[ad_1]
آیا ما خوشبین تر می شویم؟ یک نظرسنجی جهانی جدید از الجی وضعیت فعلی خوشبینی را روشن میکند و روندهای شگفتانگیز و عوامل کلیدی شکلدهنده چشمانداز ما به آینده را نشان میدهد.
با وجود عدم قطعیت های جهانی، حس خوش بینی همچنان ادامه دارد. 48 درصد از مصرفکنندگان در 16 بازار در مقایسه با شش ماه پیش، با میانگین جهانی خوشبینی 7.49 از 10، اکنون احساس خوشبینی بیشتری دارند. به عنوان خوشبین ترین ملت ها ظاهر شدند. جالب اینجاست که رشد شخصی و پویایی قوی خانواده محرک های کلیدی خوش بینی فردی بودند، در حالی که نگرانی های مالی تمایل به تضعیف روحیه داشتند.
سرگرمی، شامل فیلم، تلویزیون، موسیقی و هنر، به عنوان منبع اصلی خوشبینی (60 درصد) و پس از آن پتانسیل هوش مصنوعی (56 درصد) ظاهر شد. رسانههای اجتماعی، در حالی که تأثیرگذار بودند، خوشبینی کمتری (48 درصد) ایجاد کردند و بحرانهای جهانی بهطور قابلتوجهی در پایینترین رتبه قرار گرفتند.
این تحقیق با فلسفه “زندگی خوب” ال جی مطابقت دارد و بر تعهد این شرکت به درک و تقویت شادی در سراسر جهان تأکید دارد. این بخشی از یک تلاش گسترده تر برای کشف قدرت خوش بینی و پتانسیل آن برای شکل دادن به آینده ای روشن تر است.
این نظرسنجی همچنین روندهای جذاب نسلی را آشکار کرد. در حالی که خوشبینی و شادی عموماً با افزایش سن کاهش مییابد، جوانترین گروه (زیر 18 سال) نمرات پایینی را گزارش کردند. ژنرال Z، در حالی که عموماً خوش بین بود، بالاترین سطح احتیاط را نیز نشان داد و 50 درصد معتقد بودند که خوش بینی می تواند مضر باشد. این ممکن است ناشی از نگرانی در مورد داشتن ابزارهای لازم برای موفقیت باشد، احساسی که در بین نسل Z دو برابر بیشتر از هزاره ها رایج است.
نسل های جوان از رسانه های اجتماعی برای یافتن محتوای مثبت و ارتباط با افراد همفکر استفاده می کنند. 86 درصد به تأثیر آن بر زندگی شخصی خود اذعان دارند و از 67 درصدی که معتقدند تأثیر آن بر کل جامعه تأثیر می گذارد، پیشی می گیرند. ژنرال Z همچنین بیشتر به دنبال درمان، درمان خردهفروشی یا حتی حذف حسابهای رسانههای اجتماعی برای مبارزه با منفیگرایی است. برعکس، نسلهای قدیمیتر، امکانات رفاهی آفلاین مانند گذراندن وقت در فضای باز، با خانواده یا دنبال کردن سرگرمیها را ترجیح میدهند.
الجی بهعنوان برندی که به تقویت خوشبینی اختصاص دارد، درک و برآوردن نیازهای مشتری را در اولویت قرار میدهد. این شرکت تشخیص می دهد که مردم به دنبال منابع و ابزارهایی برای پرورش چشم انداز مثبت و ساختن آینده ای روشن تر هستند و ال جی متعهد به برآوردن این نیاز است.
این تعهد در کمپین «خوشبینی به خوراک خود» الجی تجسم یافته است، که برای القای فیدهای رسانههای اجتماعی با محتوای مثبت طراحی شده است. این کمپین به وضوح احساسات مثبت را تقویت کرده است، به طوری که 78 درصد از شرکت کنندگان گزارش دادند که پس از درگیر شدن با آن، خوش بینی افزایش یافته است.
لیست پخش «خوشبینی به فید خود» را در کانالهای جهانی TikTok (@lge_lifesgood) و YouTube (@LGGlobal) الجی بیابید. در www.lg.com/lifesgood/ بیشتر بیاموزید.
###
روش بررسی
نظرسنجی جهانی انجام شده توسط GWI.
کار میدانی از 26 اوت تا 7 اکتبر 2024 انجام شد.
سن: بین 16 تا 64 سال، تمام سطوح درآمد.
حجم نمونه: هر کدام 300 پاسخ دهنده در 16 بازار، به جز 70 پاسخ دهنده در KSA.
[ad_2]
منبع