[ad_1]
این شرکت بیشترین درآمد سالانه را به عنوان لوازم خانگی و خودرو به دست می آورد
مولفه ها برای نهمین سال متوالی به رشد خود ادامه می دهند
سئول، 23 ژانویه 2025 — LG Electronics Inc. (LG) نتایج مالی خود را برای سال 2024 اعلام کرد و درآمد تلفیقی 87.73 تریلیون KRW و سود عملیاتی 3.42 تریلیون KRW را فاش کرد. این یک رکورد جدید برای بالاترین درآمد سالانه در تاریخ این شرکت است.
از نظر درآمد، هم تجارت لوازم خانگی و هم تجارت قطعات خودرو برای نهمین سال متوالی به رشد خود ادامه دادند و به بالاترین دستاورد درآمدی شرکت کمک کردند. شرکت سرگرمی های خانگی ال جی و شرکت راه حل های تجاری نیز نسبت به سال قبل افزایش درآمد داشته اند.
سود عملیاتی نسبت به سال قبل کاهش جزئی را تجربه کرد که عمدتاً به دلیل عوامل خارجی مانند تاخیر در بهبود تقاضای جهانی برای لوازم خانگی و افزایش هزینههای لجستیک در نیمه دوم سال بود. با وجود این چالش ها، این شرکت ساختار سود ثابتی را به صورت سالانه حفظ کرد. این ثبات از طریق رشد کیفی ناشی از تجدید ساختار سبد تجاری و اثر اهرم عملیاتی ناشی از افزایش فروش به دست آمد.
عملکرد تجاری 2024
این شرکت لوازم خانگی و راه حل هوا ال جی درآمد سالانه 33.2 تریلیون KRW را در سال 2024 گزارش کرد. پس از اینکه دو سال پیش برای اولین بار از 30 تریلیون KRW درآمد سالانه فراتر رفت، شرکت همچنان به عملکرد پایدار خود ادامه داده و در سال گذشته به رشد درآمد دو رقمی دست یافته است. سود عملیاتی با غلبه بر چالش های ناشی از افزایش هزینه های لجستیک به 2.04 تریلیون KRW رسید. این اولین بار از سال 2021 است که سود عملیاتی شرکت از 2 تریلیون KRW فراتر رفته است.
رشد کیفی شرکت به دلیل تغییراتی در مدلهای کسبوکار آن بود که شامل اشتراک لوازم خانگی و فروش مستقیم به مصرفکننده است. درآمد حاصل از اشتراک لوازم خانگی بیش از 75 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و نزدیک به 2 تریلیون KRW رسید. علاوه بر این، بخش B2B که شامل سیستم های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) است، به گسترش خود ادامه داد.
این شرکت سرگرمی خانگی ال جی درآمدی معادل 15.23 تریلیون KRW و سود عملیاتی 315.9 میلیارد KRW در سال 2024 گزارش کرد. فروش تلویزیون های OLED شاهد رشد در مناطقی مانند اروپا و آسیا بود که ناشی از رویدادهای ورزشی جهانی بود. علاوه بر این، کسب و کار تبلیغاتی و محتوای مبتنی بر webOS از 1 تریلیون KRW در درآمد سالانه فراتر رفت.
این شرکت راه حل های قطعات خودرو ال جی درآمدی معادل 10.62 تریلیون KRW در سال 2024 گزارش کرد که برای دومین سال متوالی از درآمد 10 تریلیون KRW فراتر رفت. علیرغم کاهش موقت تقاضا برای خودروهای برقی، این شرکت برای نهمین سال متوالی رشد درآمد پایداری را نشان داد، که با افزایش سفارشات پشتیبان شد. با این حال، سود عملیاتی به 115.7 میلیارد KRW در مقایسه با سال قبل کاهش یافت که در درجه اول به دلیل افزایش هزینه های توسعه برای پروژه های سفارش جدید و سرمایه گذاری های تحقیق و توسعه با هدف گذار به وسایل نقلیه نرم افزاری تعریف شده (SDV) است.
این شرکت LG Business Solutions درآمدی معادل 5.69 تریلیون KRW در سال 2024 با زیان عملیاتی 193.1 میلیارد KRW گزارش کرد. افزایش درآمد ناشی از تمرکز بر نمایشگرهای تجاری سفارشی برای بخشهایی مانند هتلها، فروشگاهها، مشاغل و مدارس و همچنین محصولات فناوری اطلاعات ممتاز مانند LG gram بود. با این حال، شرکت به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه برای محصولات کلیدی و تشدید رقابت در بازار، همچنان با زیان عملیاتی مواجه بود.
