در ماموریت خود برای به اشتراک گذاشتن پیام از زندگی خوبهالجی کمپین جهانی «خوشبینی فید شما» را در اوایل سال جاری راهاندازی کرد تا حس مثبت بیشتری را در تجربه رسانههای اجتماعی ایجاد کند.
برای شعلهورتر کردن خوشبینی در سراسر جهان، الجی ویتنام رسما موزیک ویدیویی با عنوان «جهان خوشبینی» منتشر کرد. در این ویدیو Phương Mỹ Chi، خواننده مشهور ویتنامی و سفیر کمپین محلی LG ویتنام، حضور دارد.
این آهنگ نسخهای بازسازیشده از «جهانی با تو (Vu Tru Co Anh)،» آهنگ موفق Phương Mỹ Chi است که جوانان کشور را در رسانههای اجتماعی مجذوب خود کرد. اکنون، به عنوان صدای جدیدترین کمپین LG Vietnam، “Power of Z – Spread Out the Optimism”، تولید کننده موسیقی HIT، DTAP، ملودی را با عناصر مرسوم، مد روز و شاد، در حالی که عناصر فولکلور سنتی ویتنامی متمایز اصلی را حفظ کرده است، بازسازی کرده است. این آهنگ با اشعار مرتبط و معنی دار، جوانان ویتنامی را تشویق می کند تا در لحظه زندگی کنند و از هر جنبه ای از زندگی خود لذت ببرند.
این موزیک ویدیو بینندگان را به سفری در نقاط دیدنی شهرهای بزرگ ویتنام می برد و الهام بخش نسل جوان برای کشف همه چیزهایی است که این کشور ارائه می دهد. رنگهای قرمز پر جنب و جوش و گرافیکهای متحرک پویا برای تجربهای محرک بصری که بینندگان را تشویق میکند دست به دست هم دهند تا آیندهای بهتر از شادیهای ساده زندگی خلق کنند. در این ویدیو، سفیر ژنرال Z ویتنام الجی نیز دعوتی را برای بازدید از سایگون دیگر توسط الجی، فضایی منحصربهفرد که در آن بازدیدکنندگان میتوانند نوآورانهترین فناوری الجی را از طریق فعالیتهای هیجانانگیز تجربه کنند، ارسال میکند.
«یک جهان خوشبینی» از لحظه انتشار شنوندگان را خوشحال کرد و تنها در عرض 24 ساعت به 1 میلیون بازدید در YouTube رسید. این شتاب ادامه یافت و در مجموع 18 میلیون بازدید در تمام پلتفرم ها تنها در 10 روز به اوج خود رسید.
این آهنگ موضوعی در تور Uni-Tur دانشگاه سایگون در شهر هوشی مین و دانشگاه اقتصاد ملی در هانوی، جایی که تقریباً 3000 دانشجو با یک زمین بازی مملو از مناطق تجربه رنگارنگ که توسط LG Vietnam سازماندهی شده بود، ملاقات کردند.
فضای اول، ملودی خوش بینی منطقه، فرصتی را برای دانشآموزان فراهم کرد تا از طریق کارائوکه خود را ابراز کنند، که با تجربیات عملی با LG StanbyME و StanbyME GO بهبود یافته است.
در نزدیکی، نکات خوش بینانه تاروت zone از دانشآموزان دعوت کرد تا پیامی منحصر به فرد و مثبت را که با لمس صفحه نمایش LG StanbyME آشکار میشود، کشف کنند.
دانش آموزان می توانند تجربیات خود را در رویداد به اشتراک بگذارند ثبت لحظات خوش بینانه منطقه برای دریافت یک عکس قاب خوش بینانه، در حالی که فضای نمایشگاه در دیوار خوش بینی منطقه ایده های خلاقانه دانش آموزان را برای گسترش خوش بینی به دوستان، بستگان و جامعه به نمایش گذاشت.
در تلاش برای گسترش دامنه زندگی خوبه ماموریت برند، الجی ویتنام نیز با پشتیبانی عملی، تغییر ملموسی در جامعه ایجاد کرد. با غنی سازی زندگی فرهنگی و بهبود آموزش در مناطق روستایی، این شرکت با کمپین تابستان سبز 2024، رویدادی سالانه که توسط انجمن دانشجویان ویتنام برگزار می شود، دست به دست هم داد. این کمپین که در سال 1997 راه اندازی شد، فرصت های رهبری در ابتکارات اجتماعی، از جمله ساختن جاده ها، پل ها و خانه های خیریه و همچنین شرکت در برنامه های آموزشی برای حذف بی سوادی و بهبود شایستگی دیجیتال را برای دانش آموزان فراهم می کند.
الجی ویتنام امسال 27 تلویزیون الجی را به کمپین تابستان سبز اهدا کرد که 9 تای آنها به طور خاص برای پروژه مسکن اجتماعی در استان داک نونگ تعیین شده بودند. 18 تلویزیون ال جی باقی مانده به مدارس راه دور داده شد تا شرایط بهتری برای تدریس و یادگیری برای معلمان و دانش آموزان فراهم شود.
کمپین “قدرت Z – گسترش خوش بینی” ویتنام بر تعهد LG برای ارتباط با نسل جوان و تشویق جوانان به رویکرد خوش بینانه به زندگی، ایجاد تأثیر مثبت بر جامعه و کمک به آینده ای بهتر برای همه تاکید می کند.
برای انتشار پیام به مخاطبان گستردهتر، مردم همچنین میتوانند لحظات مثبتی از زندگی روزمره خود را به عنوان بخشی از چالش رسانههای اجتماعی LG Vietnam با هشتگهای #LifesGood، #TíchCựcLanToả و #NụCườiLanXa به اشتراک بگذارند.
علاوه بر این، کارمندان الجی در یک فعالیت درختکاری در دانشگاه فناوری شهر هوشی مین برای این کمپین شرکت کردند و به ایجاد محیط یادگیری سبزتر برای دانشآموزان کمک کردند.
الجی فعالانه فعالیتها و ابتکاراتی را ترویج میکند که زندگی بهتری را برای مردم ویتنامی از طریق قدرت ایجاد میکند زندگی خوبه. از طریق این کمپین محلی، LG Vietnam امیدوار است که شادی و شادی بیشتری را گسترش دهد و الهام بخش آینده ای روشن برای همه باشد.
ارائه شده توسط LG Vietnam
###