ال جی مگ
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
مجله خبری محصولات ال جی
No Result
View All Result

مدیرعامل و مدیران کلیدی ال‌جی دستورالعمل‌هایی را برای تنوع بخشیدن به سبد کسب‌وکار بیان می‌کنند

هستی نامجویی توسط هستی نامجویی
جولای 18, 2024
in اخبار محصولات ال جی
0

ال‌جی از انواع داده‌ها برای ارتقای پیشنهادات و تجربیاتی که ارائه می‌کند استفاده می‌کند. اینها شامل «تریگر» – داده‌هایی است که برای توسعه و طراحی تجربه مشتری استفاده می‌شود. “شتاب دهنده” – داده هایی که برای ترسیم و پیاده سازی نوآوری های تجربه مشتری استفاده می شود. و “ردیاب” – داده هایی که برای نظارت بر تجربه مشتری استفاده می شود. این شرکت قبلاً محصولاتی را روانه بازار کرده است که بر اساس داده های مشتری فوق طراحی شده اند، از جمله یخچال MoodUP™ و تلویزیون OLED 42 اینچی.

تعهد LG به ارتقای تجربه مشتری با تعهد آن به پایداری محیطی و دسترسی برابر است. از نظر پایداری، این شرکت قصد دارد تا سال 2030 به بی طرفی کربن دست یابد و تا سال 2050 تمام منابع انرژی را به انرژی های تجدیدپذیر انتقال دهد. و تا سال 2030، LG قصد دارد در مجموع 60 میلیون تن پلاستیک بازیافتی را در تولید محصولات جدید استفاده کند. جمع آوری زباله های الکترونیکی گسترش خواهد یافت و همچنین شرکت در تلاش برای ایجاد یک اقتصاد دایره ای است که ضایعات و مصرف منابع را به حداقل می رساند.

تبدیل شدن به برندی که قلب مشتریان را از طریق نوآوری بی پایان به حرکت در می آورد

علاوه بر این، ال‌جی در حال گسترش راه‌حل‌های شارژ خودروهای الکتریکی است و در سال 2022، شرکتی متخصص در شارژرهای EV را با ایجاد یک خط تولید در LG Digital Park در پیونگ‌تک، کره جنوبی خریداری کرد. علاوه بر این، LG VS در حال معرفی یک راه حل یکپارچه شارژ EV، و همچنین توسعه و تولید شارژرهای EV و سیستم های کنترل شارژ است.

با رسالت نام تجاری خود از نوآوری برای زندگی بهتر، این شرکت همچنان متعهد به ساختن آینده ای بهتر برای مردم و کره زمین است. ال‌جی همچنین به تلاش‌های خود برای تبدیل شدن به برندی که در همه نسل‌ها طنین‌انداز می‌کند، با محصولات و خدماتی که ارزش منحصربه‌فردی دارند و صرف نظر از جمعیت‌شناسی برای همه صحبت می‌کند، ادامه می‌دهد. در کره، این شرکت اخیراً فضاهای تجربی را معرفی کرده است – مانند Gold Star Arcade و ThinQ Room Escape – که با در نظر گرفتن مشتریان جوان‌تر طراحی شده است و جوامع دیجیتالی را برای محصولات متنوع از جمله LG gram، tiiun و StanbyME پرورش می‌دهد.

در خود شرکت، مدیر عامل چو به تلاش خود برای بهبود ارتباطات با کارکنان و ایجاد یک محیط کار و فرهنگ سالم و فراگیر ادامه خواهد داد. آقای چو در سال 2022 شش مورد از «مذاکرات سرگرم کننده مدیر عامل» خود را برگزار کرد که ششمین آن برای ارائه سخنرانی پایان سال او استفاده شد. در طول صحبت‌ها، که به مدیر عامل اجازه می‌داد به نظرات و سوالات پرسنل ال‌جی به‌صورت بلادرنگ پاسخ دهد، آقای چو در مورد اهمیت کار با شفافیت و صمیمیت و همیشه اولویت دادن به نیازهای مشتری صحبت کرد.

