جهت برند و هویت بصری جدید الجی الکترونیکس که آوریل امسال رونمایی شد، ظاهری پویا و جوانتر به محصولات، خدمات و ارتباطات این شرکت میآورد. تغییرات جدید پیام مثبت و تأییدکننده الجی را برجسته میکند زندگی خوب استو در تمام نقاط تماس فیزیکی و دیجیتالی در سراسر جهان قابل مشاهده است.
با توجه به اهمیت کارکنان به همان اندازه مشتریان، برای شرکت بسیار مهم بود که کارمندانی که برند الجی را تشکیل میدهند، بتوانند واقعاً جهت برند تازه اختراع شده و هدف نهایی اطمینان را احساس کنند و تجربه کنند. زندگی خوب است.
برای انجام این کار، الجی اولین نمایشگاه خود را برگزار کرد زندگی خوب است رویداد برای کارکنان شرکت در کره جنوبی که از 12 ژوئن آغاز می شود و تا پایان ماه ادامه دارد. این رویداد آفلاین برای ارتقای ارزش برند مورد پیگیری الجی و ایجاد فرصتی برای همه کارمندان محلی – از جمله مدیران – ایجاد شد تا درک عمیقتری از آنچه دارند به دست آورند. زندگی خوب است همه چیز در مورد است.
برای یادآوری بهتر فلسفه این شرکت، زندگی خوب است رویداد حول محور ارزش های اصلی ال جی برنامه ریزی شده بود. در راستای اولین ارزش “تجربه مشتری سازش ناپذیر”، این شرکت تضمین کرد که کیفیت کلی و طراحی فضای رویداد و کالاهای توزیع شده در طول رویداد از بهترین کیفیت برخوردار باشد. این شرکت با همسویی با ارزش «نوآوری انسان محور»، ایجاد رویدادی را در اولویت قرار داد که برای همه کارکنان معنادار باشد. و، به دنبال آخرین ارزش “گرما برای قدرت بخشیدن به لبخند”، LG قصد داشت رویدادی را میزبانی کند که در آن همه شرکت کنندگان بتوانند از کار استراحت کنند و از لحظه “خوب زندگی” لذت ببرند.
در این ماه، زندگی خوب است کامیونهای مزین به داراییهایی که هویت بصری جدید برند و جهتگیری برند را به کار میگیرند، ۱۱ سایت تجاری الجی را در کره جنوبی، از جمله مجتمع تحقیق و توسعه LG Sciencepark در ماگوک، پردیس تحقیق و توسعه در Seocho و پایگاه تولید LG Smart Park در Changwon، بازدید خواهند کرد.
در هر سایت، کامیونها به مکانهای رویداد برند موبایل تبدیل میشوند که به کارمندان الجی برنامههای تجربه برند را در طول استراحتهای ناهار و بعدازظهرها ارائه میدهند. این کامیون ها همچنین به عنوان صفحه نمایش غول پیکر عمل می کنند و دارای یک صفحه نمایش LED بزرگ برای پخش ویدیویی هستند که هویت بصری هیجان انگیز و جدید را به نمایش می گذارد و اشتیاق بی پایان شرکت را برای ایجاد زندگی خوب نشان می دهد.
کارمندانی که از مناطق رویداد بازدید می کردند، دست خالی را ترک نمی کردند زندگی خوب است کامیون با اجناس متنوعی تهیه شده بود که شامل زندگی خوب است شعار. قوطیهای قهوه رایگان که از طریق همکاری با یک برند محبوب قهوه برای اطمینان از بهترین طعم ایجاد شدهاند، در طول این رویداد در سه طرح رنگی مختلف توزیع شدند که هر یک از ارزشهای اصلی الجی را نشان میدهند.
و از طریق یک رویداد رولت دیجیتال، شرکتکنندگان میتوانند برای برنده شدن کالاهایی با طرحها و رنگهایی که هویت بصری جدید الجی، ارزش برند و فصل را در نظر میگیرند، بازی کنند. به عنوان مثال، کالاهایی برای لذت بردن از لذت زندگی از طریق فعالیت های اوقات فراغت، مانند صندلی های کمپینگ، و همچنین اقلامی که ارزش اصلی شرکت در گرما برای تقویت لبخند را منعکس می کنند، مانند حوله های ساحلی که می توانند در سفرهای تابستانی استفاده شوند، وجود داشت. کالاهای کاربردی نیز وجود داشت که فصل جاری را در نظر می گرفت، مانند چتر.
در رویداد Life’s Good که اخیراً در برجهای دوقلوی الجی در Yeouido برگزار شد، کالاهای با برند الجی توسط کسی جز مدیر عامل الجی ویلیام چو عرضه شد. مدیرعامل همچنین وقت گذاشت و با کارمندانی که از ظاهر غیرمنتظره او شگفت زده و خوشحال شدند عکس گرفت.
مدیرعامل چو گفت: “امید من این است که رویداد Life’s Good به کارمندان LG این فرصت را بدهد که احساس نزدیکی به برند داشته باشند و با آنچه ما به عنوان یک شرکت برای آن تلاش می کنیم هماهنگی بیشتری داشته باشند.” بیایید تلاش کنیم خوش بینانی شجاع باشیم که به طور مداوم چالش ها را پذیرفته و بر آنها غلبه می کنند تا زندگی بهتری برای مصرف کنندگان فراهم کنند.
کارکنان شرکت کننده در این رویداد تجربیات مثبت خود را از این رویداد به اشتراک گذاشتند. یکی از کارمندان گفت که امید و انتظار زیادی برای تلاش الجی برای تبدیل شدن به یک برند فعالتر و جوانتر دارند، در حالی که یکی دیگر از کارمندان گفت که از دیدگاه شرکت مبنی بر اینکه ایجاد زندگی بهتر برای مصرفکنندگان با زندگی شاد مردم در الجی آغاز میشود، تحت تأثیر قرار گرفتهاند. یکی دیگر از کارمندان از دریافت کالاهای منحصربهفرد نماد برند الجی که نمیتوان آنها را در فروشگاه خریداری کرد، خوشحال شد.
با Beyond News همراه باشید تا ببینید ال جی چگونه به اشتراک گذاری برند جدید خود در سراسر جهان ادامه می دهد!
###