مدیرعامل چو سپس تماسهای تعمیر لوازم خانگی مربوط به یخچالهای الجی یا AC را انجام داد که به او اجازه میداد به داستانها و بازخورد مشتریان در خانهشان گوش دهد.
این شرکت قصد دارد به انجام بازرسی های خدمات در محل توسط مدیران ادامه دهد تا بازخورد مشتریان را به بهترین نحو در سیاست های خدمات خود منعکس کند. مدیرعامل چو گفت: «نوآوری واقعی تجربه مشتری با گوش دادن به مشتری شروع می شود و تنها زمانی کامل می شود که مشتری با رضایت لبخند بزند.
این شرکت از دیرباز ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت را در اولویت قرار داده است. از سال 2002، الجی یک رویداد داخلی به نام «المپیک سرویس» برگزار کرد که مدیران خدمات را به چالش کشید تا قابلیتهای خدماتی خود را آزمایش کنند و دانش خود را با سایر کارکنان خدمات به اشتراک بگذارند تا هر مشکل احتمالی لوازم خانگی بتواند به سرعت در آینده رسیدگی شود.
این شرکت تلاش های مستمری انجام داده است تا تابستان را تا حد امکان خنک و لذت بخش کند. به عنوان مثال، الجی از ماه مارس بازرسیهای اولیه AC را انجام میدهد که شامل یک مهندس سرویس میشود تا به خانه مشتری مراجعه کند تا عملکرد دستگاه را به صورت رایگان بررسی کند. در واقع، این شرکت در حال حاضر سه برابر بیشتر از سال گذشته بازرسی های اولیه AC خود را انجام داده است.
در 16 ژوئن، مدیرعامل از مرکز خدمات شرکت در Hongdae – یک منطقه پر جنب و جوش و جوان در سئول – بازدید کرد تا ببیند که چگونه آماده سازی برای فصل اوج خدمات پس از فروش آن، از ژوئن تا آگوست، پیش می رود.
او ابتدا وضعیت تامین امنیت پرسنل پشتیبانی ویژه را در مناطقی که درخواست خدمات متمرکز است، بررسی کرد و سیستمی ساخت که مدیران خدمات در مناطق همسایه را قادر میسازد پشتیبانی فوری ارائه دهند تا مشتریان مجبور نباشند در زمانی که گرما تقریباً زیاد است منتظر طولانی بمانند. غير قابل تحمل.
مدیرعامل همچنین کتابچه راهنمای مورد استفاده در مواقع بلایای طبیعی مانند موج گرما یا باران سیل آسا را بررسی کرد. و از آنجایی که تابستان امسال بارندگی بیشتری پیشبینی میشود، سیستم برای ارائه پشتیبانی بازیابی فوری در طول یک رویداد سیل فاجعهبار سازماندهی مجدد شده است.
به گفته الجی، هیچ چیز مهمتر از ارائه تجربیات مشتری برجسته از طریق محصولات و خدمات پیشرفتهاش نیست. الجی با توجه به ارزش اصلی خود که همیشه «تجربه مشتری بینتیجه» ارائه میکند، ایجاد تجربیات مشتری درجه یک را بیش از هر چیز در اولویت قرار میدهد.
با در نظر گرفتن این موضوع، مدیرعامل الجی، ویلیام چو، اخیراً وقت گذاشته و قبل از شروع فصل تابستان در کره، یک سایت خدمات را بررسی کرده است.
مدیرعامل چو گفت: «دلم برای مشتریانی است که نگران هوای گرم و مرطوب اخیر هستند. ما به انجام هر کاری که بتوانیم برای پاسخگویی به ناراحتیهای مشتریان و رسیدگی به موقع و بدون تأخیر ادامه خواهیم داد.»
در ماه مارس، مدیرعامل چو از Hi-Teleservice، یک شرکت تابعه LG که در زمینه خدمات مشتریان تخصص دارد، بازدید کرد تا با مشاوران مشاوره مشتری ملاقات کند. او با درک این موضوع که یک محیط کاری بهتر برای متخصصان خدمات مشتری میتواند منجر به تجربیات عالی مشتری شود، معرفی یک «سیستم کار متعادل» را تشویق کرد که به آنها اجازه میدهد تا سه هفته در ماه از خانه کار کنند و همچنین فعالیتهایی که ارتباط مؤثر در محل کار را ترویج میکنند. .
این شرکت در تلاش است تا کیفیتی استثنایی را در هر مرحله از چرخه عمر محصول، از برنامه ریزی اولیه محصول و ارائه خدمات پس از فروش تا عرضه یک مدل جدید، ارائه دهد.
###
مدیرعامل چو همچنین مستقیماً با مدیران خدمات صحبت کرده است تا عواملی را که حس موفقیت آنها را افزایش میدهد و مشکلاتی که در این زمینه احساس میکنند را بهتر درک کند و ایدههای جدیدی برای ارائه خدمات سریعتر و کارآمدتر ایجاد کند. آقای چو با تاکید بر تعهد این شرکت به کشف راههای مختلف برای ایجاد زندگی خوب در ادامه گفت: «نماد خدمات مشتریان الجی، مدیران خدمات مهمترین نقش را در آوردن لبخند به مشتریان به عنوان چهرههای واقعی شرکت ما دارند. مشتریان