برنامه سفر هندی مدیرعامل چو همچنین شامل شهرهای نویدا و پونا بود، جایی که او خطوط تولید لوازم خانگی و تلویزیون این شرکت را بررسی کرد و وضعیت فعلی تبدیل آن به یک کارخانه هوشمند سازگار با محیط زیست را بررسی کرد. ال جی متعهد شده است تا سال 2025 100 درصد انرژی مورد استفاده در تمامی پایگاه های تولیدی در سراسر جهان را به انرژی های تجدیدپذیر تبدیل کند. این شرکت همچنین سرمایه گذاری در این دو کارخانه را در سال جاری افزایش خواهد داد تا ظرفیت تولید لوازم خانگی درجه یک را افزایش دهد. ماشین های لباسشویی ال جی، تهویه مطبوع، تلویزیون و مانیتور تولید شده در این کارخانه ها نه تنها به صورت محلی فروخته می شوند، بلکه به کشورهای منطقه MEA نیز صادر می شوند.
مقصد بعدی مدیرعامل هند، پرجمعیتترین کشور جهان و بازاری با اهمیت فزاینده برای الجی بود، جایی که مدیرعامل در مورد جهتگیری آینده شرکت با کارکنان محلی صحبت کرد.
###
[ad_2]
منبع
آقای چو گفت: «در هند، که دارای بازار بزرگ و پتانسیل رشد قابل توجهی است، این شرکت بر اساس سهم بازار شماره 1 خود و توسعه استراتژیک کسبوکارهای آینده خواهد بود.
مدیر عامل چو در صحبت با پرسنل محلی، بر اهمیت رشد برند در تجارت آنلاین تاکید کرد. الجی افزایش فروش آنلاین در هند را از طریق اجرای یک استراتژی دیجیتال متمایز که بر پایه درک عمیق و همدلی با فرهنگ هند بنا شده است، هدف قرار داده است. در اوایل سال جاری، در پاسخ به محبوبیت فزاینده خرید آنلاین در هند، این شرکت یک فروشگاه برند آنلاین (OBS) تاسیس کرد و یک تجارت مستقیم به مصرف کننده (D2C) راه اندازی کرد.
حضور ما در عربستان سعودی حتی در مقیاس جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است. کارخانه محلی ما با چشم انداز عربستان سعودی 2030 همسو است و نقش اصلی را در تولید محصولات در سطح انرژی سبز ایفا می کند و در عین حال پایگاه تولید مرکزی منطقه را تشکیل می دهد و به 16 کشور در خاورمیانه و آسیا صادر می کند. ال جی به ابتکارات خود برای دستیابی به رشد پایدار و همچنین تقویت بیشتر موقعیت شرکت به عنوان یک رهبر بازار ادامه خواهد داد.
در آغاز ژوئن، مدیرعامل چو از عربستان سعودی بازدید کرد، جایی که برای اولین بار از سالن نمایشگاه در ریاض بازدید کرد و پروژه شهر NEOM را به نمایش گذاشت. در آنجا، مدیرعامل با فرصتهای تجاری در سه پروژه آشنا شد: «خط»، یک شهر عمودی دوستدار محیطزیست به طول 170 کیلومتر. “Oxagon” یک مجتمع شناور صنعتی هشت ضلعی با فناوری پیشرفته. و «تروینا»، یک تفرجگاه کوهستانی نمادین. پس از یک بحث عمیق در مورد پروژه های NEOM، مدیر عامل شرکت در یک جلسه مدیریت برای بحث در مورد استراتژی های تجاری میان مدت و بلند مدت در منطقه خاورمیانه و آفریقا (MEA) شرکت کرد.
در هند، آقای چو از فروشگاههای برند الجی، مراکز تحقیق و توسعه و خطوط تولید لوازم خانگی و تلویزیون بازدید کرد و شاهد عملیات محلی در عمل بود و در مورد استراتژیهایی که شرکت تابعه برای تقویت رقابت تجاری و تضمین موتورهای رشد آینده به کار میبرد، آشنا شد.
مدیرعامل شرکت الجی میگوید: «الجی فرصتهای تجاری مختلف را در طیف گستردهای از زمینهها مانند تحرک، راهحلهای هوا و نمایشگرهای تجاری و همچنین لوازم خانگی، تلویزیونها و فناوری اطلاعات برای پروژه NEOM City با بهرهگیری از فناوری نوآورانه این شرکت که در طول سالها انباشته شده است، تضمین خواهد کرد». چو.
ویلیام چو از زمان انتصاب به سمت مدیرعاملی الجی، تغییراتی را در داخل و در سبد تجاری شرکت ایجاد کرده است. علاوه بر این، مدیرعامل وقت خود را صرف بازدید از دفاتر محلی و سایتهای تولید الجی در سرتاسر جهان کرده است. فقط در نیمه اول سال، آقای چو در مجموع از 12 کشور در سراسر اروپا، آسیا، خاورمیانه و شمال، آمریکای مرکزی و جنوبی بازدید کرده است و در مجموع 145000 کیلومتر را طی کرده است – معادل سه دور و نیم دور. جهان.
اولین توقف مدیرعامل چو، شعبه فروش دهلی نو بود، جایی که او با اعضای کلیدی کارکنان درباره فرصتهای تجاری جدید، مانند راهحلهای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی و EduTech با استفاده از تخته سفید دیجیتال و راهحلهای فناوری اطلاعات صحبت کرد.
شعبه هندی الجی که امسال بیست و ششمین سالگرد تاسیس خود را جشن میگیرد، با تقویت زیرساختهای خود به موقعیت مسلط در بازار هند دست یافته است – ایجاد یک تجارت کاملاً محلی که شامل شرکتهای تابعه فروش و تولید و مراکز تحقیق و توسعه است.
مدیرعامل سپس از کارخانه راه حل های هوای این شرکت در ریاض بازدید کرد، پایگاه تولید تهویه مطبوع ممتاز شرکت مجهز به قطعات با راندمان بالا. با عملکرد خنک کننده عالی و راندمان انرژی بالا، محصولات راه حل هوای LG در سراسر منطقه MEA، جایی که به دلیل آب و هوای گرم در طول سال تقاضای زیادی برای تهویه مطبوع وجود دارد، بهینه هستند.