وقتی صحبت از نوآوری محصول جدید می شود، ال جی از دیدگاه کاربران بی شمار خود استفاده می کند. محصولات این شرکت باید به طور جهانی کاربردی و راحت باشند، به این معنی که باید به راحتی توسط افراد مسن، جوان و معلول قابل استفاده باشند تا اطمینان حاصل شود که حتی یک فرد از این امر مستثنی نمی شود.
###
برنامه BETTER LIFE 2030 مرحله بعدی ماموریت LG برای الهام بخشیدن به اتحاد بیشتر است. این شرکت با تکیه بر اهداف بلندمدت خود برای ایجاد یک جامعه متنوع و فراگیر، اکنون یک برنامه اقدام مشخص و شاخص های عملکرد دقیق را برای تقویت پیوند با مردم، از جمله تامین کنندگان، کارمندان و مصرف کنندگان، به منظور ترویج بیشتر “ما” و “ما” معرفی می کند. کمتر از “من”.
تا سال 2030، این شرکت فرصت های شغلی مختلفی را برای افراد دارای معلولیت ایجاد خواهد کرد. و برای اطمینان از اینکه همه کارکنان به طور یکسان شناخته شده و در فرهنگ سازمانی گنجانده شده اند، ال جی به زودی برنامه های آموزشی بیشتری را در سطح شرکت معرفی خواهد کرد.
از آنجایی که الجی مدیریت مردممحور را پذیرفته است، بدون در نظر گرفتن ویژگیهای موروثی یا هویتهای متنوع، درهای آن همیشه به روی استعدادها باز است. در حرکت رو به جلو، این شرکت قصد دارد تا کلاسهای آسیبدیده اجتماعی، مانند افرادی که دارای معلولیت هستند، با فرصتهای شغلی بیشتری فراهم کند.
الجی با هدف تطبیق ویژگیهای دسترسپذیری تا سال 2025، و ارائه دستورالعملهای راهنمای کاربر برای هر محصول تا سال 2030، با گروه مصرفکنندگان «گروه مشاوره معلولان» متشکل از کاربرانی با تواناییهای متفاوت برای شنیدن نظرات آنها و انعکاس آنها در هر محصول، همکاری میکند. در آینده توسعه می یابد. الجی همچنین تلاشهای خود را برای افزایش دسترسی با پرداختن به نقاط تماس مشتری که فراتر از محصولاتش است، گسترش میدهد. به عنوان مثال، کیوسک های زبان اشاره و خدمات بدون مانع برای ارائه در دسترس ترین تجربه مشتری تا به امروز به کار گرفته می شود.
چشم انداز ال جی برای جهانی پایدار بر اساس اصل راهنمای آن شکل گرفته است: «زندگی بهتر برای همه». این شرکت با دنبال کردن شیوههای تجاری بدون کربن و اقتصادهای دایرهای به ایجاد زمینی سبزتر و انعطافپذیرتر برای همه ادامه میدهد، در حالی که در کنار تامینکنندگان، کارمندان و مصرفکنندگان خود میایستد تا «ما» بهتری را تشکیل دهد که منجر به جامعهای متنوعتر و فراگیرتر میشود.
گامی کوچک به سوی آینده ای روشن تر برای همه – این داستان زندگی بهتر ال جی است و سفر تازه آغاز شده است. #زندگی بهتر برای همه.
به عنوان بخشی از این طرح، الجی قصد دارد دانش و تخصص شرکتی را به تامینکنندگان ارائه دهد تا عملیات ایمنتر و کارآمدتر را فراهم کند، معیارهای مشخصی را برای ارزیابی تنوع نیروی کار، توسعه محصولات در دسترس جهانی و موارد دیگر ایجاد کند.
الجی با همکاری نزدیک با شرکا، یک اکوسیستم پایدار را در کل زنجیره تامین خود تقویت میکند تا محیطهای کاری امنتر و سیستمهای تامین پایدار ایجاد کند.
الجی تامینکنندگان را تشویق میکند تا استانداردهای مدیریت شناختهشده جهانی و گواهیهای مدیریت ایمنی و بهداشت را رعایت کنند تا به آنها کمک کند نسبت ریسک بالای خود بازرسی زیر 0.5٪ را حفظ کنند. به عنوان مثال، جلوگیری از ساعات کاری بیش از حد برای شرایط کاری بهتر، کسب گواهینامه های بهداشتی و ایمنی بیشتر و ارائه منابع و تخصص تا تامین کنندگان بتوانند شیوه های مدیریت ESG را اجرا کنند. ارزیابی تامین کنندگان جدید یکی دیگر از بخش های جدایی ناپذیر رویکرد ال جی است، به همین دلیل است که معیارهای ارزیابی ESG سختگیرانه تری را برای مشارکت های شرکتی خود اعمال می کند.
زندگی پایدار تنها در صورتی امکان پذیر است که افراد و سازمان ها با دیدگاه مشترک و احترام متقابل گرد هم آیند. با این ایده از «همزیستی مثبت» که برای آینده سیاره و مردم حیاتی است، الجی مدتهاست که به دنبال یک محیط واقعاً فراگیر برای افراد از همه اقشار جامعه است، به بهترین نحو که میتواند – ارائه محصولاتی با دسترسی آسان برای همه بدون توجه به توانایی هایشان استفاده کنند.