در قسمت پنجم از مجموعه «مشتریان در قلب» ما، متوجه میشویم که چگونه LG هنگکنگ با معرفی یک برنامه آسان و راحت «آزمایش و خرید» به مردم، به طور فعال گامهایی برای بهبود تجربیات مشتریان محلی برمیدارد.
برای LG Electronics، ارائه یک تجربه مشتری که در هر جنبه ای عالی است، برای غنی کردن زندگی مشتریان بسیار مهم است. از طریق این باور، شرکت متعهد به اطمینان از یک زندگی بهتر برای همه با ارائه سازش ناپذیرترین تجارب مشتری، که در تعهد آن به افزایش تعامل و تعامل با مشتری منعکس می شود. این ماموریت در سراسر جهان سازگار است و دفتر هنگ کنگ آن در تلاش های مداوم خود برای ارتقای زندگی روزمره مشتریان پیشرو است.
الجی هنگکنگ با تأکید زیادی بر رویکرد مشتریمحور خود، خستگیناپذیر تلاش میکند تا تعداد فرصتهایی را برای مشتریان افزایش دهد که خودشان جدیدترین محصولاتش را امتحان کنند و تجربه کنند، به طوری که قبل از خرج کردن پول بدانند که آنها را دوست دارند. فروشگاه پاپ آپ LG Pra.L را به عنوان نمونه بارز این مورد در نظر بگیرید. اختصاص داده شده به راه اندازی صف آرایی خانه Pra.L، هر یک از کارکنان در محل در فضای پاپ آپ آموزش دیدند تا کمک های شخصی و راهنمایی های متخصص را ارائه دهند و از بی نقص ترین و آموزنده ترین تجربه خرید اطمینان حاصل کنند.
یوری هان، مدیر عامل ال جی هنگ کنگ
در قلمرو آنلاین، وبسایت شرکت و پلتفرم فروشگاه الکترونیکی دارای رابطهای کاربرپسند و همچنین تمام اطلاعات محصولی است که مشتریان احتمالاً به آن نیاز دارند. الجی هنگکنگ همچنین روی پیشرفت قابلیتهای جستجو و فیلتر آنلاین سرمایهگذاری کرده است تا کشف محصول را سریعتر و آسانتر کند.
علاوه بر این، الجی هنگکنگ برنامه تصمیمگیری «آزمایش و خرید» خود را راهاندازی کرد که به مشتریان اجازه میدهد آخرین محصولات را برای مدت کوتاهی قبل از خرید آزمایش کنند. راه اندازی این برنامه همزمان با انتشار محصولات جدید برای دریافت بازخورد سریع بود که می توانست برای توسعه استراتژی های بازاریابی و فروش سفارشی شده و برای الهام بخشیدن به فعالیت های مختلف جذاب استفاده شود. الجی هنگکنگ با گوش دادن فعالانه به نیازها، رسیدگی به نگرانیهای آنها و ارائه توصیههای متناسب با آنها، رضایت و وفاداری مشتریان را با ایجاد احساس ارزشمندی برای برند به حداکثر رسانده است.
این رویکرد جدید برای تعامل با مشتری، تجارب فیزیکی و دیجیتالی را که برای مصرفکنندگان هنگکنگی که به نوآوری و شخصیسازی اهمیت میدهند، هماهنگ میکند. این نشان دهنده گرایش گسترده تر به سمت بازاریابی تجربی است و بر تجربه مشتری یکپارچه در هر نقطه تماس تأکید می کند.
این شرکت امیدوار است تلاشهایش تجربیات آسان و راحت را فراهم کند که مصرفکنندگان را قادر میسازد تا مسئولیت را بر عهده بگیرند و معنای واقعی آن را احساس کنند. زندگی خوبه در موارد متعدد در طول روز برای کشف تبلیغات بیشتر الجی که در سرتاسر جهان برگزار میشود، به اتاق خبر الجی مراجعه کنید.
###