[ad_1]
فقط شرکت کره جنوبی شناخته شده در تجهیزات و محصولات اوقات فراغت و
دسته لوازم الکترونیکی مصرفی برای 13 سال
سئول، 24 دسامبر 2024 الجی الکترونیکس (LG) بار دیگر جایگاه خود را در شاخص جهانی پایداری داوجونز (DJSI World) برای سیزدهمین سال متوالی تثبیت کرد. DJSI World 10 درصد برتر از 2500 شرکت بزرگ جهانی را بر اساس شیوه های اقتصادی، زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) آنها رتبه بندی می کند و به عنوان معیاری حیاتی برای سرمایه گذارانی که پایداری شرکت را ارزیابی می کنند، عمل می کند.
قابل ذکر است که ال جی بالاترین امتیاز کلی را در رده صنعت تجهیزات و محصولات اوقات فراغت و لوازم الکترونیکی مصرفی کسب کرده است. علاوه بر این، این تنها شرکت کره جنوبی است که به مدت 13 سال در این رده قرار گرفته است.
علاوه بر این، الجی به ترتیب برای 15 و 16 سال متوالی در DJSI آسیا و اقیانوسیه (20 درصد برتر از 600 شرکت بزرگ در منطقه آسیا و اقیانوسیه) و DJSI کره (30 درصد برتر از 200 شرکت بزرگ کره) قرار گرفته است. .
الجی در حوزههای مختلف ESG، از جمله سیاستگذاری و مدیریت محیطزیست، مدیریت حقوق بشر، مدیریت منابع انسانی، روابط با مشتری، مدیریت زنجیره تامین و مدیریت مسئولیت محصول، ارزیابیهای بالایی دریافت کرد.
تحت چشم انداز مدیریت ESG از زندگی بهتر برای همه، ال جی در حال انجام فعالیت های مختلفی با استراتژی زندگی بهتر برای همهالجی در حال انجام فعالیتهای مختلفی با استراتژی «3C» برای سیاره زمین (خنثی بودن کربن، دایرهای بودن و فناوری پاک) و «3D» برای مردم (طراحی برای همه، محل کار مناسب و تنوع و گنجاندن) است.
الجی برای دستیابی به اهداف 3C خود برای کره زمین، اهداف بلندپروازانهای از جمله رسیدن به بیطرفی کربن در فرآیند تولید محصول خود تا سال 2030 و انتقال به انرژی 100 درصدی تجدیدپذیر تا سال 2050 تعیین کرده است.
به طور خاص، LG قصد دارد انتشار گازهای گلخانه ای مستقیم (Scope 1) و انتشار غیر مستقیم گازهای گلخانه ای (Scope 2) را در مرحله تولید محصول تا 54.6 درصد نسبت به سطوح 2017 کاهش دهد. این امر از طریق بهبود فرآیند، معرفی فن آوری های صرفه جویی در انرژی و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر انجام خواهد شد. شایان ذکر است، الجی اولین شرکت در صنعت لوازم خانگی بود که در سال 2015 اعتبار کربن سازمان ملل را دریافت کرد.
علاوه بر این، الجی بر کاهش انتشار گازهای گلخانهای واحدهای هفت گروه محصول اصلی خود (تلویزیون، مانیتور، یخچال، ماشین لباسشویی، خشککن و تهویه مطبوع خانگی و سیستم) تا 20 درصد در مقایسه با سال 2020 در مرحله استفاده از محصول تمرکز کرده است. محدوده 3). این تعهد شامل فعالیتهای مختلفی با هدف بهبود بهرهوری انرژی هر یک از محصولات و در نتیجه کاهش انتشار کلی کربن است.
الجی بهعنوان عضوی از پیمان جهانی سازمان ملل متحد و اتحادیه کسبوکار مسئول، از استانداردهای بینالمللی حقوق بشر و کار پیروی میکند و فرآیندهای مدیریت حقوق بشر خود را برای پاسخ به تقویت قوانین جهانی مرتبط با ESG بهبود میبخشد.
در ارزیابی ESG و نتایج اعلام رتبهبندی که توسط سرویس حاکمیت شرکتی کره در سال جاری منتشر شد، الجی نمره کلی A را برای چهار سال متوالی دریافت کرد. ال جی همچنین در ارزیابی ESG که توسط آژانس جهانی ارزیابی ESG Morgan Stanley Capital International انجام شد، برای پنج سال متوالی نمره A دریافت کرد و به دلیل عملکرد مدیریت ESG خود از سوی موسسات معتبر داخلی و بین المللی شناخته شد.
###
[ad_2]
منبع