همانطور که هلال ماه رمضان آسمان را روشن کرد ، روحیه سخاوت ، همبستگی و تأمل نیز به وجود آمد. برای ال جی خاورمیانه و آفریقا (MEA) ، این فصل مقدس به عنوان یک فرصت بازاریابی تلقی نمی شد – آن را به عنوان یک انسان عمیقاً در آغوش گرفت. به همین دلیل کمپین ماه رمضان امسال توسط خلاصه محصولات یا اهداف فروش هدایت نشده است. این از یک باور ساده ناشی شد: زندگی خوب است وقتی مشترک است – مخصوصاً وقتی با خانواده به اشتراک گذاشته می شود.
ماه رمضان به همان اندازه در مورد خانواده است که در مورد روزه گرفتن است. از آماده سازی افطار با عشق تا جمع شدن در اطراف میز هنگام غروب آفتاب ، هر لحظه یک عمل مراقبت است. این ارتباط عاطفی عمیق الهام بخش یک کمپین است که از شادی های ساده زندگی در خانه تجلیل می کند ، بی سر و صدا و یکپارچه توسط نوآوری های ال جی که در پشت صحنه کار می کند ، پشتیبانی می کند. با زندگی خوب است وقتی به اشتراک گذاشته می شود ، ال جی تصمیم گرفت تا همه آنچه را که واقعاً مهم است به ما یادآوری کند.
فیل یونگ ، نماینده منطقه شرق و آفریقا از ال جی الکترونیک گفت: “ما می خواستیم از گرما و همبستگی رمضان در خانه بیرون بیاییم.” “برای ما ،” خوب زندگی “به معنای آسانتر کردن زندگی ، راحت تر و در ارتباط برای همه است. ماه رمضان به زیبایی این روح را منعکس می کند.”
برای زنده ماندن این پیام ، ال جی Mea صدها نفر از سازندگان را در سراسر منطقه دعوت کرد تا محصولات را تبلیغ کنند – بلکه خانه های خود را باز کرده و داستانهای خود را به اشتراک می گذارند. آنها از بینندگان در خانه های خود استقبال کردند ، دستور العمل های خانوادگی خود را نشان دادند و افراد نزدیک به آنها را معرفی کردند. این پاسخ واقعاً دلگرم کننده بود ، با بیش از 61 میلیون بازدید از عراق به عربستان سعودی و الجزایر – و کل درگیری های به بیش از 2 میلیون نفر – پر کردن فیدهای اجتماعی با لحظات معتبر و نگاشته شده رمضان.
آنچه برجسته بود فقط دسترسی نبود – این روشی بود که این داستان ها در فرهنگ ها و جوامع طنین انداز شدند. این یک کمپین صیقلی و از بالا به پایین نبود-این یک جشن از پایین به بالا بود. از هر داستانی که ارسال شده هزاران سهم ، نظرات صمیمانه و پاسخ های عاطفی به وجود آمده است.
به جای بررسی های درخشان محصول ، آنچه که ظاهر شد ارتباطات عمیقاً شخصی بود. نظرات مانند “این مرا به مادرم یادآوری می کند” ، “این باعث لبخند من شد” و “این همان چیزی است که رمضان احساس می کند” در آن جاری شد و نشان داد که چگونه داستان سرایی معتبر می تواند قلب ها را فراتر از یک کمپین معمولی لمس کند.
این ماه رمضان ، ال جی سعی در فروش داستانی نکرد – این فضایی را برای خانواده ها ایجاد کرد تا بتوانند خودشان را بگویند. و با هر ظرفی که سرو می شود ، آغوش داده و لبخند می زند ، یک چیز روشن شد: زندگی وقتی به اشتراک گذاشته می شود واقعاً خوب استبشر
مشارکت شده توسط LG خاورمیانه و آفریقا
# #