ال جی مگ
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
مجله خبری محصولات ال جی
No Result
View All Result

ال‌جی از یک روز زندگی با «هوش محبت‌آمیز» در نمایشگاه جهانی ال‌جی رونمایی کرد

هستی نامجویی توسط هستی نامجویی
ژانویه 6, 2025
in اخبار محصولات ال جی
0


شرکت آینده تجربیات مشتریان مبتنی بر هوش مصنوعی را به نمایش می گذارد
از طریق CEO Keynote و Immersive Storytelling

ال‌جی از یک روز زندگی با «هوش محبت‌آمیز» در نمایشگاه جهانی ال‌جی رونمایی کرد

لاس وگاس، 6 ژانویه 2025 — ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از چشم‌انداز خود برای تجربه‌های مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی با مضمون «زندگی خوب 24 ساعته با هوش محبت‌آمیز» در رویداد LG World Premiere در لاس‌وگاس در 6 ژانویه، در آستانه CES 2025، که به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان رویداد جهانی شناخته می‌شود، رونمایی کرد. تاثیرگذارترین رویداد فناوری

بیش از 1000 شرکت‌کننده، از جمله رسانه‌های جهانی و شرکا، در این کنفرانس مطبوعاتی حضور داشتند که به‌طور مستقیم به صورت آنلاین پخش شد. برای نمایش دامنه کامل تجربه مشتری مبتنی بر هوش محبت‌آمیز ال‌جی، مرحله رویداد به سه حوزه تقسیم شد که نشان‌دهنده فضاهای مختلف زندگی مردم، از خانه تا مکان‌های جابجایی و تجاری است. این شرکت، از طریق نمایش‌های جذابی که سناریوهای زندگی واقعی را برجسته می‌کند، روشن کرد که چگونه هوش مصنوعی پیشرفته‌اش زندگی روزمره را به سمت بهتر شدن تغییر می‌دهد.

ال‌جی «هوش محبت‌آمیز» با تمرکز بر پتانسیل آن برای متحول کردن پارادایم تجربه مشتری، درک متعارف و فنی هوش مصنوعی را دوباره تعریف می‌کند. این مفهوم از فناوری هوش مصنوعی برای درک بهتر و همدلی با مشتریان استفاده می کند و تجربیات شخصی تر و متمایزتر را ارائه می دهد.

اولین نمایش جهانی ال‌جی با ویدیویی با عنوان «کمتر مصنوعی، بیشتر انسانی» آغاز شد و سپس ویلیام چو، مدیر عامل ال‌جی، سخنرانی اصلی را ارائه کرد.

در LG، ما به طور یکپارچه هوش مصنوعی را در فضاهای زندگی فیزیکی اطراف خود ادغام می کنیم. ما فضا را نه صرفاً به عنوان یک مکان فیزیکی، بلکه به عنوان محیطی می بینیم که در آن تجربیات کل نگر جان می گیرند – در سراسر خانه، تحرک، تجاری و حتی فضاهای مجازی. «در این فضاها، دستگاه‌ها و خدمات برای ایجاد ارزش کاملاً جدید برای مشتری هماهنگ می‌شوند. اینجاست که هوش محبت آمیز ما واقعاً می درخشد و به وضوح از دیگران متمایز است.»

سپس چو سه عنصر اساسی را برای تحقق این چشم انداز برجسته کرد: دستگاه های متصل، عوامل هوش مصنوعی توانمند و خدمات یکپارچه.

دستگاه های متصل که به عنوان نقطه تماس مشتری برای هوش مصنوعی عمل می کنند، یکی از بزرگترین دارایی های ال جی هستند. نه تنها صدها میلیون محصول هوشمند ال‌جی در حال حاضر در سرتاسر جهان استفاده می‌شود، بلکه با خرید سال گذشته ارائه‌دهنده راه‌حل‌های خانه هوشمند Athom، ال‌جی اکنون اتصال یکپارچه با دستگاه‌های IoT از بیش از 170 برند جهانی ارائه می‌دهد.