ال‌جی همچنین در حال تسریع توسعه فناوری‌های اصلی آینده خارج از بخش قطعات EV است. به طور خاص، LG NOVA (مرکز نوآوری آمریکای شمالی ال‌جی) به طور استراتژیک روی استارت‌آپ‌های فناوری امیدوارکننده در آمریکای شمالی سرمایه‌گذاری می‌کند و با آنها همکاری می‌کند تا موتورهای رشد آینده را در زمینه‌هایی مانند مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال و متاورس تضمین کند. در بخش مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال، ال‌جی اخیراً یک راه‌حل درمان پزشکی از راه دور را راه‌اندازی کرده است که با مشارکت Amwell، یک شرکت پزشکی از راه دور ایالات متحده توسعه یافته است، در حالی که در متاورس، این شرکت قصد دارد همکاری با شرکای خود را برای ایمن کردن فناوری‌های اصلی در میان‌مدت تا بلندمدت گسترش دهد.

ال‌جی همچنین در حال گسترش تجربه مشتری از طریق عملیات شرکت در شرکت (CIC) و از طریق همکاری با استارت‌آپ‌ها و حمایت از مسابقات نوآوری است. در مجموع پنج CIC تحت ال‌جی کار می‌کنند، از جمله شرکت Sprout، مسئول دستگاه‌های باغبانی سرپوشیده LG tiiun.

این شرکت قصد دارد ابتکارات تجربه مشتری (CX) و تحول دیجیتال (DX) را در اولویت قرار دهد تا نوآوری بیشتری در تجربه مشتری ایجاد کند و یک مدل تجاری مشتری محورتر ایجاد کند. این شرکت متعهد به استفاده از بینش های مبتنی بر داده برای تولید ارزش مشتری جدید بر اساس تحویل است اولین، منحصر بفرد و جدید (یا FUN) تجربیات.

ال جی همچنین از داده ها برای کارآمدتر کردن تولید استفاده می کند. پارک هوشمند ال‌جی در چانگوون با بهره‌گیری از سیستم‌های تولید هوشمند مبتنی بر فناوری دوقلو دیجیتال، هوش مصنوعی و داده‌های بزرگ، بهره‌وری را 20 درصد بهبود بخشیده است.1 در حالی که به طور همزمان هزینه های نقص محصول را کاهش می دهد.2 علاوه بر این، پذیرش DX توسط شرکت به تهیه مواد خام، مدیریت زنجیره تامین (SCM) و خدمات گسترش می یابد.

در خلال کنفرانس مطبوعاتی در لاس وگاس، سهام شرکت برنامه هایی برای گسترش تجارت دارد
نمونه کارها با پلتفرم ها، محتوا و متنوع، راه حل های جدید

مدیرعامل و مدیران کلیدی ال‌جی دستورالعمل‌هایی را برای تنوع بخشیدن به سبد کسب‌وکار بیان می‌کنند

1 بر اساس گزارش بازدید از سایت فانوس دریایی مجمع جهانی اقتصاد، در مقایسه با ارقام سال 2020 تا 2021، واحدهای تولیدی در ساعت 20 درصد افزایش یافته است.
2 هزینه بازگرداندن محصولات معیوب از سال 2020 تا 2021 70 درصد کاهش یافته است.



منبع

در عرصه رشد بالا قطعات خودروهای الکتریکی (EV)، شرکت راه حل های اجزای خودرو ال جی (VS) اکنون پس از 10 سال سرمایه گذاری پایدار در توسعه نرم افزار و آماده سازی فناوری آینده، نتایج معناداری ارائه می دهد. سفارشات عقب افتاده سال گذشته 80 تریلیون KRW رقابت پذیری جهانی شرکت VS را نشان می دهد که به شریک نوآوری قابل اعتماد برخی از بزرگترین نام های صنعت خودرو تبدیل شده است.

