شما با مطالعه مطالب سایت پونه مدیا قادر خواهید بود اعمال اولیه سئو را به خودی خود انجام دهید اما بهتر است برای بررسی دقیق صفحات خود (site audit) یک متخصص را استخدام کنید. پس اگر در مطلب با کلمه seo برخورد کردید جا نخورید و با آرامش به خواندن ادامه دهید. برای جلب نظر وبگردها، یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید ایجاد یک نقشه سایت است که هر زمان وب سایت شما تغییر کند به روز می شود. کمک به سایت برای ورود ترافیک طبیعی است که با انجام قوانین موتورهای جستجو این مهم امکان پذیر است. این اهداف امتیاز شما در مسیر دستیابی به نتایج بهتر است و می تواند به شما در اولویت بندی انواع محتوا و استراتژی هایی که به رشد شرکت شما کمک می کنند، کمک کند. اما برای کاهش زمان می توانید از کمک یک مشاور سئو استفاده کنید تا به شما بگوید در کدام قسمت ها باید بیشتر وقت بگذارید و در کدام قسمت ها کمتر تا اینکه زودتر به نتیجه برسید . در نظر بگیرید که چه چارچوبی هایی می توانید برای شفاف سازی لینک ها برای خوانندگان واقعی استفاده کنید.
و تعداد فاکتورها با هوشمند تر شدن گوگل در حال افزایش است. نحوه عملکرد گوگل برای نمایش یک نتیجه مناسب چیست؟ برای کسب موفقیت در سئو باید موارد زیر را به خوبی آموزش دیده و در سایت خود به درستی پیاده سازی کنید. هنگامی که بازدید طبیعی به وب سایت خود افزایش می دهید، نه تنها تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه را به سمت شما هدایت می کند، بلکه به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما با ارزش است. هرچه پتانسیل رتبه بندی خود را بیشتر کنید، به احتمال زیاد موتورهای جستجو محتوای شما را در یکی از انواع مختلف آنها نشان می دهند. موتورهای جستجو سعی کردند مطالب مرتبط را نشان دهند نه مطالبی که فقط کلمه کلیدی در آن زیاد بود این به معنای اضافه کردن فاکتورهای جدیدتر و هوش بیشتر برای شناسایی پاسخ های دقیق تر برای جستجو کننده بود. موتورهای جستجو همواره الگوریتم های خود را به سمت هوش مصنوعی بیشتر می برند تا صفحاتی که از لحاظ ساختار، محتوا و کاربر پسند بودن قابل قبول تر هستند را در رتبه های بهتری نمایش دهند. برای اینکه واقعاً تأثیرگذار باشید، ببینید چه محتواهایی در حال حاضر باارزش ترین بازدید را دارند.
اصلا سئو یعنی چه؟ باعث افتخار تیم سئو پونه مدیا است که در این ماجراجویی شما را همراهی کند. قبل از اینکه یک متخصص را استخدام کنید ما به شما پیشنهاد میدهیم موارد زیر گلد لینک را مطالعه کنید. برای افرادی که تازه وارد موضوع سئو شدند جا دارد قبل از هر چیزی بگوییم که کلمه SEO مخفف Search Engine Optimization است یا در زبان فارسی بهینه سازی موتورهای جستجو است. شما به سادگی نمیتوانید در ساعتها، روزها، هفته ها یا ماهها اندازه گیری کنید که SEO چه مدت طول خواهد کشید و همچنین نمیتوانید ساعتهای کاری را که باید بر روی سئو صرف می شود را اندازه گیری کنید. نرخ بالای Bounce rate به مرور زمان پتانسیل رتبه بندی شما را کاهش می دهد زیرا به موتور جستجو نشان می دهد که محتوای شما با هدف جستجوگر ارتباط ندارد. وقتی شما توی گوگل (یا هر موتور جستجو دیگه ای) کلمه یا متنی را سرچ میکنید یک الگوریتم در لحظه شروع به فعالیت میکند تا بهترین اطلاعات را به شما نشان بدهد.
این می تواند مسیر رشدی برای بقیه اهدافی باشد که امروز در مورد آنها صحبت می کنیم. تقسیم تبدیلات توسط کانالهای خاص نیز می تواند مفید باشد. هنگامی که به افزایش ترافیک طبیعی کلی خود فکر می کنید، مهم است که به نحوه ایجاد این ترافیک نیز فکر کنید. نه تنها تنوع بخشیدن به صفحات ایجاد کننده ترافیک باعث ایجاد ترافیک با کیفیت تر می شود، بلکه با افزایش صفحات اضافی، موتورهای جستجوگر صفحه شما را معتبرتر می بینند. با توجه به هرم احتیاجات سئو نیازهای سایت خود را برطرف کنید. به خاطر داشته باشید که بسته به آنچه در سایت شما باید به روز شود، تلاش برای افزایش سرعت صفحه می تواند شامل بازسازی قابل توجه محتوای شما باشد. همچنین توجه داشته باشید، ویژگی هایی مانند rich snippet و پانل های دانش(Knowledge Panels) در نتایج جستجو می توانند احتمال مشاهده شدن را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما به طور مستقیم در صفحه ی نتایج به کاربران ارائه دهند. با این حال، نتایج جستجو طی چند سال گذشته در حال تکامل بوده تا به کاربران پاسخ و اطلاعات دقیق تری بدهد که به جای هدایت سریع کاربران به وب سایتی، آنها را در صفحه اصلی نتایج نگه دارد.