در مورد عوامل هوش مصنوعی، ال‌جی قرار است عامل هوش مصنوعی خود، LG FURON را که قدرت هوش مصنوعی مولد ساخته شده بر روی مدل‌های زبان بزرگ را با سنجش فضایی بلادرنگ و بینش‌هایی در مورد الگوهای سبک زندگی مشتری ترکیب می‌کند، ارتقا دهد. این عامل خلاقانه هوش مصنوعی می‌تواند موقعیت‌ها و زمینه‌های مشتری را در زمان واقعی درک کند، دستگاه‌ها و سرویس‌ها را بدون زحمت هماهنگ می‌کند تا تجربه کاربری متناسب‌تر و پاسخگوتر را ارائه دهد، همگی در عین حال از داده‌های شخصی محافظت می‌کنند.

توانمندسازی خدمات یکپارچه مبتنی بر هوش مصنوعی با مایکروسافت
مدیرعامل چو برای حمایت از دیدگاه خود در ارائه خدمات یکپارچه قانع کننده، همکاری استراتژیک با مایکروسافت را اعلام کرد. این طرح با ترکیب محصولات ال‌جی و دیدگاه‌های مشتریان از فضاهای مختلف، مانند خانه، حمل‌ونقل و مناطق تجاری، با فناوری هوش مصنوعی مایکروسافت برای اجرای خدمات یکپارچه هوش مصنوعی همدلانه، منجر به نوآوری می‌شود.

جادسون آلتوف، معاون اجرایی و مدیر ارشد بازرگانی مایکروسافت، به اشتراک گذاشت: «در مایکروسافت، ما معتقدیم هوش مصنوعی شیوه زندگی و کار ما را به طور اساسی تغییر خواهد داد، و نمی‌توانیم از شراکت با LG Electronics – پیشگامان هوشمند، هیجان‌زده باشیم. فضاهای متصل – برای ادغام هوش مصنوعی در تجربیات روزمره زندگی.

این دو شرکت در حال کار بر روی تقویت عوامل هوش مصنوعی برای فضاهای مختلف از جمله خانه ها، وسایل نقلیه، هتل ها و دفاتر هستند. ال‌جی از فناوری‌های تشخیص صدا و ترکیب گفتار مایکروسافت در Self-Driving AI Home Hub خود استفاده می‌کند و به آن امکان می‌دهد لهجه‌ها، تلفظ‌ها و عبارات محاوره‌ای مختلف را درک کند. برنامه ها همچنین شامل توسعه عوامل هوش مصنوعی هستند که نه تنها مشتریان را درک کرده و با آنها تعامل دارند، بلکه نیازها و ترجیحات آنها را نیز پیش بینی می کنند.

آلتوف همچنین از همکاری بیشتر مایکروسافت با ال‌جی در زمینه رشد سریع مراکز داده هوش مصنوعی خبر داد. با سیستم‌های مدیریت حرارتی ال‌جی و فناوری‌های چیلر پیشرفته که برای مراکز داده هوش مصنوعی بهینه‌سازی شده‌اند، هدف این مشارکت افزایش بهره‌وری انرژی در این ستون‌های حیاتی زیرساخت هوش مصنوعی است. این شرکت ها با هم برنامه دارند تا مراکز داده نسل بعدی ایجاد کنند که کارآمدتر و پایدارتر باشند.

زنده کردن AI Vision
ال‌جی که چشم‌انداز هوش محبت‌آمیز چو را به تصویر می‌کشد، با نمایشنامه‌ای کوتاه درباره روز یک خانواده از صبح تا شب تماشاگران را مجذوب خود کرد. با خروج از قالب سخنرانی سنتی ارائه محصول، این تصویر واضح نشان داد که چگونه نوآوری‌های هوش مصنوعی ال‌جی که در CES 2025 رونمایی شدند و بر اساس چشم‌انداز «زندگی بهتر برای همه» به‌طور یکپارچه باعث بهبود زندگی روزمره در فضاهای مختلف می‌شوند.