ایمن سازی موتورهای رشد آینده با گسترش مجموعه راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری

مدیرعامل شرکت در ادامه تمرکز اصلی شرکت را در رابطه با ساختار تجاری به اشتراک گذاشت. وی اظهار داشت: ما یک ساختار تجاری رقابتی ایجاد خواهیم کرد که به جای تمرکز بر کاهش هزینه های کوتاه مدت، بهبودهای هدفمند را انجام خواهیم داد. برای این منظور، کسب‌وکارهای فعلی ال‌جی با تغییر مدل و روش‌های خود بر محدودیت‌های فعلی غلبه خواهند کرد، در حالی که کسب‌وکارهای جدید ما از طریق نوآوری داخلی و ایجاد مشارکت‌های استراتژیک رشد خواهند کرد.»

مدیرعامل با ذکر این نکته آغاز کرد که با وجود عدم اطمینان ایجاد شده توسط رکود اقتصادی طولانی مدت جهانی و تداوم بی ثباتی زنجیره تامین، فرصت ها همچنان در محیط فعلی وجود دارد. مدیرعامل چو گفت: «ما با این باور که همیشه می‌توان فرصت‌ها را با تمرکز بر نحوه ارائه تجربیات و ارزش‌های جدید به مشتریانمان یافت، به جلو ادامه خواهیم داد.

غلبه بر محدودیت ها و دستیابی به عملکرد مصرف کننده گرا

امسال، شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی در حال افزایش تغییرات در ساختار تجاری خود است و چشم‌انداز جدیدی را در پیش گرفته است: همگام سازی برای شما، باز برای همه. چشم انداز جدید بر ایجاد تجربیاتی تاکید دارد که می تواند متناسب با نیازها، سلیقه ها و سبک زندگی هر مشتری باشد و در عین حال همه کاربران از آن لذت ببرند. این شرکت با ارائه ارزش متمایز که در جای دیگری یافت نمی شود، قرار است با افزایش محتوا و خدمات در پلت فرم webOS، تجربه بازدید و کاربر را دوباره تعریف کند. ویژگی های کلیدی اضافه شده به webOS برای سال 2023 شامل صفحه اصلی جدید با رابط کاربری اصلاح شده برای تجربه کاربری بهتر و راحت تر است. شخصی سازی سطح بعدی با توصیه های سفارشی شده بر اساس تاریخچه مشاهده و استفاده کاربران؛ و CDX (Cross Device eXperience)، یک تجربه کاربری که به طور یکپارچه از دستگاهی به دستگاه دیگر جریان دارد.

ال‌جی تجارت محتوا و خدمات خود را از طریق پلتفرم بصری webOS ال‌جی که در حال حاضر بیش از 180 میلیون تلویزیون هوشمند ال‌جی در سراسر جهان را تامین می‌کند، توسعه خواهد داد. از سال 2018 تا 2022، کسب‌وکار صدور مجوز webOS ال‌جی ده برابر شد و تولیدکنندگان تلویزیون بیشتری این پلتفرم را برای سهولت در استفاده، سفارشی‌سازی و طیف وسیعی از خدمات ممتاز، از جمله کانال‌های LG – سرویس کانال‌های تلویزیونی و IP رایگان این شرکت، اتخاذ کردند. . از سال 2022، بیش از 300 برند تلویزیون webOS را انتخاب کرده‌اند و ال‌جی به طور مداوم قابلیت‌ها و سازگاری پلتفرم تلویزیون هوشمند تحسین‌شده خود را افزایش می‌دهد. ال‌جی همچنین در حال توسعه محتوای تعاملی خود مانند LG Fitness، برنامه‌ای است که دسترسی به طیف گسترده‌ای از ویدیوهای تمرینی را فراهم می‌کند، و LG Art Lab، بستری برای جمع‌آوری، تجارت و نمایش آثار هنری توکن غیرقابل تعویض (NFT). هر دو سرویس به دلیل طراحی خلاقانه و تجربه کاربری در جایزه نوآوری CES 2023 مورد تقدیر قرار گرفتند.

