تجلیل از نوآوری و رهبری در بازار تلویزیونی پریمیوم اروپا ،
شرکت مزایای مصرف کننده انحصاری را در سراسر منطقه راه اندازی می کند
سئول ، 22 مه 2025 – LG Electronics (LG) با افتخار یک نقطه عطف مهم در صنعت را اعلام کرد: تبدیل شدن به اولین برندی که از 10 میلیون فروش تلویزیون OLED در اروپا پیشی گرفت.1 این موفقیت در سه ماهه دوم سال 2025 به دست آمده ، نشانگر ادامه اعتماد مصرف کنندگان اروپایی در LG OLED به عنوان معیار مشاهده تلویزیون ممتاز است. برای بیش از یک دهه ، ال جی با فشار مداوم مرزهای فناوری نمایش خودسمایی ، ایجاد میراث نوآوری و تعالی در بازار جهانی تلویزیون پریمیوم ، بخش تلویزیون OLED را هدایت کرده است.
تسلط در بخش برتر OLED اروپا
به گفته OMDIA ، یک شرکت تحقیقاتی در بازار جهانی ، ال جی تا آوریل 2025 بیش از 10 میلیون تلویزیون OLED را در اروپا حمل کرد. از زمان راه اندازی اولین تلویزیون OLED خود در منطقه در سال 2013 ، ال جی به طور پیوسته ردپای خود را رشد داده و در سال 2019 به نقاط عطف فروش 2 میلیون ، در سال 2021 ، 8 میلیون در 2023 و 9.5 میلیون در 20244 رسیده است.
در سه ماهه اول سال 2025 به تنهایی ، ال جی تقریباً 391100 تلویزیون OLED را در اروپا حمل کرد و سهم بازار 56.4 درصد غالب و بازارهای کلیدی از جمله انگلیس ، آلمان و فرانسه را حفظ کرد. امروز ، بیش از یک در هر دو تلویزیون OLED که در اروپا فروخته می شود ، لوگوی ال جی را تحمل می کند – گواهی بر محبوبیت بی نظیر این برند.
سری C LG ، به ویژه آخرین مدل C5 ، همچنان پرفروش ترین تلویزیون OLED در منطقه است و مشاهده همهجانبه ای را ارائه می دهد که باعث می شود انتخاب برتر در بین مصرف کنندگان باشد.
12 سال متوالی رهبری جهانی تلویزیون OLED
تسلط جهانی ال جی ادامه دارد ، با 52.4 درصد سهم محموله های تلویزیون OLED در سال 2024 – دوازدهمین سال متوالی خود را به عنوان برند پیشرو در جهان تلویزیون OLED نشان می دهد. این موفقیت ناشی از تمرکز بی امان ال جی در بالا بردن تجربه تلویزیون از طریق نوآوری های سمعی و بصری برجسته و شخصی سازی AI است.
در هسته OLED Excellence LG پردازنده اختصاصی α (Alpha) AI ، که برای عملکرد بهینه و عملکرد صدا ساخته شده است. نوآوری های تکنولوژیکی مداوم-مانند Rollable ، شفاف ، بی سیم واقعی و سه برابر OLED های روشن تر ، همراه با محتوای بیش از حد شخصی از طریق پلت فرم WebOS-همچنین در تقویت اعتبار این برند به عنوان معیار در فناوری برتر تلویزیون نقش داشته اند.
اولین نوآوری های پیشگامانه در ترکیب تلویزیون OLED 2025
امسال اولین حضور اروپا در مورد جهانی اول شفاف و واقعی Wireless 4K OLED TV را نشان می دهد و در ماه مه در آلمان و اسپانیا راه اندازی می شود و انگلیس و فرانسه در ماه ژوئن دنبال می شوند. این محصول در حال تغییر بازی نشان دهنده یک جهش یادبود در فناوری و نوآوری در طراحی است و منعکس کننده رانندگی بی امان LG برای ارائه مدلهای جدید و بهتر است.
ترکیب LG OLED EVO 2025 LG EVO BOOSTER BOOSTER ULTIMATE را معرفی می کند و سه برابر روشنایی OLED های معمولی را برای تصاویر واضح تر و زنده تر ارائه می دهد. این نمایشگرها با وجود سیاهان کامل ، تولید مثل دقیق رنگ و گواهینامه های راه حل های UL ، Intertek و Tüv Rheinland ، کیفیت تصویر سطح بالا را در هر محیطی تضمین می کنند.
این تلویزیون ها با استفاده از پردازنده جدید Alpha 11 AI Gen2 ، محتوای با کیفیت پایین با دقت بالا را با دقت سطح پیکسل بالا می برند و نقشه برداری از لحن پویا را برای سفارشی سازی دقیق HDR10 ارائه می دهند-ایده آل برای سازندگان و علاقه مندان. ویژگی های پیشرفته AI از جمله AI Remote ، Voice ID ، جستجوی AI مبتنی بر LLM و یک AI Chatbot فعال AI یک تجربه کاربری شخصی و یکپارچه را از لحظه روشن شدن تلویزیون ارائه می دهد.