در صحنه صبح، نماینده هوش مصنوعی ال جی، FURON، قابلیت‌های شخصی‌شده آن را برجسته می‌کند: «دیشب متوجه سرفه‌هایی شدم، بنابراین دمای اتاق را برای راحتی شما تنظیم کردم». فراتر از تنظیمات محیطی، FURON کمک های متفکرانه ای را نشان می دهد و پیشنهاد می کند: “امروز بعدازظهر هیچ برنامه ای ندارید – چرا مادرتان را در معاینه بهداشتی برنامه ریزی شده اش همراهی نکنید؟”

رفت و آمد صبحگاهی، راحتی یکپارچه سازی هوش مصنوعی را بیشتر نشان می دهد. در خودرو، راه حل حسگر داخل کابین ال‌جی با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص می‌دهد که راننده لیوان قهوه‌اش را فراموش می‌کند و می‌پرسد: «آیا دوست دارید برای صرف قهوه در کافه‌ای دو دقیقه‌ای توقف کنید؟» همچنین سیگنال‌های بیومتریک را کنترل می‌کند و به ضربان قلب بالا قبل از جلسه بعدازظهر با پخش موسیقی آرام‌بخش پاسخ می‌دهد تا به راننده کمک کند آرامش داشته باشد. این سیستم همچنین به طور فعال تغییر مسیر را برای جلوگیری از تصادفات پیشنهاد می‌کند و توصیه می‌کند در صورت تاخیر در ترافیک و از دست دادن یک جلسه مهم، یک کنفرانس ویدئویی در داخل خودرو برگزار کنید. به محض رسیدن به دفتر، هوش مصنوعی یک لمس شخصی را اضافه می کند، مانند نمایش فیلم های قبلی از تعطیلات خانوادگی ضبط شده در دوربین های داخلی و خارجی خودرو.

بعد از کار، تلویزیون اتاق نشیمن مجهز به فناوری هوش مصنوعی تجربه سرگرمی خانگی را افزایش می دهد. محیط مشاهده، الگوها و تاریخچه را تجزیه و تحلیل می کند تا محتوای مناسب را توصیه کند. اگر مشتری در یک ویدیو به مشکل شنیدن دیالوگ اشاره کند، هوش مصنوعی صدا را تنظیم می‌کند و با جداسازی صدا از نویز پس‌زمینه و ایجاد صدایی که به‌طور طبیعی از مرکز صفحه تلویزیون می‌آید، وضوح صدا را افزایش می‌دهد.

تجربیات یکپارچه و جامع مشتری در هر زمان، هر مکان، دیده شده یا دیده نشده
مدیرعامل چو در پایان سخنرانی اصلی خود بر نقش هوش مصنوعی در ایجاد تغییرات متحول کننده در هر دو بخش B2C (کسب و کار به مصرف کننده) و B2B (کسب و کار به تجارت) تاکید کرد.

او ابتکارات نوآورانه ای مانند کلبه هوشمند ال جی را برجسته کرد، یک خانه مدولار جمع و جور که وسایل مجهز به هوش مصنوعی، سیستم های تهویه مطبوع و سایر فناوری های پیشرفته را برای تعریف مجدد زندگی مسکونی ادغام می کند. به طور مشابه، ال‌جی خودرو را به‌عنوان یک «غار دیجیتالی شخصی‌شده» تصور می‌کند که دارای راه‌حل‌های خودرویی تعریف‌شده توسط نرم‌افزار و فناوری‌های هوش مصنوعی است که هم محیط داخلی و هم محیط خارجی خودرو را درک کرده و با آن سازگار می‌شود و تجربه‌های حرکتی پیشگامانه را ارائه می‌دهد.

در راه‌حل‌های کارخانه‌ای هوشمند، ال‌جی بیش از 60 سال از تخصص تولیدی در سطح جهانی بهره می‌برد و سیستم‌های تولیدی نسل بعدی را با استفاده از هوش مصنوعی و روباتیک ارائه می‌کند. علاوه بر این، سیستم‌های مدیریت حرارتی مبتنی بر هوش مصنوعی ال‌جی و فناوری‌های پیشرفته چیلر در حال بهینه‌سازی بهره‌وری انرژی در مراکز داده هوش مصنوعی در سراسر جهان هستند.

