل نمایشگر B2B به دست آورده است. کسب و کار نمایش اطلاعات الجی از سال 2019 رشد ثابتی را تجربه کرده است و میانگین رشد سالانه هفت درصد را ثبت کرده است.
ال جی به گسترش تجارت راه حل های نمایشگر خود با محصولاتی که برای فضاهای مختلف طراحی شده اند، ادامه خواهد داد. تمرکز بر روی تابلوهای LED درجه یک (شامل مدل های All-in-One LED و Micro LED) خواهد بود، دسته بندی محصولاتی که هر سال شاهد افزایش دو رقمی درآمد بوده است.
در خط مقدم این توسعه، نمایشگر پیشرفته LG MAGNIT Micro LED قرار دارد. LG MAGNIT در قالبهای مختلفی ارائه میشود، از جمله یک مدل همه کاره برای اتاقهای کنفرانس، یک مدل طراحی شده برای استودیوهای تولید مجازی، یک نسخه سینمای خانگی ممتاز و یک مدل با یک منبع تغذیه جداگانه (PSU). از سال 2020، MAGNIT نرخ رشد چشمگیری را به ثبت رسانده است، به طوری که رشد درآمد سالانه آن به طور متوسط در چهار سال گذشته نزدیک به دو برابر افزایش یافته است.
علاوه بر این، الجی در حال تقویت مجموعه راهحلهای نوآورانه ساینیج دیجیتال خود با محصولاتی مانند نسل بعدی نمایشگر میکرو LED الجی است که قرار است اواخر امسال عرضه شود. الجی جدیدترین فناوری هوش مصنوعی را برای Micro LED آینده خود، هم در طول فرآیند تولید و هم برای ایجاد الگوریتمهای با کیفیت تصویر هوشمند که به اطمینان از عملکرد بصری برتر کمک میکند، به کار گرفته است. به عنوان بخشی از فرآیند تولید، هوش مصنوعی برای ارزیابی و انتخاب هر یک از 25 میلیون تراشه LED محصول (بر اساس مدل 136 اینچی) استفاده می شود. در همین حال، پردازنده هوش مصنوعی اعمال شده روی صفحه نمایش Micro LED الجی، رنگ و روشنایی را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل و بهینه میکند تا کیفیت تصویر بهینه را ارائه دهد.
الجی برای پیشبرد رشد آتی، فعالانه برای شناسایی تقاضای بالقوه کار میکند و همچنان به مجموعه متنوع راهحلهای سختافزاری و نرمافزاری مناسب برای فضاهای تجاری اضافه میکند.
تلویزیونهای مهماننوازی الجی که توسط مشتریان در سراسر جهان ترجیح داده میشوند، دارای ویژگیهای کاربرپسند بسیاری هستند، از جمله قابلیت بازتاب بیسیم صفحهنمایش دستگاههای شخصی از طریق Google Chromecast یا Apple AirPlay. مهمانان هتل به سادگی کد QR نمایش داده شده در تلویزیون را اسکن می کنند تا محتوای دستگاه خود را در صفحه بزرگتر تلویزیون تماشا کنند. برای محافظت از حریم خصوصی کاربران، تاریخچه مشاهده و داده های اتصال به طور خودکار پس از بررسی حذف می شوند.
الجی همچنان رهبری قدرتمند خود را در بازار جهانی تلویزیون مهماننوازی حفظ میکند و با هتلهای زنجیرهای مشهور بینالمللی از جمله IHG Hotels & Resorts و Hyatt همکاری میکند.
الجی علاوه بر ارائههای سختافزاری، راهحلهای ابری متنوعی را از طریق پلتفرم آنلاین B2B خود، LG Business Cloud، ارائه میکند. این راه حلهای تبلیغاتی تبلیغات دیجیتال DOOH Ads، راهحلهای مدیریت محتوای تلویزیونهای مهماننوازی و ساینیج دیجیتال LG SuperSign Cloud و Pro:Centric، و راهحلهای نظارت و مدیریت از راه دور LG ConnectedCare هستند.
الجی برای تسریع گسترش خود در حوزههای تجاری جدید و افزایش رقابت کلی، مشارکت استراتژیک با شرکتهای جهانی B2B را تقویت میکند. اخیراً یک یادداشت تفاهم با ارائه دهنده راه حل های اداری Ricoh امضا کرده است تا توسعه خدمات جامع سازمانی را بررسی کند.
