ال جی مگ
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
مجله خبری محصولات ال جی
No Result
View All Result

ال جی نتایج مالی سه ماهه اول 2025 را اعلام کرد

هستی نامجویی توسط هستی نامجویی
آوریل 24, 2025
in اخبار محصولات ال جی
0


شرکت به رکورد کسب درآمد سه ماهه اول می رسد
رانده شده توسط رشد متعادل در لوازم خانگی و بخش های B2B

تصویری از برج های دوقلوی ال جی در روز

سئول ، 24 آوریل 2025 -LG Electronics Inc. (LG) امروز درآمد تلفیقی KRW 22.74 تریلیون و سود عملیاتی KRW 1.26 تریلیون برای سه ماهه اول سال 2025 را اعلام کرد. این نشانگر بالاترین درآمد سه ماهه اول در تاریخ این شرکت و ششمین سال متوالی است که در آن سود عملیاتی شامل KRW 1 تریلون در اولین سه ماهه است. عملکرد قوی با رشد کیفی در مناطق کلیدی تجاری ، به ویژه در بخش های B2B ، بخش های غیر سخت افزاری (مانند اشتراک ها و پلت فرم WebOS) و فروش مستقیم به مصرف کننده (D2C) هدایت شد.

راه حل های وسیله نقلیه و گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC)-هم برای استراتژی B2B ال جی و رشد آینده-درآمد سه ماهه و سود عملیاتی رکورددار را تحویل می دهد. سود عملیاتی ترکیبی از شرکت محلول خودرو و شرکت حل اکو 37.2 درصد نسبت به سال گذشته ، با افزایش درآمد 12.3 درصد افزایش یافته است.

شرکت راه حل لوازم خانگی ، تجارت پرچمدار ال جی و تولید کننده سود اولیه نیز ضمن حفظ رهبری بازار جهانی ، بالاترین درآمد سه ماهه خود را ثبت کرد. این تجارت به سرعت از طریق مدل های نوآورانه مانند خدمات اشتراک و فروش D2C در حال تغییر است. در همین حال ، بخش رسانه ها و سرگرمی ها عملکرد کاملی را نشان می دهد که با ادامه رشد در پلت فرم تبلیغات و محتوای مبتنی بر WebOS LG.

شرکت راه حل لوازم خانگی LG گزارش درآمد سه ماهه اول 6.70 تریلیون KRW و سود عملیاتی KRW 644.6 میلیارد. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، درآمد 9.3 درصد افزایش یافته ، رکورد جدیدی را تعیین کرده و سود عملیاتی 9.9 درصد افزایش یافته است. این شرکت ضمن تسریع در رشد اشتراک خود و فروش D2C ، همچنان رهبری بازار خود را حفظ می کند.

با نگاهی به سه ماهه دوم ، این شرکت به دلیل تغییر سیاست های تجارت جهانی و افزایش رقابت در بازار ، عدم اطمینان را پیش بینی می کند. برای پرداختن به این چالش ها ، این شرکت در حالی که تمرکز خود را بر روی اشتراک و مشاغل آنلاین عمیق تر می کند ، سبد محصولات جدید و منطقه ای را گسترش می دهد. اولویت های اضافی شامل تمرکز روی فرصت ها در B2B مانند لوازم داخلی و فروش خارجی اجزای کلیدی مانند موتورها و کمپرسورها است. تلاش های سودآوری بر افزایش رقابت در هزینه از طریق بهینه سازی کارآیی عملیاتی متمرکز خواهد شد.

شرکت راه حل سرگرمی رسانه ای LG درآمد سه ماهه اول KRW 4.95 تریلیون و سود عملیاتی KRW 4.9 میلیارد. در حالی که تقاضای تلویزیون نرم باقی مانده است ، رشد در تبلیغات و خدمات محتوا مبتنی بر WebOS سهم بیشتری در عملکرد داشته است. درآمد مطابق با سال گذشته باقی مانده است ، اگرچه سودآوری با افزایش قیمت پانل LCD و هزینه های بالاتر بازاریابی تأثیر داشت.

در سه ماهه دوم ، این شرکت به دنبال ایجاد هم افزایی در مشاغل متمرکز بر صفحه نمایش ، از جمله تلویزیون ، نمایشگرهای تجاری و محصولات فناوری اطلاعات مانند لپ تاپ و مانیتور خواهد بود. در حالی که بازار به آرامی بهبود می یابد ، شرکت بر سودآوری ، به ویژه از طریق محصولات حق بیمه تأکید می کند. با هدف پیشبرد مشارکتهای استراتژیک با ارائه دهندگان محتوا برای حفظ مسیر رشد آن ، هدف از افزایش دسترسی جغرافیایی و پایگاه محصول خواهد بود.