“هدف نهایی ما ساده و در عین حال عمیق است: استفاده از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری برای ایجاد ارزش کلی مشتری، در هر فضایی شما هستید تو هستی” مدیرعامل چو گفت. صرف نظر از اینکه هوش مصنوعی چگونه زندگی ما را متحول می کند، یک چیز هرگز تغییر نخواهد کرد: وعده ما زندگی خوبه با این تعهد تزلزل ناپذیر، ما همچنان به تلاش برای کسب تجربیات پیشرو در صنعت برای مشتریان خود ادامه خواهیم داد – دیده یا نادیده – به همه، همه جا، هر زمان.»

###



منبع

Tags: ال جی
Previous Post

ال‌جی خط تولید OLED evo 2025 را با روشنایی پر جنب و جوش و شخصی‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی کرد

Next Post

ال‌جی و Xbox شریک برای گسترش تجربه بازی‌های ابری در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

Next Post

ال‌جی و Xbox شریک برای گسترش تجربه بازی‌های ابری در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

نوشته های جدید

  • New LG Smart Monitor Monitor باعث افزایش بهره وری با ایستاده انعطاف پذیر و صفحه لمسی می شود
  • LG شبکه آموزش جهانی HVAC را برای پرورش تخصص های متناسب با محلی گسترش می دهد
  • لوازم خانگی LG راه حل های کل را ارائه می دهد ، اتصال B2B2C
  • ال جی اولین برند می شود که 10 میلیون تلویزیون OLED در اروپا به فروش می رساند و 12 سال رهبری بازار را گسترش می دهد
  • شرکای LG با خدمات CSC برای تقویت بازار لباسشویی تجاری آمریکای شمالی
  • LG میزبان اجلاس رهبران HVAC 2025
  • “خوب زندگی” در ماه رمضان: جشن گرفتن خانواده ، ایمان و همبستگی
  • LG OLED با تجربیات هنری دیجیتال در نیویورک ، دیدگاه هنری و بیان خلاق را جشن می گیرد
  • LG محلول ماشین متصل به نسل بعدی مبتنی بر ماهواره در کنفرانس 5GAA 2025
  • هفته جریان LG با معاملات قانع کننده و محتوای بی پایان برای لذت بردن در خانه باز می گردد
  • راه حل های یخ خانگی LG برای یخچال و فریزر: یک سفر نوآوری
  • تغییر از طریق عمل: رویکرد دستی ال جی تایوان به مسئولیت اجتماعی
  • LG Electronics India Limited ساخت و ساز سومین کارخانه تولید خود را در هند آغاز می کند
  • LG OLED X Steven Harrington در Frieze NY: جایی که هنر پر جنب و جوش پاپ با تلویزیون شفاف OLED ملاقات می کند
  • کانال های LG ردپای جهانی را گسترش داده و ارائه محتوای رایگان را گسترش می دهد
  • LG و MediaTek در حال نمایش راه حل تحرک انقلابی در خودرو شانگهای 2025 هستند
  • LG تلویزیون های LCD LCD 2025 Qned EVO Premium را با تصاویر پیشرفته ، AI بی سیم واقعی و شخصی راه اندازی می کند
  • WIL.I.AM بنیانگذار و مدیرعامل FYI.AI در دفتر مرکزی LG US برای جشن یک روزه از LG ‘XBOOM توسط Will.i.am’ راه اندازی می شود
  • ال جی نتایج مالی سه ماهه اول 2025 را اعلام کرد
  • LG تجربه Xbox Cloud Gaming (BETA) را مستقیماً به صفحه های تلویزیون هوشمند LG می آورد
  • ال جی برای آخرین نوآوری های طراحی در جایزه طراحی DOT Red 2025 مورد ستایش قرار گرفت
  • ال جی برای اولین بار با “جایزه بهبود ارزش عالی” تویوتا افتخار کرد
  • خنک کننده پایدار: چگونه راه حل های خنک کننده مرکز داده AI LG در مقابله با کمبود آب جهانی کمک می کند