LG در سال 2023 حتی بیشتر بر تجربه کاربر تمرکز خواهد کرد و محصولات و خدمات جدیدی را ارائه می دهد که راحتی فوق العاده و ارزش منحصر به فردی را برای مصرف کنندگان ارائه می دهد. سال گذشته، این شرکت با راه‌اندازی لوازم شخصی‌سازی شده LG ThinQ™ UP، الگوی جدیدی را در صنعت لوازم خانگی معرفی کرد، راه‌حل‌هایی برای سبک زندگی که می‌توانند برای ارائه ارزش بیشتر و بیشتر در طول زمان تکامل یابند. لوازم خانگی با ThinQ UP که قبلاً فقط در کره جنوبی موجود بود، از امسال در سراسر جهان فروخته می شود و از آمریکای شمالی شروع می شود.

لاس وگاس، 7 ژانویه 2022 — ویلیام چو، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) و مدیران کلیدی، چشم‌انداز این شرکت برای آینده و همچنین استراتژی آن برای تقویت رقابت‌پذیری کسب‌وکار را طی یک کنفرانس مطبوعاتی که ویژه رسانه‌های کره‌ای در لاس‌وگاس، نوادا، ایالات متحده در 6 ژانویه برگزار شد، تکرار کردند.

این شرکت در سال جاری به معرفی لوازم خانگی ممتاز و پیشرو در رده ادامه خواهد داد و مجموعه 2023 خود شامل راه حل های پیشرفته ای مانند WashTower و یخچال های ال جی با MoodUP™ است. در عین حال، این شرکت خطوط تولیدی با قیمت رقابتی تر خود را افزایش خواهد داد تا رهبری بازار خود را مستحکم کند.

ال جی در حال حاضر آخرین نوآوری های خود را در غرفه این شرکت (#15501، مرکز همایش های لاس وگاس) در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس از 5 تا 8 ژانویه به نمایش می گذارد.

###

برای ارائه وسایلی که برای همه راحت باشد، این شرکت تمرکز خود را بر دسترسی بیشتر می کند. تلاش‌های مختلف انجام‌شده در کره جنوبی شامل تولید دستورالعمل‌های محصول شامل دستورالعمل‌های زبان اشاره و صوتی، ایجاد برچسب‌های بریل برای مجموعه‌های مختلف لوازم خانگی و یک گزینه زبان اشاره برای خدمات مشتریان است.

در طول کنفرانس مطبوعاتی، مدیران شرکت در مورد برنامه‌هایی برای گسترش تجارت متمرکز بر سخت‌افزار ال‌جی به حوزه‌های غیرسخت‌افزاری مانند پلتفرم‌های نرم‌افزار، محتوا، خدمات و راه‌حل‌ها صحبت کردند. این شرکت را قادر می‌سازد تا با ارائه خدمات و راه‌حل‌های سفارشی‌شده که می‌تواند با محصولات الکترونیکی مصرفی نوآورانه‌اش جفت شود یا به طور جداگانه به آن‌ها ارائه شود، مجموعه تجاری کلی خود را متنوع کند.

شرکت VS همچنین در حال آماده سازی راه اندازی نسل بعدی سیستم In-Vehicle Infotainment (IVI) خود است – راه حلی که انتظار می رود عملکرد و شهرت تجارت قطعات EV خود را بیشتر افزایش دهد.

کشف ارزش مشتری بر اساس تجربیات “FUN”.

علاوه بر این، ال جی به دنبال ایجاد یک خط لوله فناوری آینده و تقویت رقابت نرم افزاری در سطح شرکت است. همراه با تسریع برنامه تحقیق و توسعه آماده آینده CTO، این شرکت استعدادهای جوان برتر را در زمینه توسعه نرم افزار و همچنین پرورش قابلیت های طراحی نرم افزار و کدنویسی پرسنل فعلی تامین می کند.

یکی دیگر از ارائه‌های غیرسخت‌افزاری ال‌جی، پلت‌فرم خانه هوشمند LG ThinQ است که بسیار فراتر از پیوند صرف دستگاه‌های خانگی رفته است، و با خدماتی که از مجموعه داده‌های استفاده برای ایجاد تجربه شخصی‌تر استفاده می‌کند، تکامل یافته و کل سفر مشتری را در بر می‌گیرد.