شرکت راه حل وسایل نقلیه LG بالاترین درآمد سه ماهه و سود عملیاتی خود را با درآمد KRW 2.84 تریلیون و سود عملیاتی 125.1 میلیارد KRW ثبت کرد. رشد همچنان با یک بازپرداخت سفارش قوی در کل 100 تریلیون KRW تأمین می شود. نکته قابل توجه ، سودآوری در تجارت سرگرمی در وسیله نقلیه بهبود یافته است ، جایی که سهم محصول حق بیمه به طور پیوسته در حال افزایش است. در سه ماهه دوم ، این شرکت قصد دارد با گسترش فروش محصولات با ارزش بالا ، بهینه سازی عملیات در تجارت مؤلفه EV و افزایش کارآیی منابع ، رشد درآمد را حفظ کند و یک ساختار سود پایدار را تقویت کند.

شرکت راه حل LG Eco همچنین درآمد سه ماهه و سود عملیاتی رکورد بالا را بدست آورد. درآمد سه ماهه اول با سود عملیاتی 406.7 میلیارد KRW به KRW 3.05 تریلیون رسید و در نتیجه حاشیه عملیاتی قوی 13.3 درصد بود. سال گذشته ، درآمد 18.0 درصد و سود عملیاتی 21.2 درصد افزایش یافت. از ابتدای سال 2025 ، ال جی تجارت HVAC خود را به عنوان یک بخش مستقل اداره کرده است ، با افزایش عملکرد قابل توجه ناشی از تخصیص منابع کارآمد و یک ساختار سازمانی متمرکز B2B.

در کنار شرکت راه حل خودرو ، شرکت Eco Solution به عنوان موتور اصلی رشد B2B LG فعالیت می کند. در سه ماهه دوم ، این شرکت به دنبال گسترش فروش محصولات جدید HVAC مسکونی و تأمین قراردادهای تهویه مطبوع تجاری در بازارهای نوظهور خواهد بود. همچنین قصد دارد با استفاده از راه حل های چیلر فوق العاده بزرگ ، پروژه های صنعتی و نسل در مقیاس بزرگ-از جمله مراکز داده هوش مصنوعی-را هدف قرار دهد.

# #



منبع

Tags: ال جی
Previous Post

LG تجربه Xbox Cloud Gaming (BETA) را مستقیماً به صفحه های تلویزیون هوشمند LG می آورد

Next Post

WIL.I.AM بنیانگذار و مدیرعامل FYI.AI در دفتر مرکزی LG US برای جشن یک روزه از LG ‘XBOOM توسط Will.i.am’ راه اندازی می شود

Next Post

WIL.I.AM بنیانگذار و مدیرعامل FYI.AI در دفتر مرکزی LG US برای جشن یک روزه از LG 'XBOOM توسط Will.i.am' راه اندازی می شود

