ال جی مگ
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
مجله خبری محصولات ال جی
No Result
View All Result

مدیرعامل ال جی استراتژی 2025 را برای رقابت ساختاری و رشد کیفی تشریح کرد

هستی نامجویی توسط هستی نامجویی
ژانویه 9, 2025
in اخبار محصولات ال جی
0


شرکت استراتژی بلند مدت را با چابک تقویت می کند
سازگاری در محیط های تجاری در حال تغییر سریع

مدیرعامل ال جی استراتژی 2025 را برای رقابت ساختاری و رشد کیفی تشریح کرد

لاس وگاس، 8 ژانویه 2025 — ویلیام چو، مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) و مدیران کلیدی شرکت، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی که امروز برای رسانه‌های کره‌ای در لاس‌وگاس، نوادا، ایالات متحده برگزار شد، استراتژی تجاری شرکت در سال 2025 را تشریح کردند. مدیرعامل بر لزوم ایجاد رقابت ساختاری و تسریع رشد کیفی توسط پالایش استراتژی‌های اجرایی سازگار با محیط‌های بازار جهانی که به سرعت در حال تغییر هستند.

چو پیشرفت مثبتی را که از طریق مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه به دست آمده است، مانند کسب‌وکار خدمات اشتراک و تبلیغات و کسب‌وکار محتوا مبتنی بر webOS، که نشان‌دهنده واکنش چابک ال‌جی به تقاضاهای در حال تحول بازار است، برجسته کرد. وی تاکید کرد: در میان عدم قطعیت های بی سابقه بازار و تغییر چشم انداز رقابتی، ما به سطح متفاوتی از استراتژی ها و اجرای دقیق نیاز داریم.

در مقایسه با دو سال پیش که ال‌جی برای اولین بار چشم‌انداز آینده 2030 خود را ارائه کرد، بهبود بازار جهانی با تأخیرهای طولانی مواجه است، در حالی که خطرات ژئوپلیتیکی، مانند تغییر در سیاست‌های تجاری در کشورهای بزرگ، آشکارتر می‌شوند. پارادایم رقابتی با شرکت های چینی نیز از رقابت مبتنی بر قیمت به تمرکز پیچیده تر بر فناوری تغییر می کند.

ال‌جی به عنوان بخشی از چشم‌انداز آینده 2030، قصد دارد تجارت دستگاه‌محور موجود خود را به فضاهای متحرک و تجاری گسترش دهد. این شرکت با بهره‌گیری از دهه‌ها درک مشتری، دانش فنی و تخصص فن‌آوری، به دنبال تبدیل شدن به یک ارائه‌دهنده راه‌حل‌های زندگی هوشمند است که تجارب مشتری را به هم متصل و افزایش می‌دهد.

چو افزود: با وجود محیط چالش برانگیز، فرصت های قابل توجهی باقی مانده است. “با تمرکز بر ارائه ارزش متمایز مشتری، ما رشد مستمری ایجاد خواهیم کرد.”

تغییر پارادایم های کسب و کار برای پاسخگویی به تقاضاهای بازار
ال‌جی حضور خود را در بازار از طریق مدل‌های تجاری جدید مانند خدمات مبتنی بر اشتراک و فروشگاه آنلاین برند افزایش می‌دهد. کسب و کار اشتراک با سرمایه گذاری بر نقاط قوت شرکت، دستگاه ها و خدمات را با هم ترکیب می کند تا راحتی و انعطاف پذیری بیشتری را فراهم کند و فراتر از رقابت قیمت محور حرکت کند. مشتریان می‌توانند از محصولات برای مدت زمانی استفاده کنند که به بهترین وجه با نیازهایشان مطابقت دارد و خدمات مراقبتی بهینه‌ای را دریافت کنند، که به ال‌جی اجازه می‌دهد روابط نزدیک‌تری با مشتری حفظ کند و درآمدهای مکرر ایجاد کند.

ال‌جی همچنین با افزایش خدمات مراقبت در محل و متنوع کردن کانال‌های فروش، مزیت رقابتی خود را تقویت می‌کند. امسال، این شرکت پس از راه اندازی موفقیت آمیز در مالزی، تایلند و تایوان، خدمات خود را به هند، سنگاپور و هنگ کنگ گسترش می دهد.

