الجی در اقدامی استراتژیک برای تقویت حضور خود در اندونزی، با سرمایهگذاری در با ارزشترین داراییاش، یعنی مردم، به قابلیتهای مرکز تحقیق و توسعه (R&D) خود در این کشور سرعت میبخشد.
سال گذشته، الجی اندونزی با هدف ارتقای قابلیتهای عملیاتی این شرکت و پیشبرد مأموریت خود در ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان بیشتری در سراسر جهان، مرکز تحقیق و توسعه خود را در کلاس جهانی افتتاح کرد.
مرکز تحقیق و توسعه 40000 متر مربعی در Cibitung قرار است به یک مرکز اصلی برای گسترش الجی به بازارهای جهانی جدید تبدیل شود. این تسهیلات به الجی اجازه میدهد تا عملیات یک مرحلهای را در اندونزی اجرا کند و فرآیندهای زنجیره تامین خود را در یک گردش کاری یکپارچه که شامل توسعه، تولید، فروش، بازاریابی و خدمات مشتری میشود، ادغام کند. این امر باعث می شود ال جی اندونزی اولین زیرمجموعه ال جی در جهان باشد که قادر به انجام این وظایف به طور همزمان است.
لی سو یون، رئیس مرکز تحقیق و توسعه الجی گفت: «مرکز تحقیق و توسعه ما در قلب اندونزی تعهد تزلزل ناپذیر ما را برای خدمت به اندونزی با محصولات با بالاترین کیفیت، پرورش نیروی انسانی بسیار رقابتی با ایجاد شغل، انتقال دانش و ایجاد نوآوری تقویت میکند.» در اندونزی ما پیشبینی میکنیم که مرکز تحقیق و توسعه اندونزی ما به تأثیر مثبت نه تنها بر شرکت بلکه بر جامعه گستردهتر اندونزی ادامه دهد.»
این مرکز پیشرفته نه تنها به عنوان محل آزمایشی برای آخرین نوآوری های ال جی عمل می کند، بلکه از توسعه تلویزیون های جدید برای بازار جهانی نیز پشتیبانی می کند.
این مرکز آزمایشهای دقیقی را روی محصولات انجام میدهد تا مقاومت آنها در برابر رطوبت، گرما و لرزش و همچنین توانایی بستهبندی برای محافظت از اقلام در برابر ریزش قابل توجه را ارزیابی کند. این آزمایشها برای تأیید دوام تلویزیونهای الجی در طول چرخه عمر محصول، از حمل تا استفاده واقعی، انجام میشود.
فراتر از توسعه فناوری، LG اندونزی به دنبال توانمندسازی منابع انسانی محلی از طریق تسهیلات جدید است. به عنوان بخشی از این ابتکار، LG اندونزی 100 کارگر محلی را برای یک برنامه آموزشی به کره جنوبی فرستاد تا آنها را به دانش و مهارت های لازم مجهز کند. یک تیم محلی بسیار با صلاحیت، بخشهای تضمین کیفیت فنی و توسعه تأسیسات را رهبری میکند، و LG تقریباً 400 نفر را برای اجرای آن استخدام کرده است، و برنامههایی برای استخدام افراد بیشتری در سالهای آینده دارد.
مرکز تحقیق و توسعه LG اندونزی برای بهبود بیشتر منابع انسانی خود در حال بررسی برنامه های بورس تحصیلی، کارآموزی، حمایت مالی پروژه ها و مشارکت با موسسات آموزشی برجسته محلی است. هدف این ابتکار تقویت رابطه صنعت و دانشگاه و در عین حال ایجاد فرصت های گسترده تر برای جوانان با استعداد اندونزی است. این تقریباً مطمئناً نوآوری بیشتری را تقویت می کند و منجر به تولید محصولات جدیدی می شود که برای بازار جهانی طراحی شده اند.
استانداردهای عملیاتی بالای مرکز تحقیق و توسعه اندونزی، سه گواهینامه ISO را برای SHEE (ایمنی، سلامت، محیط زیست و انرژی): ISO 14001 (مدیریت زیست محیطی)، ISO 45001 (بهداشت و ایمنی شغلی) و ISO 50001 (مدیریت انرژی)، با تاکید بر آن به ارمغان آورده است. تعهد به عملیات ایمن و سازگار با محیط زیست
با اجرای سیستم مدیریت ساختمان پیشرفته (BMS)، مرکز تحقیق و توسعه LG اندونزی پایداری محیطی و بهره وری انرژی را با نظارت و کنترل تهویه مطبوع، تهویه، سیستم های آب، اعلام حریق و برق تضمین می کند.
فراتر از افزایش کارایی عملیاتی، هدف مرکز تحقیق و توسعه کمک به شرکت در انطباق با استانداردهای ملی با تطبیق محصولات خود برای ارائه خدمات بهتر به بازار محلی، مانند اخذ گواهینامه استاندارد ملی اندونزی (SNI) است. در میان با ارزشترین کمکهایش تاکنون، این مرکز به توسعه LG OLED G4، آخرین تلویزیون OLED که 60 درصد پلاستیک کمتری نسبت به تلویزیونهای معمولی استفاده میکند، کمک کرد و اخیراً برای چهارمین سال متوالی گواهی سازگاری با محیطزیست را دریافت کرده است.
با نگاهی به آینده، مرکز تحقیق و توسعه اندونزی LG به ترویج پایداری از طریق ابتکارات کلیدی ESG که تحت برنامه “LG LOVES Indonesia” سازماندهی شده است، ادامه خواهد داد. این شرکت با تمرکز بر محیط زیست، آموزش، رفاه جامعه و رشد کودکان، پروژه های متعددی را در اندونزی آغاز کرده است، از جمله “LG Loves Green”، “LG Loves School”، “LG Loves and Cares” و “LG Loves Children”. ”
مراقب اتاق خبر الجی باشید تا ببینید این شرکت چگونه کار دیگری میکند زندگی خوبه شعار به عمل در حالی که تلاش برای کمک های معنادار به جوامع محلی است.
ارائه شده توسط LG Indonesia
###