اعتبار عکس: @minyo_kki / الجی NeoChef X دستور سازنده: اسلو فود ایتالیایی «Riso, Cozze e Patate»
اشتراکگذاری «لحظههای آشپزخانه» در رسانههای اجتماعی به یک روند جهانی تبدیل شده است و افراد را از هر طبقهای به هم متصل میکند. جستجوی سریع #طراحی آشپزخانه در اینستاگرام بیش از 18.5 میلیون پست را نشان می دهد، در حالی که #lifestyle دارای حدود 374 میلیون پست است که آشپزخانه مدرن را به عنوان مرکز خلاقیت، مراقبت و ارتباط به نمایش می گذارد. در راستای این روند، الجی کانال Life’s Good Kitchen را راهاندازی میکند، پلتفرمی که مختص علاقهمندان به سبک زندگی آشپزخانه است.
نمونه هایی از “کالاهای ویژه” آشپزخانه خوب زندگی: ست پیش بند، دستکش فر و کیسه اکو با تکه های گلدوزی شده برای استایل شخصی سازی شده
کانال Life’s Good Kitchen یک مقصد آنلاین ایده آل برای کسانی است که علاقه مند به آخرین روندهای غذا و سبک زندگی هستند. در حالی که تجسم الهام بخش ال جی زندگی خوبه فلسفه، به ماموریت خود برای گرد هم آوردن مردم ادامه می دهد و به افرادی که ممکن است آشپز متخصص نباشند اما مشتاق یک سبک زندگی ساده و سالم هستند، غذا می دهد.
اینستاگرام و TikTok، دو مورد از محبوبترین پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، به عنوان یک «میز ناهارخوری جهانی» عمل میکنند که در آن کاربران میتوانند فرهنگهای آشپزی متنوع را کشف کنند، به دنبال الهام از آشپزی باشند و حتی دوستان جدیدی پیدا کنند. کانال Life’s Good Kitchen به طور فعال در این پدیده شرکت می کند و به افراد لذیذ در سراسر جهان این امکان را می دهد تا عشق خود را به غذاهای خوب به اشتراک بگذارند.
در ماه اکتبر، کانال Life’s Good Kitchen چالش آشپزی را راه اندازی کرد، یک کمپین بین المللی که کاربران TikTok را در سراسر استرالیا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا هدف قرار می دهد. این کمپین از مردم دعوت می کند تا تجربیات آشپزی خود را از طریق دو چالش به اشتراک بگذارند: چالش آشپزی الهام در مقابل واقعیت (برای مبتدیان) و چالش آشپزی لذیذ مایکروویو ال جی (برای آشپزهای با تجربه تر). این چالش ها تضمین می کند که همه، از تازه کار گرفته تا متخصص، می توانند به این سرگرمی بپیوندند. با بیش از 5000 شرکت کننده تا کنون، کمپین ال جی به یک پلت فرم پویا برای دوستداران غذا تبدیل شده است تا خوشحالی خود را از پخت و پز ابراز کنند.
چالش آشپزی، بخشی از یک کمپین برند الجی که مزایای آشپزی خانگی را تبلیغ میکند، با هدف کشف سازندگان با استعداد آشپزی (و همچنین کسانی که شاید بیشتر جاهطلبی دارند تا مهارتها) تلاش میکند. کمپین الجی جامعهای متنوع از علاقهمندان به غذا را تقویت میکند، با کانال Life’s Good Kitchen تعامل برقرار میکند و طرفداران برندی را ایجاد میکند که ممکن است محصولات الجی را هنگام ارتقای لوازم آشپزخانه خود در نظر بگیرند.
چالش آشپزی الهام در مقابل واقعیت، شرکتکنندگان را تشویق میکند تا عکسهایی از غذاهایی را آپلود کنند که آنطور که انتظار میرفت درست نشدند، و یک تست دلپذیر برای سرآشپزهای خانگی ارائه میدهد. در همین حال، چالش آشپزی لذیذ مایکروویو الجی به آشپزهای باتجربه اجازه میدهد تا با استفاده از برچسبهای ویژه GIF و هشتگ #LGCookingChallenge2024، دستور العملهای منحصربهفرد تهیهشده با مایکروویو NeoChef™ الجی را به اشتراک بگذارند. مایکروویو NeoChef که با فناوری اینورتر هوشمند الجی کار میکند، پخت و حرارت سریع و دقیق را امکانپذیر میکند و آن را هم برای آزمایشهای آشپزی و هم برای وعدههای غذایی روزمره عالی میکند.
کانال Life’s Good Kitchen یک زمین بازی حسی برای علاقه مندان به غذای جهانی است که دارای دستور العمل های عالی، نکات مفید خانگی و موارد دیگر است.
کانال Life’s Good Kitchen که در جولای 2021 در اینستاگرام راه اندازی شد، به یک جامعه جهانی پر جنب و جوش با بیش از 6 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، فیس بوک و TikTok تبدیل شده است. این کانال تجربیات آشپزی، فرهنگ های آشپزی و زندگی پایدار را جشن می گیرد که با روندهای جهانی و علایق هزاره ها و نسل Z همسو می شود.
LG با “LG InstaView™ miniature” و آشپزی مینیاتوری تجربیات بی نظیری ارائه می دهد دستور العمل ها
الجی محتوای مشتری محور را در اولویت قرار میدهد و با اجتناب از تبلیغ مستقیم محصول و وفادار ماندن به آن، تعامل و تعامل معنادار را تقویت میکند. زندگی خوبه فلسفه طرحهایی مانند برنامه Kreator که ترکیبی از «آشپزخانه» و «خالق» است، توانایی الجی را برای برقراری ارتباط با مردم در سراسر جهان افزایش میدهد.
برای سالها، الجی مشتریان را از طریق کمپینهای تاثیرگذار جذب کرده است. کمپین غذای روز 2021 سلامت و رفاه را ارتقا داد، در حالی که چالش 2022 Party Food with Playmobil لذت میزبانی گردهمایی های پس از همه گیری را جشن گرفت. چالش غذای Comfort 2023 به مشتریان این امکان را می دهد تا غذاهای کاهش دهنده استرس مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند.
چالش جهانی آشپزی سالانه الجی به لطف مضامین آشپزی مرتبط و جذاب به ارتباط با Millennials و Generation Z ادامه میدهد.
الجی از طریق چالشهای نوآورانه TikTok و محتوای سبک زندگی انتخابشده، مردم را قادر میسازد تا فلسفه برند خود را تجربه کنند و در مورد محصولات ممتاز آن به روشی سرگرمکننده و تعاملی بیاموزند. این شرکت به ارائه تجارب لذتبخش برند از طریق کمپینهای متنوعی که حول موضوعات آشپزی و آشپزخانه متمرکز شدهاند، ادامه خواهد داد و این باور را حفظ خواهد کرد که زندگی خوبه.
برای پیوستن به آن و اشتراک گذاری لحظات آشپزی، از آشپزخانه خوب زندگی در اینستاگرام، TikTok دیدن کنید. و فیس بوک.
###
*بر اساس مطالعهای که توسط Menu Tiger انجام شد، 50 درصد از غذاخوریها گزارش دادند که رسانههای اجتماعی بر انتخاب رستورانهای آنها تأثیر میگذارند و نقش پلتفرمهایی مانند اینستاگرام و TikTok را در شکلدهی عادات و گرایشهای آشپزی برجسته میکنند. (www.menutiger.com/blog/گرایش-غذا-رسانه-اجتماعی)