شرکت رکوردهای جدیدی را برای درآمد سه ماهه دوم و سود عملیاتی ثبت کرد
از طریق رشد کیفی متوازن در کسب و کارهای اصلی و آینده
سئول، 25 جولای 2024 – LG Electronics Inc. (LG) امروز درآمد تلفیقی سه ماهه دوم 2024 را 21.69 تریلیون وون و سود عملیاتی 1.20 تریلیون KRW اعلام کرد که نشان دهنده افزایش 8.5 درصدی درآمد نسبت به سال گذشته و افزایش 61.2 درصدی سود عملیاتی است. این ارقام رکوردهای جدیدی را برای بالاترین درآمد سه ماهه دوم و سود عملیاتی در تاریخ این شرکت نشان می دهد.
محرک های کلیدی این عملکرد شامل بخش لوازم خانگی و قطعات خودرو است که هر دو به بالاترین درآمد فصلی خود تا به امروز رسیده اند. فروش شرکت الجی لوازم خانگی و راهحلهای هوا و شرکت راهحلهای قطعات خودرو در مجموع به 11.53 تریلیون KRW رسید که 8.2 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت. هر دو شرکت همچنین سود عملیاتی سهماهه دوم را با رکورد بالای 776.1 میلیارد KRW گزارش کردند که نشاندهنده افزایش 45 درصدی نسبت به سال گذشته است.
این نتایج رشد متوازن الجی را در کسبوکارهای اصلی و آیندهاش نشان میدهد. این رشد نه تنها گسترش خارجی بلکه سودآوری قوی را نیز نشان میدهد که به بهبود کیفی در عملکرد کلی کمک میکند.
الجی به تغییر سبد کسبوکار خود به سمت رویکردی آیندهگرا ادامه میدهد و در عین حال فرصتهای رشد جدید را تضمین میکند. این شرکت همچنین بر روی پیشرفت سریع مشاغل جدید بالقوه با رشد بالا متمرکز است.
رشد سریع در بخش B2B الجی به طور قابل توجهی به ایجاد یک ساختار تجاری آیندهگرا کمک میکند. علیرغم کاهش موقت تقاضای خودروهای برقی، کسب و کار قطعات خودرو به رشد خود ادامه میدهد، که توسط مشتریان متنوعی از خودروهای الکتریکی و احتراق داخلی و تعداد سفارشات معوقه پشتیبانی میشود. علاوه بر این، LG گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) تجارت، که شامل چیلرهای با راندمان بالا است، در حال بررسی فرصت های رشد در بخش زیرساخت هوش مصنوعی است.
در حوزه B2C، الجی ادغام مدلهای کسبوکار جدید را تسریع میکند که فروش سختافزار سنتی را با پیشنهادات نامشهود و غیرسختافزاری مانند محتوا، خدمات و اشتراکها ترکیب میکند. تجارت محتوا و خدمات webOS فراتر از تلویزیونها در حال گسترش است و به فناوری اطلاعات و سرگرمی میپردازد و درآمد پیشبینیشده امسال از 1 تریلیون KRW فراتر خواهد رفت.
علاوه بر این، کسب و کار اشتراک، which محصولات را با خدمات ادغام می کند، شتاب قابل توجهی به دست می آورد. الجی پس از موفقیت در کره، اکنون در حال گسترش این مدل اشتراک در سطح بینالمللی است. در سال گذشته، درآمد اشتراک از 1 تریلیون KRW فراتر رفت و رشد امسال شتاب گرفت. در ماه ژوئن، 36.2 درصد از لوازم خانگی اصلی فروخته شده در فروشگاه های برند ال جی در کره مبتنی بر اشتراک بود. این مدل که به ویژه در بین مشتریان جوان کره ای محبوبیت دارد، اکنون به بازارهای جهانی معرفی شده است. برای مثال، الجی الجی Rent-Up را در مالزی راهاندازی کرده است و اشتراک ۹ محصول از جمله ماشین لباسشویی، خشککن را ارائه میکند. و یخچال ها
ال جی همچنین در حال تسریع پیشرفت کسب و کارهای جدید است. تجارت کارخانه هوشمند، که ترکیبی از تولید این شرکت است تجربه و تخصص با هوش مصنوعی، انتظار می رود امسال سفارشات به ارزش 300 میلیارد KRW را تضمین کند و پایگاه مشتریان خود را در صنایعی مانند نیمه هادی ها و بیوتکنولوژی گسترش دهد. علاوه بر این، شراکت الجی با ChargePoint، شرکت پیشرو در زمینه شارژ EV در آمریکای شمالی، قرار است با ترکیب شارژرهای ChargePoint با راهحلهای تبلیغاتی نمایشگر تجاری الجی، «LG DOOH Ads»، تجارت شارژ EV را تقویت کند و فرصتهای جدیدی در بازار ایجاد کند.
