عملی کردن کلمات یکی از اجزای حیاتی ال جی است زندگی خوبه شعار این خود را در طیف گسترده ای از فعالیت ها در ایالات متحده نشان داده است، اخیراً به عنوان بخشی از شراکت LG Electronics USA با نیویورک یانکیز، یکی از شناخته شده ترین و موفق ترین امتیازات ورزشی در جهان.
بهعنوان «شریک تلویزیونی رسمی نیویورک یانکیز»، برند الجی OLED در سرتاسر استادیوم نمادین یانکی جای گرفته است. اخیرا، الجی شراکت خود را گسترش داده است تا یک مؤلفه مرتبط با علت را شامل شود که به نفع جامعه اطراف استادیوم باشد. این تلاش از نوسازی در Elston Gene Howard Field پشتیبانی میکند، که در آن طرف خیابان از استادیوم فعلی یانکی در محل استادیوم اصلی یانکی قرار دارد. کمک مالی الجی به مبلغ 50000 دلار به ارتقاء سه میدان توپ در این مکان کمک میکند، که توسط انجمن برانکس و برنامه چراغهای شب تابستانی یانکیز استفاده میشود.
طی مراسمی در ورزشگاه یانکی قبل از بازی یانکیز-رد ساکس در 12 سپتامبر، کریس جونگ، مدیرعامل LG ایالات متحده، چکی را به جسنیا آپونته، کمیسر NYC Parks Bronx Borough و مدیر پارکها و تفریحات اداری، کلینتون جانسون، تقدیم کرد.
ما به سرمایه گذاری در جوامعی که در آن زندگی و کار می کنیم، اعتقاد داریم. کریس جونگ، مدیرعامل LG Electronic USA گفت: این همکاری با New York Yankees ما را قادر می سازد تا این زمینه ها را به نفع جوانان شهر نیویورک بهبود دهیم. “ایجاد محیطی که کودکان بتوانند از تجربیات مثبت لذت ببرند، به اطمینان از “خوب زندگی” در جامعه کمک می کند و دارایی فوق العاده ای برای رشد و توسعه آنها فراهم می کند.”
برایان اسمیت، معاون ارشد یانکیز در بخش روابط شرکت/جامعه، گفت: «الجی شریک فوقالعادهای بوده است، و آنها از همان روحیه آیندهنگر و مشارکتی نسبت به جامعه برانکس استفاده میکنند، که در طول سال از Elston Gene Howard Field به طور گسترده استفاده میکند. این کمک مالی تأثیر مثبتی بر هزاران نفر از ساکنان برونکس خواهد گذاشت که برای ورزش، تفریح و ورزشهای تیمی به پارک متکی هستند، از جمله کودکانی که در برنامههای تابستانی شب تابستانی یانکیز شرکت میکنند. ما به کمک الجی درود میفرستیم و مشتاقانه منتظر ثمربخشی مزایای اهدای آنها برای سالهای آینده هستیم.»
به تازگی فصل دوم خود را به پایان رسانده است، Summer Night Lights به حدود 300 کودک و نوجوان از برانکس بین 12 تا 18 سال خدمات می دهد که در سه شنبه و چهارشنبه شب در ماه های جولای و آگوست در مسابقات بیسبال و سافت بال به سبک مسابقات شرکت می کنند. . این برنامه به گونه ای طراحی شده است که جوانان منطقه را درگیر فعالیت های تفریحی و ترویج شخصیت در عصرهای تابستانی نگه دارد، زمانی که یافتن فعالیت های سازماندهی شده میان هفته برای جوانان دشوار است.
ارائه شده توسط LG USA
###