سهم این شرکت از بازار جهانی تلویزیون در این سه ماهه نسبت به مدت مشابه در سال 2022 اندکی کاهش یافته است. این عمدتا به دلیل کاهش تقاضای جهانی و افزایش تمرکز ال جی بر مدیریت ریسک سهام است. با این حال، فروش تلویزیون های OLED ال جی همچنان قوی باقی مانده است و بیش از 30 درصد از کل فروش تلویزیون های این شرکت در سه ماهه اول سال 2023 را تشکیل می دهد.
###
تلویزیونهای OLED الجی در حال حاضر در بیش از 130 کشور جهان فروخته میشوند و این تلویزیونها را به پرفروشترین تلویزیونهای OLED در جهان تبدیل میکند. سال گذشته، مجموع محمولههای انباشته تلویزیونهای OLED الجی (از زمان عرضه اولیه آنها در سال 2013) از 15 میلیون دستگاه فراتر رفت. الجی را به اولین سازنده تلویزیونهای OLED تبدیل میکند که به این نقطه عطف چشمگیر رسیده است.
الجی مجموعه متنوع و فزایندهای از تلویزیونهای OLED را با اندازههای مختلف صفحه نمایش – از 42 تا 97 اینچ – گزینههای 8K و 4K و طرحهای متمایز برای انتخاب ارائه میدهد. تلویزیونهای OLED این شرکت با داشتن مجموعهای از ویژگیهای راحت و تقویتکننده تصویر، تجربیات منحصربهفرد مشتری و غوطهوری در سطح بعدی را ارائه میکنند.
مجموع محموله های تلویزیون های OLED و تلویزیون های LCD ال جی در سه ماهه اول حدود 5.5 میلیون دستگاه بود که 738000 تلویزیون OLED از این تعداد را تشکیل می دادند. علاوه بر این، الجی بر اساس درآمد، تا سه ماهه اول سال 2023، 17.1 درصد از بازار تلویزیون جهانی را در اختیار داشت.1
علاوه بر این، الجی بیش از 70 درصد از بازار تلویزیونهای OLED فوقالعاده بزرگ – 70 اینچی و بالاتر – را در سه ماهه اول به خود اختصاص داد. این شرکت با راهحلهای پیشرو در صنعت مانند LG SIGNATURE OLED M 97 اینچی (مدل M3)، که اولین تلویزیون مصرفکننده در جهان با راهحل بیسیم با قابلیت واقعی است، جایگاه قوی خود را در بخش تلویزیونهای فوقالعاده پریمیوم تقویت میکند. زمان انتقال تصویر و صدا تا 4K 120 هرتز.
بر اساس گزارش شرکت تحقیقات بازار Omdia، الجی در سه ماهه اول سال 2023 با افزایش چشمگیر بازار تلویزیونهای OLED در صدر قرار گرفت و تقریباً 60 درصد از بازار را در مجموع محمولهها از آن خود کرد.
1 درآمد حاصل از فروش به تامین کنندگان و خرده فروشان.
2 تا سال 2022، در مجموع 21 شرکت تلویزیونهای OLED (الجی، اسکایورث، کنکا، چانگونگ، پاناسونیک، وستل، لوه، گروندیگ، متز، فیلیپس، بنگ و اولوفسن، سونی، توشیبا، هایسنس، فونای، ویزیو، شارپ، شیائومی را عرضه کردند. ، هواوی، JVC، سامسونگ).
3 از 2013 تا 2023.
الجی OLED برای 11 سال متوالی در مراسم سالانه CES Innovation Awards مورد تقدیر قرار گرفته است.3 و ستایش گسترده ای از نشریات بزرگ دریافت کرده است، از جمله چندین عنوان “بهترین تلویزیون سال” و ادعاهای بی شماری مبنی بر اینکه “بهترین تلویزیونی که تا به حال بررسی کرده ام”، “مارول واقعی” و “سلطان تلویزیون ها”.
الجی به دلیل رهبری و تسلط مداوم بر بازار تلویزیونهای OLED شناخته شده است. با جشن گرفتن یک دهه برتری و نوآوری در تجربه مشتری در سال جاری، الجی OLED به دلیل کنتراست بینظیرش که مشکیهای عالی و رنگهای واقعی و همچنین انعطافپذیری و نازکی بیسابقهاش را امکانپذیر میکند، همچنان بهترین انتخاب در بخش تلویزیونهای ممتاز است.
الجی در دهه گذشته بهطور خستگیناپذیر تلاش کرده است تا پتانسیل عظیم OLED را درک کند. با تکیه بر آنچه تاکنون به دست آورده است، این شرکت در دهه آینده به ایجاد و نوآوری ادامه خواهد داد و امکانات بی حد و حصر ارائه شده توسط فناوری خود روشن خود را برای ارائه ارزش هرچه بیشتر به مشتری بررسی خواهد کرد.
در همین حال، کل محموله های جهانی تلویزیون در سه ماهه اول به 46.52 میلیون دستگاه رسید که کمترین رقم ثبت شده از مدت مشابه در سال 2009 است. با این حال، Omdia انتظار دارد در نیمه دوم سال 2023 بهبود یابد و پیش بینی می کند که محموله ها تا پایان سال به 205.51 میلیون دستگاه برسد. ، نسبت به سال گذشته افزایش اندکی داشته است.
انتظار میرود که بخش تلویزیونهای OLED نیز از پیشرفتی برخوردار باشد. Omdia پیشبینی میکند که تلویزیونهای OLED 46.1 درصد از بازار تلویزیونهای پریمیوم (1500 دلار و بالاتر) را با درآمد از آن خود خواهند کرد.1 در پایان سال؛ 10 درصد نسبت به سال 2022 (36.7 درصد سهم بازار). انتظار میرود افزایش سریع تلویزیونهای OLED در نتیجه ورود برندهای بیشتری به این بخش در سالهای اخیر، تسریع شود.2
مجموعه تلویزیونهای OLED ممتاز الجی همچنین شامل سری LG OLED evo میشود که تصاویر روشنتر و واقعیتر را ارائه میدهد و صفحهنمایشهای سبک زندگی الجی، که کیفیت تصویر خیرهکننده را با طراحیهای متمایز همراه میکند که ظرافتی را به هر فضای زندگی اضافه میکند. امسال، این شرکت در دسترس بودن LG OLED Objet Collection Posé – یکی از اعضای خانواده Lifestyle Screen – را در مجموع به 40 کشور در سراسر جهان گسترش خواهد داد.