2025 جهت کسب و کار
الجی بهرغم تغییر سریع بازار جهانی و محیط رقابتی، پیوسته رشد کیفی را از طریق نوآوری در سبد تجاری دنبال خواهد کرد. پس از گروه بندی مجدد واحدهای عملیات تجاری این شرکت در پایان سال گذشته، LG قصد دارد هم افزایی بین مشاغل خود را افزایش داده و کارایی عملیاتی را بهبود بخشد. علاوه بر این، الجی بر تقویت رقابتپذیری اساسی کسبوکارهای خود از نظر کیفیت و هزینه تمرکز خواهد کرد و در عین حال ساختار سود مناسبی را تضمین میکند.
این شرکت راه حل لوازم خانگی ال جی قصد دارد محصولات جدیدی را با تخصص های منطقه ای و برنامه های کاربردی هوش مصنوعی راه اندازی کند، با هدف گسترش فروش از طریق افزایش فروش مجموعه های منطقه حجمی خود. این شرکت همچنین کسبوکار راهحلهای خانگی هوش مصنوعی خود را برای دستیابی به هدف خود یعنی «خانه صفر کار، زمان با کیفیت میسازد» را پیش خواهد برد. علاوه بر این، کسب و کار اشتراک به طور فعال فراتر از کره، مالزی و تایوان گسترش خواهد یافت و تایلند، هند و سایر مناطق را شامل می شود و به طور مداوم فرصت های جدیدی ایجاد می کند.
این شرکت راه حل سرگرمی رسانه ال جی هدف آن گسترش فروش محصولات ممتاز مانند OLED و QNED است و در عین حال تجربیات متفاوتی را برای مشتریان از طریق ویژگیهای هوش مصنوعی ارائه میکند. این شرکت عملیات کسبوکارهای مبتنی بر صفحه نمایش الجی – از جمله تلویزیونها، دستگاههای فناوری اطلاعات و نمایشگرهای اطلاعاتی – را برای افزایش همافزایی بین مشاغل سختافزاری و پلتفرم یکپارچه خواهد کرد. علاوه بر این، webOS به یک پلتفرم محتوا و خدمات یکپارچه برای استفاده در فضای داخلی و خارجی از طریق سرمایه گذاری مستمر محتوا و گسترش مشارکت توسعه خواهد یافت.
این شرکت راه حل خودرو ال جی هدف آن تمرکز بر فراتر رفتن از تامین کننده قطعات خودرو و تبدیل شدن به ارائه دهنده راه حل های نوآورانه برای کل تجربه خودرو است. این شرکت بر روی ایمن سازی قابلیت های SDV در آمادگی برای آینده تمرکز خواهد کرد. همچنین تلاش خواهد کرد تا درآمد پایدار را بر اساس سفارشات عقب افتاده خود حفظ کند و در عین حال سودآوری را از طریق افزایش ترکیب محصول و بهبودهای عملیاتی کلی بهبود بخشد.
تازه تاسیس شرکت راه حل های اکو ال جی هدفش این است که به سرعت کسب و کار تهویه مطبوع الجی را به یک بازیکن برتر جهانی با استفاده از قدرت رقابت فناوری اصلی خود در اجزای کلیدی مانند موتورها و کمپرسورها رشد دهد. این شرکت بر ایجاد سیستم های تولید خودپایدار محلی و توسعه راه حل های خاص منطقه تمرکز خواهد کرد. راه حل های جامع بهینه شده برای فضاهای مختلف از جمله تاسیسات صنعتی، تجاری، عمومی و مسکونی، از چیلرهای بزرگ تا تهویه مطبوع تجاری و مسکونی را ارائه می دهد.
کنفرانس و کنفرانس درآمد
LG Electronics در 23 ژانویه 2025، ساعت 16:00 به وقت استاندارد کره (07:00 GMT/UTC) کنفرانسی به زبان کره ای / انگلیسی برگزار می کند. به شرکت کنندگان در تماس کنفرانسی دستور داده می شود که برای دریافت پین خصوصی به صورت آنلاین پیش ثبت نام کنند. برای شرکت در تماس کنفرانسی، 3130 31 810 +82 را شماره گیری کرده، کد عبور 6418# و سپس پین را وارد کنید. فایل ارائه مربوطه قبل از تماس در وب سایت LG Electronics برای دانلود در دسترس خواهد بود.
###
[ad_2]
منبع