از زمانی که مدیرعامل ویلیام چو چشم انداز این شرکت را برای تبدیل شدن به یک شرکت «راه حل های زندگی هوشمند» اعلام کرد، ال جی تغییرات قابل توجهی در بخش های مختلف کسب و کار خود ایجاد کرده و حوزه های جدیدی را گسترش داده است. برای جشن گرفتن یک سال از این حرکت جسورانه، این شرکت یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کرده است که پیشرفت قابل توجهی را که تاکنون داشته است به نمایش می گذارد.
این کمپین با عنوان “ارتباط فضاها و آینده” این دیدگاه را برجسته می کند و تعهدی قوی به نوآوری نشان می دهد، با هدف تقویت شهرت خود به عنوان یک نوآور پیشرو در بخش های مختلف. این کمپین ویدیوهایی را ارائه میکند که تحول مداوم الجی به یک شرکت «راهحلهای زندگی هوشمند» را از طریق یک سبد محصولات در حال تکامل نشان میدهد. از 27 ژوئیه، سه ویدیو با تمرکز بر راه حل های حرکتی، راه حل های هوایی و موارد دیگر منتشر خواهد شد.
این اولین کمپین ویدیویی الجی است که از زمان «دیجیتال شما» در سال 2000 بر روی کل شرکت متمرکز شده است. محتوای ویدیویی جدید به دنبال تأکید بر راهحلهای حرکتی الجی و تجربیات منحصربهفردی است که ارائه میدهند، و همچنین راهحلهای خانه هوشمند هوش مصنوعی که شخصیسازی شده را ارائه میدهند. محیطها، راهحلهای webOS که دستگاههای مختلف را روی یک پلتفرم واحد به هم متصل میکنند، و فناوریهای اصلی از جمله راهحلهای HVAC که صنایع آینده را هدایت میکنند.
ویدئوی راه حلهای تحرک تلاشهای الجی برای گسترش تجربههای خانگی در جادهها و ارائه تجربیات منحصر به فرد مشتری بر اساس سه موضوع اصلی را نشان میدهد: قابل تبدیل، قابل کاوش و آرامش بخش. همچنین دارای کسب و کار نوظهور شارژ خودروهای الکتریکی (EV) این شرکت است. ویدئوی مربوط به راهحلهای هوای آن، فناوری عالی HVAC، از جمله چیلرها و پمپهای حرارتی، و تعهد به نوآوری راهحلهای جهانی را نشان میدهد که زندگی مشتریان را در هر فضایی، از مسکونی گرفته تا تجاری، بهبود میبخشد.
این رویداد در راستای تمایل الجی برای به نمایش گذاشتن تلاشهای نوآورانهاش فراتر از فضای لوازم خانگی است. الجی با برجسته کردن دیگر دستهها و بخشهایی که پیشگام است، میخواهد با مخاطبان جوانتر طنینانداز کند و تصویری جوان و پویا از برند ایجاد کند.
الجی در اولین سالگرد اعلام تحول «راهحلهای زندگی هوشمند»، دستاوردهای خود را در سه رکن جدید رشد توسعه میدهد: شتاب بخشیدن به B2B (شامل قطعات خودرو و HVAC)، دنبال کردن خدمات مبتنی بر پلتفرم (اشتراکها، تبلیغات مبتنی بر webOS). و محتوا و غیره) و کاوش در زمینه های تجاری جدید مانند شارژ EV.
شایان ذکر است، پس از فروش بیش از 10 تریلیون KRW در سال گذشته، تجارت قطعات خودروی الجی در سال جاری با دستیابی به عملکردی بسیار بالا در سه ماهه دوم به همین شکل ادامه یافت. کسب و کار تجاری HVAC این شرکت که به سرعت در حال رشد است، در حال تنوع بخشیدن به سبد تجاری خود است. الجی بهطور مداوم از راهحلهای HVAC رقابتی جهانی خود در کل زنجیره ارزش، از محصولات، فناوری، تولید و خدمات استفاده میکند، در حالی که فعالانه صنایع پشتیبان حامی زیرساختهای هوش مصنوعی، مانند مراکز داده، را هدف قرار میدهد.
از سال جاری، الجی کسب و کار راهحلهای کارخانهای هوشمند خود را راهاندازی کرد و هوش مصنوعی و تحول دیجیتال را با دادههای تولید و تولید شرکت ادغام کرد. این کسب و کار مشاوره تولید را بر عهده می گیرد، روش های تولید، تجهیزات و سیستم های عملیاتی را توسعه می دهد و پرسنل فناوری تولید را آموزش می دهد. علاوه بر این، این شرکت انتظار دارد تا سفارشات به ارزش تقریبی 300 میلیارد KRW را در ارائه راه حل های کارخانه هوشمند به مشتریان تجاری تضمین کند. در همین حال، این شرکت به طور فعال تبلیغات و محتوای مبتنی بر webOS خود را از تلویزیونها به سرگرمیهای اطلاعاتی خودرویی گسترش میدهد و فروش آن در سال جاری از 1 تریلیون KRW فراتر خواهد رفت.
الجی در حال تغییر از یک مدل کسبوکار سنتی محصول محور به مدل تکراری است که به طور مداوم از طریق کسبوکارهای نامشهود و غیرسختافزاری مانند اشتراک، محتوا و خدمات درآمد ایجاد میکند.
با الجی نیوز روم همراه باشید تا چشمانداز الجی را با جزئیات بیشتری کشف کنید و آخرین بهروزرسانیها را در مورد تبدیل مداوم این شرکت به شرکت راهحلهای زندگی هوشمند دریافت کنید.
###