در سال 2024، درآمد ال‌جی از خدمات اشتراک بیش از 75 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و از هدف اولیه شرکت (1.8 تریلیون KRW) فراتر رفت و به مجموع نزدیک به 2 تریلیون KRW رسید. ال جی قصد دارد تا سال 2030 این رقم را بیش از سه برابر کند و خدمات اشتراک خود را به عنوان محرک اصلی رشد معرفی کند.

فروشگاه اینترنتی برند مبتنی بر داده این شرکت نیز با سرعتی سریع در حال رشد است و فروش در طول دوره جمعه سیاه نوامبر گذشته بیش از 80 درصد در سال افزایش یافته است.

گسترش تجارت خدمات مبتنی بر پلت فرم از طریق webOS
کسب‌وکار خدمات مبتنی بر پلت‌فرم، که به تبدیل ساختار تجاری شرکت به مدلی با سود بالا کمک می‌کند، قصد دارد تا سال 2030 درآمد خود را بیش از پنج برابر افزایش دهد – که در نهایت 20 درصد از کل سود عملیاتی ال‌جی را تشکیل می‌دهد. این مدل کسب‌وکار از صدها میلیون محصول ال‌جی که در سرتاسر جهان فروخته می‌شوند، به‌عنوان پلتفرمی برای درآمدزایی از طریق ارائه محتوا، تبلیغات و خدمات مناسب به مشتریان استفاده می‌کند.

نمونه بارز موفقیت فعلی ال‌جی در این زمینه، تجارت تبلیغات و محتوا بر اساس سیستم عامل تلویزیون هوشمند webOS این شرکت است. سال گذشته، کسب و کار تبلیغاتی و محتوای مبتنی بر webOS از هدف درآمد 1 تریلیون KRW فراتر رفت.

از امسال، webOS به یک پلتفرم محتوای جامع برای دستگاه‌ها و راه‌حل‌های مختلف، از جمله محصولات فناوری اطلاعات و سیستم‌های اطلاعات سرگرمی خودرو تبدیل خواهد شد. همچنین دامنه خود را گسترش می‌دهد تا راه‌حل‌های دیجیتال خارج از خانه (DOOH) مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تبلیغ‌کنندگان در بر بگیرد و به یک «پلت‌فرم تبلیغات رسانه‌ای یکپارچه» تبدیل شود که تجربیات محتوای متفاوتی را در فضاهای مختلف داخلی و خارجی ارائه می‌کند.

برای این منظور، ال‌جی ادغام کسب‌وکارهای مبتنی بر نمایشگر خود – از جمله تلویزیون‌ها، تابلوها، مانیتورها و لپ‌تاپ‌ها – را از طریق یک سازماندهی مجدد در پایان سال گذشته آغاز کرد. این شرکت همچنین در حال بررسی فرصت‌های مختلف برای تضمین قابلیت‌های اضافی از طریق ادغام و تملک (M&A) و مشارکت است.

تسریع رشد در B2B نمونه ای از HVAC است
برای تسریع رشد در بخش B2B، این شرکت بر تجارت گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) خود متمرکز شده است که پیش‌بینی می‌شود در عصر هوش مصنوعی به سرعت گسترش یابد. LG یک بخش تجاری اختصاصی به نام شرکت LG Eco Solution (ES) ایجاد کرده است تا تجارت فعلی HVAC خود را به ارتفاعات جدیدی برساند. تجارت تهویه مطبوع، در کنار تجارت قطعات خودرو و کارخانه های هوشمند ال جی، نقش مهمی در هدایت کسب و کار B2B این شرکت به سوی موفقیت بیشتر خواهد داشت.

تهویه مطبوع ال‌جی مجموعه‌ای جامع از راه‌حل‌های کارآمد و با کارایی بالا با استفاده از فناوری‌های اصلی پیشرو در صنعت شرکت دارد. محصولات پیشرفته آن از سیستم های تهویه مطبوع مسکونی گرفته تا دستگاه های تهویه مطبوع تجاری برای ساختمان ها، مدارس و موسسات عمومی را شامل می شود. راه حل های گرمایش طراحی شده برای جایگزینی دیگهای بخار سوخت فسیلی؛ و فناوری چیلر پیشرفته، که اکنون برای بهینه‌سازی بهره‌وری انرژی در مراکز داده – ستون فقرات زیرساخت‌های هوش مصنوعی – استفاده می‌شوند. علاوه بر این، در بازارهای کلیدی، ال‌جی به ایجاد یک ساختار تجاری محلی و پایان به انتها که شامل تحقیق و توسعه، تولید، فروش و نگهداری می‌شود، سرعت می‌بخشد و توانایی توسعه راه‌حل‌های خاص منطقه را دارد.

