ACR جدید ارائه شده توسط LG Ads Solutions در حال حاضر در تلویزیون های هوشمند ال جی در ایالات متحده فعال است و با عرضه، داده های CTV ال جی منحصراً از طریق راه حل های تبلیغاتی ال جی در دسترس خواهد بود.
همچنین میتوان از دادهها برای اندازهگیری اثربخشی تبلیغات استفاده کرد، مثلاً اگر یک آگهی بینندگان را به یک برنامه تلویزیونی یا فیلم خاص سوق دهد یا اگر یک آگهی منجر به دانلود یا ثبت برنامه یا سرویس OTT شود.
مدیرعامل شرکت راگو کودیج گفت: «این راهاندازی مرحله اصلی بعدی تجارت تبلیغات CTV جهانی ما با راهحلهای تبلیغاتی الجی را نشان میدهد. این یک لحظه بسیار مهم برای مارکهای چهار قاره است که به طور فزایندهای نیاز به دسترسی به سیمبرها و بینندگان سبک تلویزیونی دارند که به خدمات OTT مهاجرت کردهاند، و درک افزایش دسترسی به خدمات تلویزیون خطی سنتی. اکنون با راهحلهای تبلیغاتی الجی، برندها در سطح جهانی میتوانند تبلیغات CTV را با استفاده از بهترین مجموعه دادههای ACR در صنعت برنامهریزی، فعال و اندازهگیری کنند تا موفقیت کمپین را تضمین کند.
###
سئول، 15 سپتامبر 2022 – الجی الکترونیکس (الجی) امروز از عرضه فناوری تشخیص خودکار محتوای خودکار اختصاصی راهحلهای تبلیغاتی الجی (ACR) در سراسر تلویزیونهای الجی در سراسر جهان، از سپتامبر امسال خبر داد. این عرضه جایگزین فناوری قدیمی خواهد شد و راه حل جدید ACR را بر روی میلیون ها تلویزیون هوشمند در 27 کشور در اروپا، آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، آمریکای لاتین و استرالیا قرار خواهد داد.
دادههای ACR، که با همه مقررات جهانی و منطقهای حفظ حریم خصوصی دادههای مصرفکننده مطابقت دارد، به برندها کمک میکند تا بفهمند که تبلیغات تلویزیونی خاصی در هر خانوادهای با چه تعداد دفعات پخش میشوند. برای مارکها، این بدان معناست که میتواند سطوح فرکانس را برای خانوادههایی که در معرض نور بیش از حد قرار دارند، فرکانس سقف را برای خانوادههایی که بیش از حد در معرض قرار گرفتهاند افزایش دهد، خانوادههایی را که در معرض تبلیغات رقبا هستند و موارد دیگر جلب کند. از اهمیت زیادی برخوردار است، به برندها و آژانسها اطلاع میدهد که کدام خانوادهها را بهدلیل قطع بند ناف کاملاً گم کردهاند.
راهحلهای تبلیغاتی الجی در حال حاضر کمپینهای CTV را در بیش از ۴۰ کشور در سراسر جهان تقویت میکند. اکنون، برندها در هر کشوری که تحت پوشش ACR قرار دارند، میتوانند فوراً با راهحلهای تبلیغاتی الجی کار کنند تا میزان بیننده مخاطبان تلویزیون در کشورشان را در سطح کلی درک کنند، تا بتوانند بخشهای مخاطب را مشخص کنند و دسترسی، فرکانس و اثربخشی تبلیغات را در خطی و جریانی بهینه کنند. تلویزیون.
ال جی مرحله اصلی بعدی کسب و کار تبلیغات CTV خود را علامت گذاری می کند
کریس جو، معاون ارشد و رئیس کسب و کار پلتفرم در شرکت سرگرمی خانگی الجی الکترونیکس، گفت: «از زمانی که راهحلهای تبلیغاتی الجی در ماه مه گذشته راهاندازی شد، تیم حرکت فوقالعادهای برای کسبوکار در سطح جهانی ایجاد کرده است. این راهاندازی ACR جدید نقطه عطف دیگری است که تعهد آن را به برتری و تعهد به ارائه بهترین راهحلهای تبلیغاتی ممکن برای برندها و آژانسها در سراسر جهان نشان میدهد.»