شرکت ال جی لوازم خانگی و راه حل هوا درآمد سه ماهه دوم 8.84 تریلیون KRW و سود عملیاتی 694.4 میلیارد KRW ایجاد کرد. درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد و سود عملیاتی 16 درصد افزایش یافته است، بالاترین درآمد را برای یک فصل منفرد و قوی ترین سود عملیاتی سه ماهه دوم تا به امروز را نشان می دهد.
در سه ماهه دوم، استراتژی منطقه حجمی الجی – که برای رسیدگی به تقاضای قطبی شده بازار طراحی شده بود – با تنوع بخشیدن به خط تولید و قیمتگذاری خود برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد در بازارهای نوظهور مانند آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا مؤثر بود. مشارکتهای حوزههای تجاری جدید، از جمله اشتراکها و فروش آنلاین برند تجاری، عملکرد قوی را تقویت کرد. با نگاهی به سه ماهه سوم، الجی قصد دارد در سازگاری با تغییرات بازار چابک باقی بماند و به گسترش بخشهای B2B خود، بهویژه HVAC و لوازم داخلی ادامه دهد. انتظار می رود که خرید اخیر شرکت پلت فرم خانه هوشمند Athom باعث ایجاد هم افزایی در بخش لوازم خانگی شود. علاوه بر این، ال جی از آن استفاده خواهد کرد قابلیتهای تولید جهانی درجه یک برای تضمین سودآوری قوی.
LG Vehicle Solutions Company درآمد سه ماهه دوم 2.69 تریلیون KRW و سود عملیاتی 81.7 میلیارد KRW بدست آورد. درآمد نسبت به سال قبل 1 درصد افزایش یافت و سود عملیاتی مثبت شد. درآمد این سه ماهه بالاترین میزان در هر سه ماهه بود و سود عملیاتی بالاترین میزان برای سه ماهه دوم بود.
علیرغم کاهش موقتی در بازار خودروهای برقی در این دوره، الجی با پرداختن مؤثر به تقاضای افزایش یافته برای محصولات سرگرمی اطلاعاتی ممتاز داخل خودرو شاهد رشد بود و قصد دارد به گسترش تجارت قطعات خودرو خود ادامه دهد. این استراتژی شامل افزایش فروش محصولات جدید ممتاز و همچنین راه حل های ایمنی و راحتی، مانند سیستم های پیشرفته کمک راننده، در راستای برنامه های سفارش موجود است.
شرکت سرگرمی خانگی ال جی درآمد سه ماهه دوم از 3.62 تریلیون KRW و سود عملیاتی 97 میلیارد KRW. درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15.3 درصد افزایش یافته است که ناشی از بهبود تقاضا در اروپا است.، یک بازار کلیدی برای تلویزیون های OLED درجه یک. رشد همچنین در تجارت محتوا و خدمات webOS ادامه یافت. با این حال، سود عملیاتی به دلیل افزایش هزینه ها، از جمله افزایش قیمت پانل های LCD، کاهش یافت.
تقاضای کلی بازار تلویزیون است انتظار می رود در سه ماهه سوم نسبت به سال گذشته رشد کمی را نشان دهد، با پیش بینی می شود تلویزیون های OLED ممتاز عملکرد بهتری نسبت به بازار گسترده تر داشته باشند. الجی با به حداقل رساندن هزینهها، مانند افزایش قیمت پنلهای LCD، از طریق افزایش فروش تلویزیونهای OLED، کارایی عملیاتی خود را حفظ خواهد کرد.
شرکت راه حل های تجاری ال جی درآمد سه ماهه دوم 1.46 تریلیون KRW و زیان عملیاتی 5.9 میلیارد KRW گزارش شده است. درآمد 9.9 درصد افزایش یافت سال به سال، با افزایش فروش محصولات استراتژیک مانند تابلوهای LED، وایت بردهای الکترونیکی و نمایشگرهای بازی. با این حال، سودآوری تحت تأثیر افزایش هزینهها، از جمله قیمت پنلهای LCD، و سرمایهگذاریهای مداوم در زمینههای رشد مانند شارژ EV و روباتیک قرار گرفت.
انتظار میرود در سه ماهه سوم، رشد بازار محصولات پریمیوم مانند نمایشگرهای تجاری و نمایشگرهای بازی ادامه یابد. تمرکز این شرکت بر گسترش فروش محصولات استراتژیک و بهبود سودآوری از طریق مدیریت کارآمد منابع خواهد بود.
کنفرانس و کنفرانس درآمد
LG Electronics کنفرانسی به زبان کره ای/انگلیسی برگزار خواهد کرد جولای 25، 2024، ساعت 16:00 به وقت استاندارد کره (07:00 GMT/UTC). شرکت کنندگان در تماس کنفرانسی برای دریافت پین خصوصی باید از قبل به صورت آنلاین ثبت نام کنند. فایل ارائه مربوطه قبل از تماس در وب سایت LG Electronics برای دانلود در دسترس خواهد بود.
###