او همچنین به ابهامات پیرامون فضای کسب و کار اشاره کرد. برای تغییر اساسی مزیت رقابتی LG و بهبود کارایی عملیاتی با توانایی پاسخگویی پیشگیرانه به تغییرات در محیط کسب و کار، این شرکت اخیراً یک گروه ویژه را سازماندهی کرده است. چو گفت: «ما انتظار داریم که این اقدامات به ما امکان میدهد ساختار شرکتی سالمتری بسازیم، شرکت را قادر میسازد تا دائماً نتایج مثبتی ایجاد کند و با تضمین رقابت طولانیمدت از نظر پیشرفت تجاری، ارزشهای جدیدی برای مشتری ایجاد کند.»
چو سخنان خود را با یادآوری به همه در ال جی پایان داد که آینده با نحوه فکر و عمل ما در حال حاضر تعیین می شود، که در نهایت آماده شدن برای آینده است. چو در پایان گفت: «ما باید شجاعانه از طریق آزمایشها و مشکلاتی که ناگزیر در چالشهای فردی خود با آنها مواجه میشویم، با نگرش خوشبینانه و ذهنیت مثبت روبرو شویم که قطعاً میتوانیم موفق شویم، همانطور که تاکنون انجام دادهایم.»
چو از همه کسانی که در حال تنظیم هستند خواست در نظر بگیرند که چه چیزی – و چه کسی – LG Electronics را به عنوان یک شرکت تعریف می کند. هر یک از ما در الجی یک «ارزشآفرین» برای مشتریان خود هستیم. امید من این است که همه واقعاً قدر مشتریان ما را بدانند و به این فکر کنند که چگونه میتوانیم با ملاقات، گوش دادن و تبدیل شدن به آنها، ارزشهای بیشتر و بهتری را برای آنها فراهم کنیم. به این دلیل است که ما می دانیم که پاسخ همیشه با مشتریان ما است و ما به دنبال عمیق تر به زندگی آنها و جمع آوری بینش برای ارائه هستیم. اولین، منحصر بفرد و جدید تجربیات مشتری.”
برای شروع، چو بر اهمیت پیشرفت سبد تجاری ال جی تاکید کرد. چو خاطرنشان کرد: برای افزایش ارزش شرکت، باید رشد کیفی را تسریع کنیم و موتورهای رشد را در مناطق با پتانسیل بالا تضمین کنیم. ما روی به حداکثر رساندن قابلیتهای کسبوکارهای موجود برای تقویت رقابتپذیری کسبوکار اصلی خود و در عین حال رشد سریع کسبوکارهای استراتژیک برای آینده تمرکز خواهیم کرد.»
در خطاب پایان سال به کارکنان، مدیر عامل بر تغییر به آینده آماده است
ساختار کسب و کار برای ایجاد ارزش جدید شناسایی شده توسط مشتریان
سئول، 23 دسامبر 2022 — ویلیام چو، مدیرعامل LG Electronics (LG) در سخنرانی پایان سال خود، زمینه های تمرکز شرکت را برای آینده، با تکیه بر “تغییرات موفق” و “رشد پیروزمندانه” در سال گذشته، تشریح کرد. بحث پخش زنده به چو این فرصت را داد تا با کارمندان الجی ارتباط برقرار کند و چهار حوزه استراتژیک را که شرکت در سال 2023 روی آنها تمرکز خواهد کرد، برای تغییر شکل دادن به یک ساختار تجاری آیندهمحور در میان بگذارد.
مدیرعامل در ادامه بر لزوم ایجاد سیستم عامل کسب و کار مشتری محور تاکید کرد. چو ادامه داد: «ما باید از طریق نوآوری که تجربه مشتری و تحول دیجیتال را ترکیب میکند، نتایج ملموس تولید کنیم. “برای تقویت ذهنیت مشتری مداری و بهبود روش کارمان، هدف ما دستیابی به تجربیات مشتری نوآورانه ای است که فراتر از انتظارات با تعیین اهداف و نقشه های راه روشن میان مدت تا بلندمدت است.”
###
در ادامه، چو به تقویت قابلیت های آماده سازی آینده شرکت اشاره کرد. چو گفت: «ما باید فناوریهای آینده را ایمن کنیم و رقابت نرمافزاری را از طریق تحقیق و توسعه تقویت کنیم، ارزش برند را افزایش دهیم و همچنین شهرت برند را بهویژه در میان نسل جوان بهبود دهیم.» ما همچنین باید کسب و کارهای آنلاین را تقویت کنیم و بازاریابی دیجیتال را برای گسترش به تجارت الکترونیک تشدید کنیم.