نمایشگاه جهانی، که در سال 1851 در لندن با نمایشگاه بزرگ متولد شد، یک گردهمایی جهانی از کشورهای مختلف است که برای رسیدگی به چالشهای فوری زمان ما طراحی شده است. این رویداد عظیم که هر پنج سال یکبار برگزار میشود، به یکی از مهمترین پلتفرمهای جهانی تبدیل شده است که به طور مؤثری بین دولتها، شرکتها، سازمانهای بینالمللی و شهروندان پل ارتباطی دارد.
ویلیام چو، مدیر عامل شرکت، در آمادهسازی برای انجام یک بازدید دقیق از بوسان در ماه آینده، به عنوان فرستاده ویژه برای وزارت امور خارجه جمهوری کره در بازدید از چندین کشور آمریکای مرکزی و جنوبی از جمله برزیل و شیلی عمل کرد. مدیر عامل شرکت چو پاسخ مثبت قابل توجهی از دولت های هر دو کشور در مورد حمایت از پیشنهاد بوسان برای میزبانی نمایشگاه جهانی 2023 دریافت کرد.
این شرکت امیدوار است که تلاشهای تبلیغاتیاش به موفقیتآمیز مناقصه نمایشگاه جهانی بوسان در 2030 کمک کند و به استفاده از شبکه جهانی گسترده 140 شرکت تابعه خود برای تبلیغ شهر ساحلی محبوب کره به عنوان میزبان ایدهآل نمایشگاه جهانی 2030 ادامه دهد.
آقای چو با آغاز سفر خود به آمریکای لاتین در برزیل در 13 مارس، با اعضای کنگره ملی برزیل، از جمله سناتور رودریگو پاچکو، ملاقات کرد تا در مورد ویژگی های منحصر به فرد بوسان زیبا که آن را به بهترین نامزد برای میزبانی نمایشگاه جهانی 2023 تبدیل می کند، صحبت کرد. مدیر عامل شرکت چو حتی حدود 70 چهره کلیدی، از جمله 15 نماینده برزیلی در کنگره را به سفارت کره در برزیل دعوت کرد تا اهمیت و تمایل کره جنوبی برای میزبانی نمایشگاه جهانی 2023 در بوسان را به اشتراک بگذارند.
در سپتامبر 2022، شهر بندری بوسان کره جنوبی به طور رسمی پیشنهاد رسمی خود را برای میزبانی نمایشگاه جهانی تحت این موضوع ارائه کرد:دگرگونی جهان ما، حرکت به سوی آینده ای بهتر” ما متوجه خواهیم شد که کدام شهر برای میزبانی در اواخر سال جاری انتخاب شده است، پس از اینکه هر پیشنهاد دریافت شده توسط دفتر بین المللی نمایشگاه ها (BIE) توسط 171 کشور عضو آن تجزیه و تحلیل و رأی گیری شد.
###
مدیرعامل چو گفت: «بوسان یک شهر هوشمند سازگار با محیط زیست است که دارای برخی از نوآورانهترین فنآوریها برای بهبود بشریت است.
مدیر عامل شرکت چو در طی گفتگوهای خود با رهبران محلی، وضعیت کره را به عنوان یک نیروگاه پیشرفته و بوسان به عنوان یک مرکز حمل و نقل و لجستیک برای شرق آسیا و همچنین شهری مملو از فرهنگ غنی، سرگرمی و زیرساخت های گردشگری جهانی مورد توجه قرار داد.
این شرکت همچنین ویدیوهای تبلیغاتی بوسان را بر روی نمایشگرها و بیلبوردهای مختلف ال جی در سراسر جهان به نمایش گذاشته است. در کره، این ویدیوها در فرودگاه های بین المللی در Gimpo و Gimhae و همچنین هتل Grand InterContinental Seoul Parnas در شلوغ Gangnam پخش شده است. در جای دیگر، این مجموعه ویدیویی نمایشگرهای مشهور جهانی الجی در فضای باز در میدان تایمز شهر نیویورک و سیرک پیکادیلی لندن و بسیاری دیگر را زیبا کرده است.
الجی که مقر اصلی آن در کره جنوبی است، ابتدا تعهد قوی خود را به حمایت از پیشنهاد بوسان با راهاندازی یک کارگروه اختصاصی به رهبری خود مدیرعامل اعلام کرد. از آن زمان، این شرکت به طور فعال در فعالیت های متعددی درگیر تبلیغ دومین شهر کره برای نمایشگاه جهانی 2030، در داخل و خارج از کشور بوده است. اما این اولین کمپین تبلیغاتی مدیرعامل چو در خارج از کشور نیست، زیرا او در نوامبر گذشته در سفرهای خود به تانزانیا، ساحل عاج و اتیوپی این پیشنهاد را تبلیغ کرد.
(از چپ به راست) مدیر عامل ال جی ویلیام چو و سناتور برزیلی رودریگو پاچکو
مدیر عامل شرکت در حین گشت و گذار در بازارهای کلیدی در سرتاسر جهان، جلساتی با مقامات دولتی محلی را برای بحث در مورد راه های گسترش همکاری ال جی با شرکت های محلی در اولویت قرار می دهد. این در طول سفرهای مدیرعامل چو در سراسر آمریکای مرکزی و جنوبی، جایی که او از شرکتهای تابعه محلی و سایتهای تولید عمده بازدید کرد تا با کارمندان محلی صحبت کند و عملیات و استراتژیهای تجاری را بررسی کند، تفاوتی نداشت.
روز بعد، مدیرعامل چو در ادامه سفر خود از شیلی بازدید کرد و در آنجا با کلودی سانهوئاز معاون وزیر روابط اقتصادی بینالملل و مدیر کل امور اقتصادی دوجانبه در معاونت امور اقتصادی بینالملل شیلی، سباستین گومز، ملاقات کرد و از آنها خواستار توجه و حمایت از بوسان شد. پیشنهاد.