تا سال 2030، ال جی انتظار دارد که کسب و کار B2B آن حدود 45 درصد از کل درآمد تولید شده توسط این شرکت را تشکیل دهد. درآمد B2B تقریباً 27 درصد از کل درآمد را در سال 2021 تشکیل می داد – رقمی که در پایان سال گذشته به 35 درصد افزایش یافت.

اتخاذ ابتکارات جسورانه تحقیق و توسعه برای مقابله با مگاترندهای آینده
این شرکت همچنین در حال اصلاح مجموعه تحقیقات و توسعه فناوری آینده خود است تا با جهت‌های استراتژیک کلیدی همسو شود: به حداکثر رساندن پتانسیل تجاری، گسترش کسب‌وکارهای خدمات مبتنی بر پلت‌فرم، تسریع کسب‌وکارهای B2B و تجاری‌سازی سریع موتورهای رشد جدید. بیش از 75 درصد از تلاش‌های پیشرفته تحقیق و توسعه ال‌جی بر فناوری‌هایی برای کسب‌وکارهای همسو با استراتژی‌های میان‌مدت تا بلندمدت این شرکت و بر روی ایمن‌سازی فناوری‌های محوری در زمینه‌های آینده‌دار متمرکز خواهد بود.

ال‌جی به تمرکز بر تقویت فناوری‌های اصلی در هشت فناوری اصلی ادامه خواهد داد: نرم‌افزار، سیستم روی تراشه، هوش مصنوعی، روباتیک، مواد و قطعات، استانداردها، محاسبات نسل بعدی و ابر/داده. به طور خاص، این شرکت استراتژی “3B” مدیر عامل چو – ساخت، قرض گرفتن و خرید – را با تقویت قابلیت‌های داخلی، استفاده از تخصص خارجی و کسب فناوری‌ها اعمال خواهد کرد. این رویکرد شامل ایجاد مشارکت با غول‌های فناوری جهانی و همچنین استارت‌آپ‌ها و دانشگاه‌های امیدوارکننده به منظور تحکیم رهبری فناوری است. علاوه بر این، ال‌جی تلاش‌های تحقیق و توسعه خود را در زمینه‌های آینده با پتانسیل بالا، مانند محاسبات کوانتومی و فناوری فضایی، تقویت خواهد کرد.

سیستم گروه ویژه به رهبری مدیرعامل برای افزایش رقابت ساختاری
ال‌جی علاوه بر تغییر سبد کسب‌وکار خود، بر تقویت رقابت‌پذیری ساختاری خود – که با کیفیت، هزینه و تحویل ارائه می‌شود – برای مقابله با تشدید رقابت جهانی تمرکز دارد.

امسال، ال‌جی در حال ایجاد یک سیستم بررسی جدید به رهبری مدیر عامل برای هدایت این تلاش‌ها است. هر بخش تجاری و سازمان ستاد مرکزی، یک کارگروه برای تضمین رهبری در محصولات و فناوری، کارایی تولید، تحقیق و توسعه و عملیات تشکیل خواهد داد و مدیر عامل شرکت چو شخصاً بر پیشرفت آنها نظارت می کند. اهداف کلیدی برای هر کارگروه شامل ایمن سازی نوآوری های محصول و فناوری، افزایش قابلیت های تولید و بهبود قابلیت های تحقیق و توسعه است.

ال جی همچنین در حال انجام آماده سازی های دقیق برای بهبود توانایی خود در پاسخگویی استراتژیک به عدم قطعیت های خارجی است. این شرکت با همکاری کارشناسان داخلی و خارجی، سناریوهای پیش‌بینی‌کننده‌ای را برای مسائل کلیدی ایجاد می‌کند و «کتاب بازی» را برای شناسایی پاسخ‌های بهینه توسعه می‌دهد. انتظار می‌رود این رویکرد آینده‌نگر تأثیر عوامل خارجی را بر کسب‌وکار به حداقل برساند و فرصت‌های جدیدی را آشکار کند.