با ماندن بر موضوع نوآوری سرگرمی‌های خانگی، ال‌جی برای یک دهه تمام رهبر بازار تلویزیون‌های OLED بوده است و مجموع محموله‌های تلویزیون‌های OLED ال‌جی بیش از 15 میلیون دستگاه است. امسال، این شرکت با معرفی تلویزیون‌های OLED evo جدید، مزیت رقابتی خود را حفظ خواهد کرد – به مجموعه هیجان‌انگیز سال 2023 که شامل یک تلویزیون OLED با جعبه اتصال صفر نیز می‌شود.

Tags: ال جی

Previous Post

تماشاگران CES مسحور کننده با نصب “Horizon” در CES 2023

Next Post

بیانیه دید صفحه نمایش ال جی برای ایجاد تجربه ای از صفحه نمایش کاملاً متناسب با سلیقه و سبک زندگی شما

Next Post

بیانیه دید صفحه نمایش ال جی برای ایجاد تجربه ای از صفحه نمایش کاملاً متناسب با سلیقه و سبک زندگی شما

نوشته های جدید

  • ال جی اولین برند می شود که 10 میلیون تلویزیون OLED در اروپا به فروش می رساند و 12 سال رهبری بازار را گسترش می دهد
  • شرکای LG با خدمات CSC برای تقویت بازار لباسشویی تجاری آمریکای شمالی
  • LG میزبان اجلاس رهبران HVAC 2025
  • “خوب زندگی” در ماه رمضان: جشن گرفتن خانواده ، ایمان و همبستگی
  • LG OLED با تجربیات هنری دیجیتال در نیویورک ، دیدگاه هنری و بیان خلاق را جشن می گیرد
  • LG محلول ماشین متصل به نسل بعدی مبتنی بر ماهواره در کنفرانس 5GAA 2025
  • هفته جریان LG با معاملات قانع کننده و محتوای بی پایان برای لذت بردن در خانه باز می گردد
  • راه حل های یخ خانگی LG برای یخچال و فریزر: یک سفر نوآوری
  • تغییر از طریق عمل: رویکرد دستی ال جی تایوان به مسئولیت اجتماعی
  • LG Electronics India Limited ساخت و ساز سومین کارخانه تولید خود را در هند آغاز می کند
  • LG OLED X Steven Harrington در Frieze NY: جایی که هنر پر جنب و جوش پاپ با تلویزیون شفاف OLED ملاقات می کند
  • کانال های LG ردپای جهانی را گسترش داده و ارائه محتوای رایگان را گسترش می دهد
  • LG و MediaTek در حال نمایش راه حل تحرک انقلابی در خودرو شانگهای 2025 هستند
  • LG تلویزیون های LCD LCD 2025 Qned EVO Premium را با تصاویر پیشرفته ، AI بی سیم واقعی و شخصی راه اندازی می کند
  • WIL.I.AM بنیانگذار و مدیرعامل FYI.AI در دفتر مرکزی LG US برای جشن یک روزه از LG ‘XBOOM توسط Will.i.am’ راه اندازی می شود
  • ال جی نتایج مالی سه ماهه اول 2025 را اعلام کرد
  • LG تجربه Xbox Cloud Gaming (BETA) را مستقیماً به صفحه های تلویزیون هوشمند LG می آورد
  • ال جی برای آخرین نوآوری های طراحی در جایزه طراحی DOT Red 2025 مورد ستایش قرار گرفت
  • ال جی برای اولین بار با “جایزه بهبود ارزش عالی” تویوتا افتخار کرد
  • خنک کننده پایدار: چگونه راه حل های خنک کننده مرکز داده AI LG در مقابله با کمبود آب جهانی کمک می کند
  • ال جی تجارت مواد پیشرفته در سطح جهان را با LG Purotec گسترش می دهد
  • ال جی اولین نمایش چشمگیر در مرکز داده جهانی 2025
  • ال جی به عنوان تأمین کننده سال 2024 توسط جنرال موتورز شناخته شد
  • LG 2025 OLED برای طراحی پایدار و کاهش ردپای کربن ، دارای گواهینامه های سازگار با محیط زیست است