تقویت جایگاه الجی بهعنوان پیشرو در ارائه راهکارهای شارژ EV
الجی قرار است رشد خود را در زمینههای نویدبخش کسبوکار تسریع کند و تجارت شارژرهای الکتریکی این شرکت بهعنوان یک «یونیک شاخ» در حال ظهور شناخته شود. از طریق مشارکت های استراتژیک و سرمایه گذاری، ال جی آماده است تا حضور خود را در بازار جهانی شارژرهای EV افزایش دهد.
الجی کارخانه تولید شارژرهای برقی خود را در ایالات متحده (تگزاس) در ژانویه سال جاری افتتاح کرد و در ژوئن با ChargePoint، ارائهدهنده پیشرو راهحلهای شارژ شبکهای برای خودروهای الکتریکی در آمریکای شمالی، به توافق رسید. این دو شرکت برای گسترش تجارت خود از طریق افزایش فروش محصولات از طریق کانال های توزیع، تقویت سبد محصولات خود و توسعه مشترک راه حل های نسل بعدی همکاری می کنند. علاوه بر این، الجی از شبکه فروش گسترده B2B خود در ایالات متحده استفاده میکند که از طریق موفقیت سراسری خود در تلویزیونهای مهماننوازی و تابلوهای دیجیتال ایجاد شده است تا به طور فعال تقاضای فزاینده کشور برای زیرساختهای شارژ EV را هدف قرار دهد. این شامل چارچوب لازم برای شارژ هتل ها، مراکز خرید و فروشگاه های خرده فروشی و همچنین ایستگاه ها و انبارهای شارژ بزرگراه است.
الجی قصد دارد تا سال 2030 حدود هشت درصد از بازار شارژرهای سریع ایالات متحده را تضمین کند و خود را به عنوان یک ارائهدهنده جهانی راه حلهای شارژ EV معرفی کند.
در حال حاضر، الجی شش نوع شارژر EV شامل شارژرهای کند ۷ کیلووات و ۱۱ کیلووات و مدلهای شارژ سریع ۱۰۰ کیلووات، ۱۷۵ کیلووات و ۲۰۰ کیلووات را ارائه میدهد.1 علاوه بر این، این شرکت در حال تولید یک شارژر فوق سریع 350 کیلوواتی برای بازار آمریکای شمالی است و قصد دارد دو مدل شارژ آهسته – 30 کیلووات و 7 کیلووات – را با هدف بازار اروپا عرضه کند که قرار است همگی تا پایان سال جاری عرضه شوند.
علاوه بر این، الجی با اجرای راهحلهای مختلف پیشگیری از آتشسوزی، نگرانیهای مربوط به ایمنی شارژر EV را به طور فعال برطرف میکند.
سیستم کنترل شارژ اعمال شده در شارژرهای برقی الجی از شارژ بیش از حد جلوگیری میکند که یکی از دلایل اصلی حوادث ایمنی شارژ EV است. هنگامی که باتری خودرو در هنگام شارژ سریع به 80 درصد و در هنگام شارژ آهسته به 100 درصد برسد، سیستم کنترل به طور خودکار شارژ را متوقف می کند. علاوه بر این، شارژرهای الجی به یک سیستم مدیریت بار مجهز شدهاند که برق را بر اساس ظرفیت برق محل نصب تخصیص میدهد و از شارژ پایدار حتی با در دسترس بودن توان محدود اطمینان میدهد.2
محیط نصب و ایمنی مصرف کننده ملاحظات کلیدی در طراحی هر شارژر EV است که ال جی می سازد. مدل شارژ سریع 175 کیلوواتی این شرکت به طور قابل اعتماد در دماهای شدید از -35 تا 55 درجه سانتیگراد عمل می کند و دارای رتبه IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، همراه با رتبه IK10 برای مقاومت در برابر ضربه است. علاوه بر این، شارژرهای الجی EV از مقررات محدودیت مواد خطرناک (RoHS) برای استفاده از ده ماده شیمیایی مضر مانند سرب، کادمیوم و جیوه در طول فرآیند تولید پیروی میکنند.