سرمایه گذاری پایدار در رشد آینده
در حالی که پیش‌بینی می‌کند که محیط کسب‌وکار در سال‌های آینده همچنان با ابهامات قابل‌توجهی مواجه خواهد شد، ال‌جی متعهد به حفظ سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک خود است. این سرمایه‌گذاری‌ها بر اساس اولویت‌های استراتژیک، با هدف تضمین رقابت اساسی کسب‌وکار و حفظ رشد آتی، «به حداکثر» می‌رسد.

ال‌جی علاوه بر سرمایه‌گذاری در تسهیلات و تحقیق و توسعه، به طور فعال در حال بررسی تخصیص استراتژیک منابع سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاری‌های سهام و M&A است تا رشد شرکت را تسریع بخشد. پیش از این، ال جی برنامه خود را برای تزریق بیش از 50 تریلیون KRW تا سال 2030 برای ایجاد تحول در سبد سهام و رشد کیفی اعلام کرده بود.

###



منبع

Tags: ال جی
Previous Post

هارمونی شفاف: چگونه ادغام فناوری و طراحی زندگی مدرن را بازتعریف می کند

Next Post

رئیس شرکت راه حل خودرو ال‌جی برنده جایزه مبتکر موتورترند SDV 2025 شد

Next Post

رئیس شرکت راه حل خودرو ال‌جی برنده جایزه مبتکر موتورترند SDV 2025 شد

نوشته های جدید

  • New LG Smart Monitor Monitor باعث افزایش بهره وری با ایستاده انعطاف پذیر و صفحه لمسی می شود
  • LG شبکه آموزش جهانی HVAC را برای پرورش تخصص های متناسب با محلی گسترش می دهد
  • لوازم خانگی LG راه حل های کل را ارائه می دهد ، اتصال B2B2C
  • ال جی اولین برند می شود که 10 میلیون تلویزیون OLED در اروپا به فروش می رساند و 12 سال رهبری بازار را گسترش می دهد
  • شرکای LG با خدمات CSC برای تقویت بازار لباسشویی تجاری آمریکای شمالی
  • LG میزبان اجلاس رهبران HVAC 2025
  • “خوب زندگی” در ماه رمضان: جشن گرفتن خانواده ، ایمان و همبستگی
  • LG OLED با تجربیات هنری دیجیتال در نیویورک ، دیدگاه هنری و بیان خلاق را جشن می گیرد
  • LG محلول ماشین متصل به نسل بعدی مبتنی بر ماهواره در کنفرانس 5GAA 2025
  • هفته جریان LG با معاملات قانع کننده و محتوای بی پایان برای لذت بردن در خانه باز می گردد
  • راه حل های یخ خانگی LG برای یخچال و فریزر: یک سفر نوآوری
  • تغییر از طریق عمل: رویکرد دستی ال جی تایوان به مسئولیت اجتماعی
  • LG Electronics India Limited ساخت و ساز سومین کارخانه تولید خود را در هند آغاز می کند
  • LG OLED X Steven Harrington در Frieze NY: جایی که هنر پر جنب و جوش پاپ با تلویزیون شفاف OLED ملاقات می کند
  • کانال های LG ردپای جهانی را گسترش داده و ارائه محتوای رایگان را گسترش می دهد
  • LG و MediaTek در حال نمایش راه حل تحرک انقلابی در خودرو شانگهای 2025 هستند
  • LG تلویزیون های LCD LCD 2025 Qned EVO Premium را با تصاویر پیشرفته ، AI بی سیم واقعی و شخصی راه اندازی می کند
  • WIL.I.AM بنیانگذار و مدیرعامل FYI.AI در دفتر مرکزی LG US برای جشن یک روزه از LG ‘XBOOM توسط Will.i.am’ راه اندازی می شود
  • ال جی نتایج مالی سه ماهه اول 2025 را اعلام کرد
  • LG تجربه Xbox Cloud Gaming (BETA) را مستقیماً به صفحه های تلویزیون هوشمند LG می آورد
  • ال جی برای آخرین نوآوری های طراحی در جایزه طراحی DOT Red 2025 مورد ستایش قرار گرفت
  • ال جی برای اولین بار با “جایزه بهبود ارزش عالی” تویوتا افتخار کرد
