مدیر عامل شرکت چو صحبت را با بحث در مورد نقش اصلی کارکنان در تکامل و بلوغ مداوم شرکت به پایان رساند. برندهای خوب وجه اشتراک دارند. آنها مملو از افراد خوبی هستند که با هم کار می کنند و رشد می کنند تا به مبلغی بزرگتر از تک تک اجزای آن تبدیل شوند. «این شما به عنوان کارمندان الجی هستید که برند الجی و ارزش را برای مصرفکنندگان ما در سراسر جهان ایجاد میکنید.
از زمانی که آقای چو سال گذشته به عنوان مدیرعامل انتخاب شد، تقویت ارتباطات داخلی و ایجاد فرهنگ بهتر شرکت را در اولویت قرار داده است. الجی به عنوان بخشی از تعهد خود، در ماه مه ۲۰۲۲ میزبان «REINVENT Day» بود، یک انجمن معمولی که در آن مدیر عامل شرکت چو از کارمندان خواست تغییرات مثبتی برای کمک به اختراع و تقویت مجدد شرکت ایجاد کنند.
مدیرعامل چو در رویداد Live Online درباره حال و آینده برند الجی صحبت میکند
او در پایان از همه برای حضور تشکر کرد و از هر یک از کارکنان الجی خواست تا سفیری برند شوند تا به گسترش آن کمک کنند. زندگی خوب است پیام
###
آقای چو سپس به اهمیت تداوم جهت گیری برند ال جی اشاره کرد زندگی خوب است و اینکه چگونه این شرکت از طریق راه حل های هوشمند نوآورانه خود به بهبود زندگی مشتریان کمک می کند. او همچنین رسالت برند ال جی را تکرار کرد نوآوری برای زندگی بهتر، و سه ارزش اصلی «کیفیت سازش ناپذیر»، «نوآوری با محوریت انسان» و «گرما برای تقویت یک لبخند».
سئول، 13 اکتبر، 2022 — ویلیام چو، مدیر عامل الجی الکترونیکس (الجی) اخیراً چهارمین «گفتوگوی سرگرمکننده مدیر عامل» خود را از سئول، کره جنوبی میزبانی کرد و به طور عمیق با کارمندان درباره مسیر فعلی و آینده برند شرکت صحبت کرد. با موضوع برگزار شد تبدیل شدن به یک برند نمادین مورد علاقه مشتریان، رویداد آنلاین زنده با حضور حدود 7000 کارمند برگزار شد. سرگرمی – اولین، منحصر بفرد و جدید – مفهوم اصلی این شرکت برای ارائه تجربیات بهتر به مشتری است و در پایان سال 2021 توسط مدیرعامل چو معرفی شد.
آقای چو گفت: “ما باید بدانیم که “مردم” و “برند” مهمترین دارایی های ما برای آینده شرکت هستند.” با متنوع شدن نیازهای مصرف کنندگان، ال جی باید حضور برند خود را بازسازی کند تا این برند مشتریان را در سراسر جهان هیجان زده و الهام بخشد.
وقتی از مدیر عامل شرکت در مورد چگونگی گسترش طرفداران برند الجی سؤال شد، پاسخ داد: «ما میتوانیم با برقراری ارتباط با جوامع پرشوری که ارزش محصولات ما را از طریق استراتژیهای تقسیمبندی خرد میشناسند، هواداران ایجاد کنیم، در حالی که فضاهای تجربه آفلاین و همچنین فعالیتهای مستمر را گسترش میدهیم. برای تقویت تجربه برند با استفاده از رسانه هایی که می توان به راحتی به اشتراک گذاشت، مانند موسیقی.
در طول این رویداد، شرکت کنندگان می توانستند نظرات خود را از طریق پنجره گفتگوی زنده بیان کنند. بسیاری از کارمندان اظهار داشتند که از آنجایی که آنها قادر به برقراری ارتباط عمیق با مدیر عامل بودند، زمان ارزشمندی بود، در حالی که برخی دیگر ابراز امیدواری کردند که بتوانند به طور مداوم با رهبری شرکت در آینده ارتباط برقرار کنند.