  • LG راه حل های گسترده نمایش تجاری را به Baston Red Sox Ballpark ارائه می دهد
  • LG درآمد اولیه را برای سه ماهه اول 2025 منتشر می کند
  • شرکای LG با KIA برای ارائه راه حل های فضایی تحرک هوش مصنوعی
  • راه حل های کارآمد HVAC LG برای مرکز اصلی تدارکات در سنگاپور انتخاب شده است
  • ال جی فیلم برند “کمتر مصنوعی ، انسانی تر” را راه اندازی می کند
  • LG و Krafton به هم می پیوندند تا تلویزیون های LG را به بازی شبیه سازی زندگی “Inzoi” بیاورند
  • ال جی در ISH 2025 با راه حل های پیشرفته گرمایش برای بازار اروپا تحت تأثیر قرار می گیرد
  • روز کالج LG: الهام بخشیدن به مبتکران آینده از طریق فناوری و فرهنگ
  • بازاریابی LG VP بینش در مورد تحول برند را به اشتراک می گذارد
  • [On the Job] یک روز از “Sommelier آب” در آزمایشگاه علوم آب LG
  • آل این وان مناسب کارهای گرافیکی کدام است؟
  • ال جی به لیست شرکت Fast Company از نوآورانه ترین شرکت های سال 2025 نامگذاری شده است
  • راه حل های هوشمند در دسترس “زندگی بهتر برای همه” را فعال می کند
  • LG راه حل های نوآورانه گرمایش را برای آینده بهتر در ISH 2025 به نمایش می گذارد
  • ال جی رهبری جهانی را در نوآوری و استاندارد سازی 6G گسترش می دهد
  • گروه سعودی عربستان سعودی 30 سال مشارکت و نوآوری HVAC را جشن می گیرند
  • ال جی برای دوازدهمین سال متوالی بازار جهانی تلویزیون OLED را هدایت می کند
  • Art SG 2025: جایی که هنر بینایی و نوآوری برش متحد می شود
  • بند ناف را برش داده و از 100+ کانال رایگان در تلویزیون هوشمند LG خود لذت ببرید!
  • LG از Artcool AI Air جدید پرده برداری می کند: راحتی و کارایی شیک ، AI محور
  • LG به خاطر تعالی در طراحی در IF Design Award 2025 شناخته شد
  • محافظت از شگفتی های طبیعت: کمپین های تبلیغاتی Times Square Billboard گونه های در معرض خطر “قاره آمریکا” را بازی می کند
  • ال جی راه حل های نوآورانه خانه را در KBIS و IBS 2025 معرفی می کند
  • Ayoung Kim به عنوان دریافت کننده جایزه 2025 LG Guggenheim انتخاب شد
  • شکستن یخ در AHR Expo 2025: LG بحث در مورد نوآوری های پمپ حرارتی آب و هوا را مطرح می کند
  • LG تلویزیون های هتل Google Cast خود را در ISE 2025 به نمایش می گذارد

بایگانی‌ها

  • می 2025
  • آوریل 2025
  • مارس 2025
  • فوریه 2025
  • ژانویه 2025
  • دسامبر 2024
  • نوامبر 2024
  • اکتبر 2024
  • سپتامبر 2024
  • آگوست 2024
  • جولای 2024
  • ژوئن 2024
  • می 2024
  • آوریل 2024
  • مارس 2024
  • فوریه 2024
  • ژانویه 2024
  • دسامبر 2023
  • نوامبر 2023
  • اکتبر 2023
  • سپتامبر 2023
  • آگوست 2023
  • جولای 2023
  • ژوئن 2023
  • می 2023
  • آوریل 2023
  • مارس 2023
  • فوریه 2023
  • ژانویه 2023
  • دسامبر 2022
  • نوامبر 2022
  • اکتبر 2022
  • سپتامبر 2022
  • آگوست 2022
  • جولای 2022
  • ژوئن 2022
  • می 2022

دسته‌ها

  • اخبار محصولات ال جی
  • دسته‌بندی نشده

تگ

ال جی

      مجله ال جی LG

      No Result
      View All Result

          مجله ال جی LG