به همین دلیل، این کسب و کارهای به سراغ سئوی خارجی میروند تا هم بتوانند رتبه سئو سایت خود را بهبود ببخشد و هم برند خود را به کاربران هدف معرفی کنند. امروزه شبکههای اجتماعی مقصد روزانه کاربران بسیاری در دنیای بزرگ اینترنت هستند. افراد در طول روز با گوشی موبایل یا تبلت، بیشتر اوقات خود را در Social Network سپری میکنند. ایجاد صفحات کاربری در شبکه های اجتماعی همچون LinkedIn، Facebook، Instagram، Tweeter و… به بالاترین آمار بازدید سایت میانجامد. قراردادن پستهایی شامل معرفی خدمات، تخفیفات دوره ای، برگزاری جشنواره، قرعه کشی و… بازدید موثری را بهسمت وب سایت، روانه خواهد کرد. در کنار لینک داخلی همچنین درج لینک مستقیم به صفحات متفاوت سایت در شبکه های اجتماعی به اعتبار کسبوکار میافزاید.
- این بخش مهمی است زیرا سئو پتانسیل و کاربردهای متفاوتی برای مراحل مختلف یک شرکت دارد.
- وقتی به سایت دیگری لینک می دهید، از شما یک بک لینک دریافت می کند.
- از دیگر روش های لینک سازی خارجی حضور فعال در وبسایتهایی است که باهدف پیداکردن پاسخ برای سوالات کاربران طراحی شدهاند.
سئو خارجی چیست؟ بهترین تکنیک های سئو Off Page آنیز وب
پس بهتر است شما نیز از این فرصت استفاده کنید و با کمک تولیدمحتوای ویدئویی جانی تازه به بخش سئو خارجی سایت بهترین بک لینک وبسایت خود ببخشید. این پلتفرم را برای کسب بهترین رتبه بندی محلی در سئو استفاده کنید. قسمت هایی وجود دارد که می توانید محتوا و لینک ها را به صورت بهینه انجام دهید و از این طریق می توانید به تعداد معقولی از ترافیک بازدید و آگاهی از برند دست یابید. علاوه بر این اگر منابعی برای مدیریت صفحات زیاد در شبکه های اجتماعی ندارید، در نهایت باعث می شود که به اعتبار شما صدمه وارد شود. بنابراین با به روز رسانی مقالات در مورد کسب و کارتان، محصولات یا خدمات، که اهمیت بیشتری دارند شروع کنید و از هر فرصتی که به دست می آورید برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان تان استفاده کنید.
یکی از قویترین نشانههای اینکه شما در حال برندسازی خوبی هستید این است که برند شما بیشتر از قبل جستجو شود. برای اینکه ببینید در طول زمان چقدر میزان جستجوی برند شما تغییر کرده است، به سراغ ابزار Keyword Overview بروید و نام برند خود را تایپ کنید. همانطور که از نامش پیدا است، اینفلوئنسر کسی است که توانایی تاثیرگذاری بر رفتار کاربر یا تصمیم گیری در خرید را دارد. اینفلوئنسرها ممکن است طرفداران زیادی در کانالهای مختلف رسانههای اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام دارند و میتوانند در معرفی برند شما مؤثر باشند.
عوامل خارجی ارتباط داده شده توسط لینک (Link-related off-page)
اما بعضی از کاربران بر این باورند که میان rankings و social shares ارتباط وجود دارد. (Google My Business (GMB یک پروفایل کسب و کار رایگان از گوگل است. GMB پروفایل هایی است که در نتایج برتر “snack pack” گوگل و در بالای نتایج جستجو با هدف جستجوی محلی، دیده میشوند. متاسفانه، در لینک سازی به روش کلاه سفید (white-hat)، آنچنان تسلطی بر انکرهای لینک هایی که کسب کردهاید، نخواهید داشت (به استثنای وبلاگ نویسی مهمان). حالا حتی اگر شما بر انکر تکست لینکهای ورودی کنترل داشته باشید، به احتمال زیاد مفید خواهد بود. این نوع لینک ها قادر به ارسال ترافیک از منبعی بجز موتورهای جستجو هستند که تأثیر غیرمستقیم و مثبت بر سئو خواهد داشت.
یک استراتژی موفق باید شامل هر دو نوع بهینه سازی برای اطمینان از نتایج مطلوب باشد. این لینک ها بدون دخالت صاحب سایت توسط سایت های دیگر تصرف می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای باکیفیت و اصیل تولید کنید که اطلاعات تازه ای را ارائه دهد.
گوگل ترندز چیست ؟ ( آموزش گوگل ترندز + نحوه کار با آن)