ساینیج دیجیتال ابزاری ضروری برای اتصال و برقراری ارتباط با سهامداران کلیدی در محیط های مختلف از جمله خرده فروشی، مهمان نوازی، مراقبت های بهداشتی و بخش های شرکتی است. این فناوری محتوای پویا و سفارشی شده را برای جذب، سرگرم کردن و اطلاع رسانی به مخاطبان ارائه می دهد. برای به حداکثر رساندن ارزش این محصولات همه کاره B2B، شرکتهای نوآوری مانند LG راهحلهای مدیریت محتوای مبتنی بر ابر را معرفی کردهاند که سطح جدیدی از کنترل و راحتی را به مشتریان ارائه میدهند.
بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط Grand View Research، انتظار می رود بازار راه حل تحول دیجیتال تا سال 2030 نرخ رشد ترکیبی سالانه 30.8 درصدی را ثبت کند که عمدتاً ناشی از افزایش پذیرش و سرمایه گذاری در فناوری ابر است. راهحلهای مدیریت محتوای مبتنی بر فضای ابری، شرکتها را قادر میسازد تا محتوای دیجیتالی خود را – و علائم دیجیتالی که آن را نمایش میدهد – تقریباً از هر کجا مدیریت کنند و زمان، دردسر و هزینهها را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. با سادهسازی بیشتر عملیات تجاری، برخی راهحلها اکنون از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل دادهها برای سنجش عملکرد تبلیغات و ایجاد محتوای متناسب با مخاطبان هدف استفاده میکنند. به دنبال این روند، بسیاری از شرکتهای یکپارچهساز سیستم شروع به ارائه خدمات مربوط به نصب و مدیریت نرمافزار ابری برای علامتهای دیجیتال کردهاند.
بسیاری از پیادهسازیهای موفق راهحل مبتنی بر ابر الجی توسط WAND Digital (WAND)، ارائهدهنده نرمافزار مدیریت محتوا و نمایش دیجیتال مستقر در ایالات متحده و یکپارچهکننده سیستمهایی که عمدتاً به بازار خدمات غذا خدمت میکنند، رهبری شدهاند. WAND که مشتریان قابل توجه زیادی دارد، از علامت دیجیتال مبتنی بر webOS الجی و کسب و کار ابری الجی استفاده میکند. این پلتفرم راهاندازی ساده و طیف گستردهای از گزینهها را برای بخشهای مختلف کسبوکار ارائه میدهد که خرید و استفاده از نرمافزار مدیریت علائم دیجیتال الجی را سادهتر میکند. با پیادهسازی راهحلهای LG Business Cloud، مشتریان WAND به مقیاسپذیری و کارایی بیشتری در عملیات خود دست یافتهاند و همزمان از یک تجربه مدیریت علائم دیجیتال پیشرفتهتر لذت میبرند.
الجی Business Cloud که برنده جایزه InfoComm 2024 Best of Show از مجله فناوری AV است، یک پلتفرم یک مرحلهای است که مجموعهای از راهحلهای نرمافزاری را برای برآوردن نیازهای مختلف علائم دیجیتال و مدیریت محتوا مشتریان B2B ارائه میدهد. اینها شامل سیستم مدیریت محتوای ساینیج دیجیتال LG SuperSign Cloud (CMS) و LG Pro:Centric Cloud، یک CMS است که برای تلویزیون های هتل طراحی شده است. Pro:Centric Cloud با فعال کردن خدمات سفارشی به مشتریان و ایجاد محتوای شخصی برای نمایشگرهای داخل اتاق، محیطی مناسب برای مهمان را ایجاد می کند.
علاوه بر این، این پلتفرم دارای راه حل مدیریت از راه دور LG ConnectedCare (RMS) است که به کاربران امکان می دهد عملکرد محصولات ساینیج دیجیتال ال جی خود را از راه دور مدیریت و نظارت کنند و در صورت تشخیص خطا، اعلان های هشدار فوری ارسال کنند. راه حل برجسته دیگری که بر روی این پلتفرم ارائه می شود، تبلیغات ال جی DOOH، راه حل تبلیغاتی نمایشگر تجاری ال جی است. این راهحلهای افزایشدهنده راحتی، باعث صرفهجویی در وقت ارزشمند کسبوکارها میشود، زیرا اکنون میتوان آنها را به راحتی از طریق LG Business Cloud خریداری کرد. قبلاً، مشتریان برای خرید باید به وبسایت یا صفحه وب رسمی هر راهحل مراجعه میکردند.
علاوه بر این، LG Business Cloud به کاربران اجازه می دهد از مجوزهای آزمایشی و ویدیوهای آموزشی برای هر راه حل ارائه شده در این پلت فرم استفاده کنند.1 پس از خرید مجوز از وبسایت LG Business Cloud، مشتریان میتوانند بهطور یکپارچه مجوزهای خود را به علامت دیجیتال خود متصل کنند و بلافاصله بدون هیچ مرحله اضافی، از راهحلهای مدیریتی جدید خود استفاده کنند.
LG Business Cloud با ارائه تمام ابزارهای ضروری مورد نیاز برای سادهسازی و سادهسازی محتوا و مدیریت نمایش، به مشتریان B2B کمک میکند تا پتانسیل علامت دیجیتال LG خود را به حداکثر برسانند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های B2B مبتنی بر ابر LG، از LG Business Cloud دیدن کنید.2
###
1 مجوزهای آزمایشی و فیلم های آموزشی خدماتی هستند که به اعضای ثبت نام شده ارائه می شوند.
2 راهحلهای خرید در LG Business Cloud در حال حاضر در ایالات متحده در دسترس است و برنامههایی برای گسترش تدریجی آن در مناطق دیگر وجود دارد.