نوشته های جدید

  • ال جی اولین برند می شود که 10 میلیون تلویزیون OLED در اروپا به فروش می رساند و 12 سال رهبری بازار را گسترش می دهد
  • شرکای LG با خدمات CSC برای تقویت بازار لباسشویی تجاری آمریکای شمالی
  • LG میزبان اجلاس رهبران HVAC 2025
  • “خوب زندگی” در ماه رمضان: جشن گرفتن خانواده ، ایمان و همبستگی
  • LG OLED با تجربیات هنری دیجیتال در نیویورک ، دیدگاه هنری و بیان خلاق را جشن می گیرد
  • LG محلول ماشین متصل به نسل بعدی مبتنی بر ماهواره در کنفرانس 5GAA 2025
  • هفته جریان LG با معاملات قانع کننده و محتوای بی پایان برای لذت بردن در خانه باز می گردد
  • راه حل های یخ خانگی LG برای یخچال و فریزر: یک سفر نوآوری
  • تغییر از طریق عمل: رویکرد دستی ال جی تایوان به مسئولیت اجتماعی
  • LG Electronics India Limited ساخت و ساز سومین کارخانه تولید خود را در هند آغاز می کند
  • LG OLED X Steven Harrington در Frieze NY: جایی که هنر پر جنب و جوش پاپ با تلویزیون شفاف OLED ملاقات می کند
  • کانال های LG ردپای جهانی را گسترش داده و ارائه محتوای رایگان را گسترش می دهد
  • LG و MediaTek در حال نمایش راه حل تحرک انقلابی در خودرو شانگهای 2025 هستند
  • LG تلویزیون های LCD LCD 2025 Qned EVO Premium را با تصاویر پیشرفته ، AI بی سیم واقعی و شخصی راه اندازی می کند
  • WIL.I.AM بنیانگذار و مدیرعامل FYI.AI در دفتر مرکزی LG US برای جشن یک روزه از LG ‘XBOOM توسط Will.i.am’ راه اندازی می شود
  • ال جی نتایج مالی سه ماهه اول 2025 را اعلام کرد
  • LG تجربه Xbox Cloud Gaming (BETA) را مستقیماً به صفحه های تلویزیون هوشمند LG می آورد
  • ال جی برای آخرین نوآوری های طراحی در جایزه طراحی DOT Red 2025 مورد ستایش قرار گرفت
  • ال جی برای اولین بار با “جایزه بهبود ارزش عالی” تویوتا افتخار کرد
  • خنک کننده پایدار: چگونه راه حل های خنک کننده مرکز داده AI LG در مقابله با کمبود آب جهانی کمک می کند
  • ال جی تجارت مواد پیشرفته در سطح جهان را با LG Purotec گسترش می دهد
  • ال جی اولین نمایش چشمگیر در مرکز داده جهانی 2025
  • ال جی به عنوان تأمین کننده سال 2024 توسط جنرال موتورز شناخته شد
  • LG 2025 OLED برای طراحی پایدار و کاهش ردپای کربن ، دارای گواهینامه های سازگار با محیط زیست است
  • LG راه حل های گسترده نمایش تجاری را به Baston Red Sox Ballpark ارائه می دهد
  • LG درآمد اولیه را برای سه ماهه اول 2025 منتشر می کند
  • شرکای LG با KIA برای ارائه راه حل های فضایی تحرک هوش مصنوعی
  • راه حل های کارآمد HVAC LG برای مرکز اصلی تدارکات در سنگاپور انتخاب شده است
  • ال جی فیلم برند “کمتر مصنوعی ، انسانی تر” را راه اندازی می کند
  • LG و Krafton به هم می پیوندند تا تلویزیون های LG را به بازی شبیه سازی زندگی “Inzoi” بیاورند
  • ال جی در ISH 2025 با راه حل های پیشرفته گرمایش برای بازار اروپا تحت تأثیر قرار می گیرد
  • روز کالج LG: الهام بخشیدن به مبتکران آینده از طریق فناوری و فرهنگ
  • بازاریابی LG VP بینش در مورد تحول برند را به اشتراک می گذارد
  • [On the Job] یک روز از “Sommelier آب” در آزمایشگاه علوم آب LG
  • آل این وان مناسب کارهای گرافیکی کدام است؟
  • ال جی به لیست شرکت Fast Company از نوآورانه ترین شرکت های سال 2025 نامگذاری شده است
  • راه حل های هوشمند در دسترس “زندگی بهتر برای همه” را فعال می کند
  • LG راه حل های نوآورانه گرمایش را برای آینده بهتر در ISH 2025 به نمایش می گذارد
  • ال جی رهبری جهانی را در نوآوری و استاندارد سازی 6G گسترش می دهد
  • گروه سعودی عربستان سعودی 30 سال مشارکت و نوآوری HVAC را جشن می گیرند
  • ال جی برای دوازدهمین سال متوالی بازار جهانی تلویزیون OLED را هدایت می کند
  • Art SG 2025: جایی که هنر بینایی و نوآوری برش متحد می شود
  • بند ناف را برش داده و از 100+ کانال رایگان در تلویزیون هوشمند LG خود لذت ببرید!
  • LG از Artcool AI Air جدید پرده برداری می کند: راحتی و کارایی شیک ، AI محور
  • LG به خاطر تعالی در طراحی در IF Design Award 2025 شناخته شد
  • محافظت از شگفتی های طبیعت: کمپین های تبلیغاتی Times Square Billboard گونه های در معرض خطر “قاره آمریکا” را بازی می کند
  • ال جی راه حل های نوآورانه خانه را در KBIS و IBS 2025 معرفی می کند
  • Ayoung Kim به عنوان دریافت کننده جایزه 2025 LG Guggenheim انتخاب شد
  • شکستن یخ در AHR Expo 2025: LG بحث در مورد نوآوری های پمپ حرارتی آب و هوا را مطرح می کند
  • LG تلویزیون های هتل Google Cast خود را در ISE 2025 به نمایش می گذارد

بایگانی‌ها

  • می 2025
  • آوریل 2025
  • مارس 2025
  • فوریه 2025
  • ژانویه 2025
  • دسامبر 2024
  • نوامبر 2024
  • اکتبر 2024
  • سپتامبر 2024
  • آگوست 2024
  • جولای 2024
  • ژوئن 2024
  • می 2024
  • آوریل 2024
  • مارس 2024
  • فوریه 2024
  • ژانویه 2024
  • دسامبر 2023
  • نوامبر 2023
  • اکتبر 2023
  • سپتامبر 2023
  • آگوست 2023
  • جولای 2023
  • ژوئن 2023
  • می 2023
  • آوریل 2023
  • مارس 2023
  • فوریه 2023
  • ژانویه 2023
  • دسامبر 2022
  • نوامبر 2022
  • اکتبر 2022
  • سپتامبر 2022
  • آگوست 2022
  • جولای 2022
  • ژوئن 2022
  • می 2022

دسته‌ها

  • اخبار محصولات ال جی
  • دسته‌بندی نشده

تگ

ال جی

      مجله ال جی LG

      No Result
      View All Result

          مجله ال جی LG