  • خنک کننده پایدار: چگونه راه حل های خنک کننده مرکز داده AI LG در مقابله با کمبود آب جهانی کمک می کند
  • ال جی تجارت مواد پیشرفته در سطح جهان را با LG Purotec گسترش می دهد
  • ال جی اولین نمایش چشمگیر در مرکز داده جهانی 2025
  • ال جی به عنوان تأمین کننده سال 2024 توسط جنرال موتورز شناخته شد
  • LG 2025 OLED برای طراحی پایدار و کاهش ردپای کربن ، دارای گواهینامه های سازگار با محیط زیست است
  • LG راه حل های گسترده نمایش تجاری را به Baston Red Sox Ballpark ارائه می دهد
  • LG درآمد اولیه را برای سه ماهه اول 2025 منتشر می کند
  • شرکای LG با KIA برای ارائه راه حل های فضایی تحرک هوش مصنوعی
  • راه حل های کارآمد HVAC LG برای مرکز اصلی تدارکات در سنگاپور انتخاب شده است
  • ال جی فیلم برند “کمتر مصنوعی ، انسانی تر” را راه اندازی می کند
  • LG و Krafton به هم می پیوندند تا تلویزیون های LG را به بازی شبیه سازی زندگی “Inzoi” بیاورند
  • ال جی در ISH 2025 با راه حل های پیشرفته گرمایش برای بازار اروپا تحت تأثیر قرار می گیرد
  • روز کالج LG: الهام بخشیدن به مبتکران آینده از طریق فناوری و فرهنگ
  • بازاریابی LG VP بینش در مورد تحول برند را به اشتراک می گذارد
  • [On the Job] یک روز از “Sommelier آب” در آزمایشگاه علوم آب LG
  • آل این وان مناسب کارهای گرافیکی کدام است؟
  • ال جی به لیست شرکت Fast Company از نوآورانه ترین شرکت های سال 2025 نامگذاری شده است
  • راه حل های هوشمند در دسترس “زندگی بهتر برای همه” را فعال می کند
  • LG راه حل های نوآورانه گرمایش را برای آینده بهتر در ISH 2025 به نمایش می گذارد
  • ال جی رهبری جهانی را در نوآوری و استاندارد سازی 6G گسترش می دهد
  • گروه سعودی عربستان سعودی 30 سال مشارکت و نوآوری HVAC را جشن می گیرند
  • ال جی برای دوازدهمین سال متوالی بازار جهانی تلویزیون OLED را هدایت می کند
  • Art SG 2025: جایی که هنر بینایی و نوآوری برش متحد می شود
  • بند ناف را برش داده و از 100+ کانال رایگان در تلویزیون هوشمند LG خود لذت ببرید!
  • LG از Artcool AI Air جدید پرده برداری می کند: راحتی و کارایی شیک ، AI محور
  • LG به خاطر تعالی در طراحی در IF Design Award 2025 شناخته شد
  • محافظت از شگفتی های طبیعت: کمپین های تبلیغاتی Times Square Billboard گونه های در معرض خطر “قاره آمریکا” را بازی می کند
  • ال جی راه حل های نوآورانه خانه را در KBIS و IBS 2025 معرفی می کند

بایگانی‌ها

  • می 2025
  • آوریل 2025
  • مارس 2025
  • فوریه 2025
  • ژانویه 2025
  • دسامبر 2024
  • نوامبر 2024
  • اکتبر 2024
  • سپتامبر 2024
  • آگوست 2024
  • جولای 2024
  • ژوئن 2024
  • می 2024
  • آوریل 2024
  • مارس 2024
  • فوریه 2024
  • ژانویه 2024
  • دسامبر 2023
  • نوامبر 2023
  • اکتبر 2023
  • سپتامبر 2023
  • آگوست 2023
  • جولای 2023
  • ژوئن 2023
  • می 2023
  • آوریل 2023
  • مارس 2023
  • فوریه 2023
  • ژانویه 2023
  • دسامبر 2022
  • نوامبر 2022
  • اکتبر 2022
  • سپتامبر 2022
  • آگوست 2022
  • جولای 2022
  • ژوئن 2022
  • می 2022

دسته‌ها

  • اخبار محصولات ال جی
  • دسته‌بندی نشده

تگ

ال جی

      مجله ال جی LG

      No Result
      View All Result

          مجله ال جی LG