مدیرعامل همچنین بر اهمیت و باز بودن بازخورد و نظرات تاکید کرد. مدیرعامل چو افزود: “با این اعتقاد راسخ که پاسخ همیشه با مشتریان ما است، همه ما باید خوشبین های شجاعی باشیم که همیشه با جسارت چالش ها را قبول می کنند و بی وقفه در روش کار خود نوآوری می کنند.” ما همیشه باید به یاد داشته باشیم که آینده ما با نحوه فکر و کار ما در حال حاضر تعیین خواهد شد.
ابتدا، برای پاسخ به سوالی در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک مدیر اجرایی از یک رهبر تیم، مدیرعامل چو گفت: «جملهای که همیشه میگویم «رئیس خود را رهبری کنید» است، به این معنی که باید روسای خود را متقاعد کنید و نتایجی را که تواناییهای خود را با اجرا اثبات میکند، به دست آورید. . تنها با انجام این کار اعضای تیم به رهبران خود احترام می گذارند و مدیریت نیز این رهبران را می شناسد. در ادامه مدیر عامل شرکت اظهار داشت که اگر یک رهبر تیم دارای سه رئیس باشد که به لطف عملکردشان ارتقا یافته اند و پنج نفر از اعضای تیم که مایل به مشارکت در هر یک از پروژه های آنها هستند، ارتقاء آن شخص به زمان تعیین شده است. یک سمت اجرایی “این بدان معناست که شما ارزش خود را به عنوان یک رهبر ثابت کرده اید.”
آقای چو گفت: «وقتی برای اولین بار برای مصاحبه آمدم و دفتر مرکزی شرکت را در برجهای دوقلوی الجی، اولین ساختمان هوشمند در کره که در آن زمان بهتازگی تکمیل شد، دیدم، فوراً عاشق شدم. فکر این که بخواهم اینجا کار کنم حتی امروز هم در ذهنم مانده است. آن روز اول سفر من به اینجا در ال جی بود.
ویلیام چو، مدیر عامل الجی، یکی از حامیان اصلی ارتباطات باز است. از زمان تصدی این سمت در سال گذشته، او به طور فعال با کارمندان شرکت در ارتباط است تا با هم، رشد و فرهنگ سازمانی سالم را تقویت کند.
مدیر عامل چو با توضیح بیشتر رهبری از نظر تفکر استراتژیک، توانایی اجرای برنامهها، مهارتهای ارتباطی عالی، گفت: «رهبر کسی است که یک جهت روشن ارائه میکند، برای آینده آماده میشود، تأثیر مثبتی اعمال میکند، تصمیمهای جسورانه میگیرد و نتایج ایجاد میکند.» پرورش فرهنگ سازمانی سالم
آقای چو با تأمل در 36 سال تجربه خود در ال جی، نظرات خود را در مورد رهبری به اشتراک گذاشت.
مدیرعامل چو در پاسخ به سوالی در مورد روش غلبه بر فرسودگی کاری، پاسخ داد: “بر اساس تجربه شخصی من، ضروری است که استرس را مدیریت کرده و قبل از اینکه به حدی برسد که منجر به فرسودگی شغلی شود، آن را رها کنید.”
###
به ویژه، مدیرعامل تاکید کرد که برای اجرای برنامهها، رهبران باید یک فرآیند سیستماتیک را در داخل ایجاد کنند که شامل مشارکت در بحثهای شدید، پرسیدن سؤالات تند، پیگیری مداوم وظایف و روشن کردن نقشها و مسئولیتها باشد.
مدیرعامل چو در حال حاضر بیش از 150 ساعت را صرف بازدید از 9 کشور در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و آمریکای مرکزی و جنوبی کرده است. هر بار که او از دفاتر محلی بازدید می کند، مشارکت در ارتباطات باز با کارمندان را برای گوش دادن به نظرات آنها و همچنین به اشتراک گذاشتن دیدگاه و فلسفه خود با کارمندان در هر کشور در اولویت قرار می دهد.
برای پایان دادن به گفتگوی FUN، آقای چو گفت: «فرصت گوش دادن از نزدیک به تجربیات و نظرات شما به عنوان رهبر تیم برای من بسیار معنادار است و این افتخار مطلق بود که بتوانم افکارم را با همه شما در میان بگذارم. ”
پس از صحبت در مورد رهبری و ویژگی های یک رهبر خوب، مدیرعامل به سوالات و نگرانی های رهبران تیم در رابطه با روابط بین مدیران و اعضای تیم خود پرداخت.
سال گذشته آغاز شد، اما در حال حاضر در ششمین نسخه آن، CEO FUN Talk به مدیر عامل چو این امکان را می دهد تا در مورد موضوعات و موضوعات مهم به طور مستقیم و شفاف با کارمندان LG صحبت کند. مدیر عامل FUN Talk که در داخل مورد استقبال قرار گرفت، بازخورد مثبتی از بیش از 90 درصد کارمندان دریافت کرد.
همچنین، مدیرعامل چو تاکید کرد که مهارت های ارتباطی عالی برای یک فرهنگ سازمانی سالم بسیار مهم است. وی افزود: ارتباطات برای اینکه یک سازمان بتواند مشکلات را آشکار و حل کند لازم است و باید شفاف و صمیمانه باشد. وی با بیان اینکه نباید مسائل را به عنوان یک مزاحمت تلقی کرد، ادامه داد: به عنوان مشکلاتی که با هم قابل رفع است، نگاه کرد.
در 13 آوریل، آقای چو اولین سخنرانی FUN 2023 مدیر عامل خود را با موضوع رهبری برگزار کرد. مدیرعامل با بیش از 80 درصد از رهبران تیم از سراسر LG و همچنین کارمندان علاقه مند به رهبری صحبت کرد و بیش از 4000 شرکت کننده به صورت حضوری یا آنلاین در این رویداد شرکت کردند.
صحبت با مدیرعامل شروع شد که اعتقاد راسخ خود را به اشتراک گذاشت که رهبران تیم برای ارتقای بیشتر رقابت پذیری شرکت و نوآوری فرهنگ سازمانی، به ویژه در زمانهای نامشخص، حیاتی هستند.
آقای چو می گوید: «برای تبدیل شدن به یک رهبر عالی که بتواند تصمیمات خوبی بگیرد، باید کنجکاو باشید، تمایل به یادگیری داشته باشید و متعادل باشید. به نظر او، رهبران تنها با داشتن ذهن کنجکاو و اشتیاق به یادگیری می توانند به بینش لازم برای نوآوری در تجربه مشتری دست یابند. این ویژگیها باید توسط یک ذهنیت متعادل پشتیبانی شوند، جایی که بسیاری از دیدگاهها – چه در داخل و چه در خارج – برای یافتن بهترین راهحل ممکن سنجیده و سنجیده میشوند.