اولویت بندی مانیتورهای پزشکی به عنوان موتور رشد کلیدی
الجی بر روی بخش مانیتورهای پزشکی به عنوان یک محرک رشد جدید برای کسب و کار فناوری اطلاعات خود تمرکز دارد و قصد دارد ظرف پنج سال آینده به سه ارائهدهنده برتر مانیتور پزشکی جهانی تبدیل شود.
مانیتورهای پزشکی ملزم به رعایت مقررات تجهیزات پزشکی هر کشور و همچنین استانداردهای نمایش تصویربرداری پزشکی مانند DICOM قسمت 14 هستند. محصولات با ارزش افزوده بالا به گفته شرکت تحقیقات بازار Omdia، انتظار می رود ارزش بازار جهانی مانیتورهای پزشکی تا سال 2030 به حدود 2.5 میلیارد دلار برسد. در بازارهایی مانند آمریکای شمالی و اروپا، بیمارستان ها ملزم به استفاده از مانیتورهای درجه پزشکی برای بررسی تصاویر پزشکی به دست آمده هستند. از اشعه ایکس، آندوسکوپی و سایر روش ها. با وجود این مقررات سختگیرانه، انتظار میرود بازار مانیتورهای درجه پزشکی در آینده رشد قابل توجهی داشته باشد.
کسبوکار مانیتورهای پزشکی الجی که در سال 2016 راهاندازی شد، بهطور پیوسته از نظر اندازه گسترش یافته و به رشد سالانه نزدیک به دو رقمی در آمریکای شمالی و اروپا دست یافته است. خط تولید آن که اکنون در بیش از 50 کشور در سراسر جهان در دسترس است، در حال حاضر شامل 14 نوع مانیتور پزشکی – از جمله مدلهای بالینی، تشخیصی و جراحی – و شش نوع آشکارساز دیجیتالی اشعه ایکس (DXD) است.
الجی طیف متنوعی از مانیتورهای پزشکی را به مؤسسات مراقبتهای بهداشتی ارائه میکند، از جمله مانیتورهای جراحی با فناوری Mini-LED، مانیتورهای تشخیصی تخصصی برای ماموگرافی و نمایشگرهایی با وضوح بالا با ویژگیهای تقسیم صفحه. ال جی با اتخاذ رویکرد راه حل کلید در دست، رقابت خود را در بازار جهانی نمایشگرهای پزشکی افزایش داده و پایه ای محکم برای رشد آینده ایجاد کرده است.
در سال 2023، این شرکت با انعقاد قراردادی 4 ساله به ارزش 10 میلیون یورو با Centrale d'Achat de l'Informatique Hospitalière (CAIH)، مرکز خرید IT بیمارستان دولتی فرانسه، برای تامین تجهیزات پزشکی، گام های مهمی در بخش نمایشگرهای پزشکی برداشت. مانیتورها با نگاهی به آینده، ال جی قصد دارد فناوری هوش مصنوعی را در تجزیه و تحلیل داده ها و راه حل های به دست آمده از مانیتورهای پزشکی و آشکارسازهای دیجیتال اشعه ایکس خود ادغام کند و همچنین در حال بررسی ورود به بخش تجهیزات تصویربرداری پزشکی است.
موفقیت الجی در بخش B2B مدیون فناوری و دانش این شرکت است که طی سالها در بازار B2C انباشته شده است. اخیرا، الجی در حال مذاکره در مورد قراردادی برای تامین مانیتورهای سفارشی و با وضوح بالا برای یک شرکت خدمات مالی ایالات متحده برای مدت پنج سال است. الجی مانیتورهای دوگانه را برای یک شرکت رسانههای مالی ایالات متحده عرضه کرده و نمایشگرهای سرگرمی در پرواز (IFE) را برای خطوط هوایی بینالمللی ارائه کرده است.
###
1 شارژرهای آهسته ۷ کیلوواتی و ۱۱ کیلوواتی الجی و شارژر سریع ۱۰۰ کیلوواتی در کره جنوبی در دسترس هستند، در حالی که مدلهای شارژ سریع ۱۷۵ کیلوواتی و ۲۰۰ کیلوواتی در آمریکای شمالی موجود هستند.
2 راه حل مدیریت بار الجی که قبلاً در راهحلهای شارژ سریع و آهسته شارژ EV این شرکت در آمریکای شمالی اعمال شده است، از ماه آینده در کره جنوبی معرفی خواهد شد.
[ad_2]
منبع