  • ال جی تجارت مواد پیشرفته در سطح جهان را با LG Purotec گسترش می دهد
  • ال جی اولین نمایش چشمگیر در مرکز داده جهانی 2025
  • ال جی به عنوان تأمین کننده سال 2024 توسط جنرال موتورز شناخته شد
  • LG 2025 OLED برای طراحی پایدار و کاهش ردپای کربن ، دارای گواهینامه های سازگار با محیط زیست است
  • LG راه حل های گسترده نمایش تجاری را به Baston Red Sox Ballpark ارائه می دهد
  • LG درآمد اولیه را برای سه ماهه اول 2025 منتشر می کند
  • شرکای LG با KIA برای ارائه راه حل های فضایی تحرک هوش مصنوعی
  • راه حل های کارآمد HVAC LG برای مرکز اصلی تدارکات در سنگاپور انتخاب شده است
  • ال جی فیلم برند “کمتر مصنوعی ، انسانی تر” را راه اندازی می کند
  • LG و Krafton به هم می پیوندند تا تلویزیون های LG را به بازی شبیه سازی زندگی “Inzoi” بیاورند
  • ال جی در ISH 2025 با راه حل های پیشرفته گرمایش برای بازار اروپا تحت تأثیر قرار می گیرد
  • روز کالج LG: الهام بخشیدن به مبتکران آینده از طریق فناوری و فرهنگ
  • بازاریابی LG VP بینش در مورد تحول برند را به اشتراک می گذارد
  • [On the Job] یک روز از “Sommelier آب” در آزمایشگاه علوم آب LG
  • آل این وان مناسب کارهای گرافیکی کدام است؟
  • ال جی به لیست شرکت Fast Company از نوآورانه ترین شرکت های سال 2025 نامگذاری شده است
  • راه حل های هوشمند در دسترس “زندگی بهتر برای همه” را فعال می کند
  • LG راه حل های نوآورانه گرمایش را برای آینده بهتر در ISH 2025 به نمایش می گذارد
  • ال جی رهبری جهانی را در نوآوری و استاندارد سازی 6G گسترش می دهد
  • گروه سعودی عربستان سعودی 30 سال مشارکت و نوآوری HVAC را جشن می گیرند
  • ال جی برای دوازدهمین سال متوالی بازار جهانی تلویزیون OLED را هدایت می کند
  • Art SG 2025: جایی که هنر بینایی و نوآوری برش متحد می شود
  • بند ناف را برش داده و از 100+ کانال رایگان در تلویزیون هوشمند LG خود لذت ببرید!
  • LG از Artcool AI Air جدید پرده برداری می کند: راحتی و کارایی شیک ، AI محور
  • LG به خاطر تعالی در طراحی در IF Design Award 2025 شناخته شد
  • محافظت از شگفتی های طبیعت: کمپین های تبلیغاتی Times Square Billboard گونه های در معرض خطر “قاره آمریکا” را بازی می کند
  • ال جی راه حل های نوآورانه خانه را در KBIS و IBS 2025 معرفی می کند

بایگانی‌ها

  • می 2025
  • آوریل 2025
  • مارس 2025
  • فوریه 2025
  • ژانویه 2025
  • دسامبر 2024
  • نوامبر 2024
  • اکتبر 2024
  • سپتامبر 2024
  • آگوست 2024
  • جولای 2024
  • ژوئن 2024
  • می 2024
  • آوریل 2024
  • مارس 2024
  • فوریه 2024
  • ژانویه 2024
  • دسامبر 2023
  • نوامبر 2023
  • اکتبر 2023
  • سپتامبر 2023
  • آگوست 2023
  • جولای 2023
  • ژوئن 2023
  • می 2023
  • آوریل 2023
  • مارس 2023
  • فوریه 2023
  • ژانویه 2023
  • دسامبر 2022
  • نوامبر 2022
  • اکتبر 2022
  • سپتامبر 2022
  • آگوست 2022
  • جولای 2022
  • ژوئن 2022
  • می 2022

دسته‌ها

  • اخبار محصولات ال جی
  • دسته‌بندی نشده

تگ

ال جی

      مجله ال جی LG

      No Result
      View All Result

          مجله ال جی LG