به مناسبت دهمین سالگرد OLED الجی در سال جاری، منطقه فناوری OLED اندازهها و ویژگیهای متنوع این خط تولید را ارائه کرد. تلویزیونهای OLED الجی بهعنوان پیشگام در بازار تلویزیونهای ممتاز و برنده جوایز معتبر بسیاری از روزنامهنگاران و کارشناسان صنعت، کیفیت تصویر فوقالعاده، رنگهای زنده و رنگهای سیاه عمیق را ارائه میکنند که تصاویر را زنده میکند.
در میان این چهار منطقه، بدون شک زیباترین منطقه لوکس LG SIGNATURE بود که برای نشان دادن طیف کاملاً جدید LG SIGNATURE راه اندازی شد و در عین حال نشان داد که چگونه اتاقی پر از مبلمان و فرش های باکیفیت را توسط Molteni&C SpA، یک ایتالیایی محبوب ایتالیایی ارتقا می دهد. شرکت طراحی الجی از سال 2020 همکاری نزدیکی با آن داشته است. در اینجا، بازدیدکنندگان میتوانند شاهد ویژگیهای نوآورانه تلویزیون OLED LG SIGNATURE، یخچال InstaView™، ماشین لباسشویی و خشککن، اجاق مایکروویو فوقالعاده با InstaView هوشمند، اجاق گاز کشویی دوبل باشند. در محدوده با دوربین های داخلی و انبار شراب.
در کنار منطقه OLED TECH، منطقه Lifestyle به طور کامل مجهز به دستگاههای پیشرفته سرگرمی خانگی از جمله LG StanbyME و Easel و Posé OLED Objet Collection بود که همگی برای ارائه طرحهای زیبا و هماهنگ با هر فضای داخلی خانه ساخته شدهاند.
با ما همراه باشید تا با عضویت در اتاق خبر الجی درباره چگونگی تلاش الجی برای بهبود زندگی مصرفکنندگان در سراسر جهان بیشتر بدانید.
رویداد فناوری مشهور خاورمیانه و آفریقا (MEA)، LG Showcase 2023، سرانجام پس از چهار سال وقفه به منطقه بازگشته است. این رویداد دو روزه در شهر Al Habtoor در دبی برگزار شد و هر محصول جدید الجی را که امسال در منطقه عرضه میشود با موفقیت در بین جمعیتی بیش از 400 بازدیدکننده به نمایش گذاشت.
ارائه شده توسط LG خاورمیانه و آفریقا
منطقه MEA که محل زندگی یک چهارم جمعیت جهان است، دارای پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک بازار عمده برای لوازم الکترونیکی درجه یک است. سال گذشته، فروش محصولات الجی در این منطقه بیش از دو برابر شد، با رشد استثنایی در نمایشگرهای تجاری و همچنین سیستمهای HVAC مسکونی و تجاری. برای پاسخگویی به این روند، محصولات B2B نیز در نمایشگاه امسال به نمایش گذاشته شد و هدف این شرکت ادامه این روند رشد با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان و ارائه تجربیات سفارشی مشتری است.
در سراسر مناطق، بازدیدکنندگان همچنین میتوانستند نماد دیجیتالی بهروزرسانی شده الجی را ببینند که بر خلاف نماد ثابت قبلی، اکنون حرکاتی را در صورت ایجاد شده توسط حروف الجی نشان میدهد که لبخند میزند، چشمک میزند و حتی سلام میکند. با حرکت سه بعدی صاف، این شرکت موفق می شود شخصیتی با طراوت را به نماد برند بیاورد. و به لطف این لوگوی دیجیتال منحصر به فرد، الجی انتظار دارد تعامل خود را با مشتریان جوانتری که بیشتر با محیط دیجیتال آشنا هستند، تقویت کند و جایگاه خود را به عنوان یک برند نمادین ممتاز در سراسر جهان مستحکم کند.
نه تنها انجام داد LG Showcase 2023 محصولات گسترده این شرکت، از تلویزیون های بی سیم انقلابی گرفته تا نسل دوم سری LG SIGNATURE را معرفی کنید، اما همچنین به شرکت کنندگان تجربه عملی از آینده را با تلاش های بی قرار ال جی برای ارائه راه حل های زندگی هوشمند به مشتریان خود داد. معنای شرکت با “زندگی خوب” چیست. واقعاً چیزی برای همه وجود داشت، با هر چهار منطقه متمایز LG Showcase 2023 ارائه سرگرمی به بازدیدکنندگان – fاول، منحصر بفرد و جدید – تجربیات مشتری
###
همه شرکت کنندگان LG Showcase 2023 توانست ایده روشنی از اینکه الجی چگونه میخواهد با آخرین فناوریهای نوآورانه خود، انتظارات مشتری را برآورده کند، به دست آورد. مطمئن باشید، الجی به معرفی محصولاتی که سفر مشتری را با برآورده کردن نیازهای درخواستی و ناخواسته ارتقا میدهند، ادامه خواهد داد.