در ویتنام، آقای چو درباره راههایی برای هدفگیری بهتر تعداد زیادی از مصرفکنندگان جوان فعال اقتصادی کشور از جمله نسل Z بحث کرد. مدیر عامل در طول اقامتش در تایلند و اندونزی، زمانی را به بازدید از مراکز توزیع محلی و سایتهایی اختصاص داد که در آن شرکت در مقیاس بزرگ شرکت داشت. سفارشات نصب شده است در آنجا، آقای چو در مورد نیاز هر دو کسب و کار B2C و B2B به تمرکز بر افزایش تجارب مشتری صحبت کرد.
به عنوان منطقه ای که دارای پتانسیل اقتصادی و رشد بالایی است، آسیا یک بازار استراتژیک برای ال جی خواهد بود و این شرکت را قادر می سازد تا با ارتقای استراتژی های تخصصی برای هر کشور محلی، تسلط خود را بر بازار بیشتر گسترش دهد. سال گذشته، این شرکت به فروش بیش از 7.8 تریلیون KRW در بازار آسیا دست یافت که به طور مداوم فروش سالانه حدود 1 تریلیون KRW را با رشد دو رقمی طی دو سال گذشته افزایش داد.
###
در حین تور، مدیرعامل استراتژیهای فروش محلی الجی، از جمله برنامههایی برای استفاده از کانال آنلاین و مدیریت موجودی کارآمد را بررسی کرد.
مدیر عامل چو که ویتنام را ترک می کند برای بازدید از کارخانه Rayong و خطوط تولید لوازم خانگی آن به تایلند رفت. سپس، او به جاکارتا، اندونزی سفر کرد تا کارخانه Cibitung الجی را بررسی کند، کارخانهای که به یک پایگاه اصلی تولید تلویزیون برای مجموعههای محصولات برتر این شرکت، از جمله تلویزیونهای OLED الجی تبدیل شده است. پس از جاکارتا، مدیرعامل در شهر تنگرنگ توقف کرد و با کارکنان ملاقات کرد و امکانات کارخانه محلی LG را بررسی کرد، که عمدتاً بر تولید یخچال متمرکز است.
مدیرعامل چو گفت: «بیایید با ارتقای روشهای عملیاتی بهینهشده محلی و ارائه کیفیت در سطح جهانی، رقابت در هزینه و تحویل قابل اعتماد به مشتریان، تسلط خود را بر بازار تقویت کنیم و پایههای رشد پایدار را مستحکم کنیم. ما باید با نوآوری و توانایی بینظیر خود برای غلبه بر چالشها به دنبال پیشرو بودن در بازارهای آینده باشیم و در عین حال بر این باور باشیم که فرصتها از ارائه تجربیات استثنایی به مشتری میآیند.»
تنها در سال جاری، مدیر عامل شرکت در حال حاضر بیش از 150 ساعت را در هوا صرف بازدید از 9 کشور در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و آمریکای مرکزی و جنوبی کرده است – شرکت در رویدادهای مهم، از جمله CES 2023 و AHR Expo در ایالات متحده و ISE 2023 در اسپانیا و تورهای مختلف ال جی در مکزیک، برزیل، شیلی و استرالیا.
از ابتدای سال، تلاشهای فعال مدیرعامل چو برای بازدید از بسیاری از سایتهای تولید بینالمللی الجی، تعهد او را به واکنش سریع به محیط کسبوکار در حال تغییر و تقویت بیشتر رقابتپذیری کسبوکار بر اساس نوآوری تجربه مشتری نشان میدهد.
آقای چو همچنین علاقه مند به دیدن پیشرفت کارخانه های هوشمند سازگار با محیط زیست این شرکت در آسیا – از جمله معرفی نیروگاه های خورشیدی و ایجاد سیستم های اطلاعات خودکار و هوشمند بود. الجی با بهرهگیری از شصت سال تخصص تولیدی پیشرو در صنعت، و فناوریهای پیشرفتهای مانند هوش مصنوعی، دادههای بزرگ و 5G، در حال حاضر در حال ساخت کارخانههای هوشمند پایدار در چندین کشور در سراسر جهان است.
مدیرعامل تور آسیایی خود را در شهر هوشی مین ویتنام آغاز کرد، جایی که روسای زیرمجموعه های آسیایی ال جی برای یک جلسه مدیریت به او پیوستند. در آنجا، او در مورد عملکرد منطقه ای شرکت توضیح داده شد و در مورد وضعیت بازارهای فردی از جمله ویتنام، که به عنوان یک پایگاه تولید جهانی برای دستگاه های الکترونیکی و لوازم خانگی ال جی عمل می کند، بحث کرد. وی همچنین گفتگوهای عمیقی با روسای شرکت های تابعه در مورد موضوعات مختلف تجاری از جمله بهبود کارایی تولید، تأیید فرآیندهای تولید انبوه برای محصولات جدید، افزایش کنترل کیفیت و تقویت رشد از طریق مشارکت های سودمند داشت.
در این ماه، چو، مدیرعامل الجی، از پایگاههای اصلی تولید این شرکت در آسیا، از جمله ویتنام، تایلند و اندونزی بازدید کرد و مستقیماً عوامل کلیدی استراتژیهای پیشرفت عملیاتی، مانند بهبود کیفیت، زنجیره تامین، بهبود ساختار هزینه، ایمنی و بهرهوری قطعات خودرو را بررسی کرد. ، لوازم خانگی و تلویزیون. در نهایت، هدف این شرکت تقویت رقابت و رشد در حوزههای تجاری کلیدی و بازارهای جهانی است.
آقای چو همچنین تاکید کرد که اگر حتی کوچکترین احتمالی برای یک مشکل مرتبط با کیفیت در طول فرآیند تولید وجود داشته باشد، بسیار مهم است که به سرعت مشکل بالقوه را مشخص کرده و در اسرع وقت راه حل مناسب و قابل اجرا پیدا کنید. وی همچنین بر اهمیت افزایش بهره وری از طریق مدیریت کارآمد سهام و نیروی انسانی و نیز توسعه توانمندی کارکنان از طریق گسترش جلسات آموزشی و فرصت های ارتقای مهارت تاکید کرد.
مدیرعامل چو، که همچنین از تمام شرکت های تابعه در منطقه آسیا خواست تا مدیریت کسب و کار خود را تسریع بخشند، خاطرنشان کرد: “شرکت های تابعه ویتنام و اندونزی ما اکنون یک ساختار تجاری کامل را تشکیل می دهند و اخیراً یک شرکت تابعه تحقیق و توسعه محلی را به شرکت های تولید و فروش در حال حاضر اضافه کرده اند.” با اجرای استراتژی های بومی سازی فعال.