رتبه های برتر از متخصصان معتبر اروپا
تلویزیون های OLED LG همچنان رتبه های برتر را از سازمان های پیشرو مصرف کننده در سراسر اروپا دریافت می کنند و بالاترین امتیاز را در 12 کشور کسب می کنند ،2 از جمله انگلیس ، آلمان ، فرانسه ، ایتالیا و اسپانیا. در انگلستان ، ال جی به عنوان مارک سرگرمی خانگی سال توسط کدام یک شناخته شده است؟ جوایز به مدت پنج سال متوالی ، با مدل های OLED G4 و C4 که دارای امتیازات برتر 80 است.
Excellence Design ویژگی بارز تلویزیون OLED LG است. مدلهایی مانند OLED T موفق به کسب افتخارات معتبر مانند جایزه IF Design و Design Design Design ، در حالی که تعهد ال جی به پایداری از طریق گواهینامه هایی مانند کاهش CO2 و اندازه گیری CO2 از اعتماد کربن – برای پنجمین سال متوالی شناخته می شود.
LG WebOS: رشد پایدار با محتوای و مشارکتهای حق بیمه
رهبری ال جی فراتر از سخت افزار است. تلویزیون های آن همچنین با ارائه یک انتخاب همیشه در حال رشد از محتوا و خدمات با استفاده از پلت فرم اختصاصی WebOS ، محبوبیت خود را به دست آورده اند.
- کانال های ال جی ، که اکنون یکی از پنج برنامه برتر در تلویزیون های ال جی در بازارهای کلیدی اروپا است ، در 16 کشور جهان موجود است که بیش از 1700 کانال در حال ارائه فیلم ، ورزش زنده و سرگرمی های برتر است.
- ساعات مشاهده در اروپا بیش از 45 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.3
- مشارکتهای استراتژیک با ITV Studios ، Lionsgate ، A+ E ، NBCU ، FIFA+ و BBC Distribution Distribution Limited این رشد سریع است.
- کانال LG 1 متعلق به LG ، محتوای حق بیمه را از طرف شرکائی مانند NBCuniversal ، Fremantle ، Lionsgate و Filmrise به ارمغان می آورد.
- ال جی با Rakuten همکاری کرده است تا فیلم های LG و خدمات ویدئویی بر روی تقاضا را در بازارهای کلیدی اروپا راه اندازی کند.
- ال جی بیش از 500 بازی دوستانه خانوادگی را به صورت رایگان ارائه می دهد ، با مشارکت های اساسی مانند Xbox Cloud Gaming (BETA) در یک گیم پلی مبتنی بر اشتراک ، همه به راحتی از پورتال بازی LG در دسترس است.
2025 LG Qned Evo: نوآوری OLED به تلویزیون های Premium LCD گسترش می یابد
ال جی در حال تعریف مجدد بخش تلویزیونی Premium LCD با ترکیب EVO 2025 QNED خود است. این مدل های جدید فن آوری های کلیدی را از تلویزیون های OLED LG به ارث می برند ، انواع راه حل های رنگی پیشرفته را ارائه می دهند و از فناوری مینی LED برش استفاده می کنند. آنها همچنین از جدیدترین پردازنده Alpha AI بهره می برند ، عملکرد بازی برتر را ارائه می دهند و از پلت فرم WebOS همه کاره برخوردار هستند.
این تلویزیون های برش یافته برای دستیابی به حجم 100 درصدی رنگ ، مجوزهای تولید کننده رنگهای غنی و واقعی به زندگی را در هر دو محیط روشن و تاریک تولید می کنند. با وجود راه حل رنگی اختصاصی QNED Dynamic شرکت ، بینندگان می توانند بدون توجه به شرایط روشنایی ، عمق ، وضوح و دقت برجسته ای را انتظار داشته باشند.
جشن 10 میلیون فروش OLED با تبلیغات اختصاصی
ال جی برای بزرگداشت دستاوردهای خود و ابراز قدردانی از مشتریان اروپایی خود ، هفته 2025 را شروع می کند و اشتراک های رایگان و تخفیف را از شرکای جریان در سراسر اروپا از طریق یک برنامه اختصاصی ، قابل بارگیری از فروشگاه محتوا یا برنامه ها ارائه می دهد.
بهشت لی ، نماینده منطقه اروپا از ال جی الکترونیک گفت: “تلویزیون های OLED LG با ارائه یک تجربه نمایشی بی سابقه نمایشی نمایشی ، استاندارد تلویزیون های برتر را تعیین کرده اند.” “OLED EVO 2025 LG OLED یک صفحه نمایش حتی واضح تر و یک پلت فرم WebOS هوش مصنوعی هوشمندتر برای ارائه یک تجربه مشاهده همهجانبه به مشتریان ما در اروپا خواهد داشت.”
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های Premium OLED و مزایای مصرف کننده موجود در منطقه خود ، به www.lg.com/uk/tvs-soundbars/oled/ مراجعه کنید.
# #
1 تلویزیون OMDIA OLED فروش در بازار اروپا (2013 ~ 2025.4)
2 انگلستان “کدام؟” فرانسه “Que Choisir” ، آلمان “Stiftung Warentest” ، اسپانیا “ocu compra maestra” ، ایتالیا “Altroconsumo” ، هلند “Consumentengids” ، سوئد “Råd & Rön” ، Belgium “Testaankookoop” ، “Fortrest” Dtrante “Dtrante” Dtrante “Dtrise” Tænk ، “و فنلاند” Kuluttaja “.
3 از ژانویه 2025 داده های داخلی LG