الجی در صدر هر سه مؤلفه نظرسنجی قرار گرفت – و تنها شرکتی است که در بین برندگان هر دستهای این کار را انجام میدهد – عمدتاً به دلیل برند محبوب Signature Kitchen Suite و تاکید مداوم بر کارایی انرژی و عملکرد.
تلویزیونها و نمایشگرهای تجاری شرکت LG Business Solutions که به بازار مهماننوازی ایالات متحده خدمت میکنند، در هفت دسته کلیدی جایگاه رهبر را کسب کردند:
- “محیط زیستی تولید” از طریق تلاش برای اندازه گیری و کاهش مصرف انرژی و آب، ضایعات و انتشار کربن در Mexicali و Reynosa ما
- “اجتماعی تولیدی” با سیاست های انسانی و کاری مورد نیاز از جمله تحمل صفر برای کار اجباری یا اجباری، تبعیض، کار کودکان و قاچاق انسان.
- “بسته بندی” که شامل استفاده از مواد اولیه پایدار است، قابل بازیافت و بهینه سازی شده است تا مواد بسته بندی را به حداقل برساند.
- “توزیع” از طریق استفاده از حامل های حمل و نقل که دارای گواهی EPA SmartWay هستند.
- “سلامت” بر اساس مواد و ترکیبات شیمیایی محصولات به طور مثبت به سلامت کاربر کمک می کند.
- «امکانات» با اطمینان از طراحی محصول به کاهش مصرف برق و آب و همچنین کاهش ضایعات کمک می کند.
- “پایان استفاده” با محصولاتی که قابل بازیافت هستند و راه حل های پایان عمر تعریف شده ای دارند.
این رتبهبندی برتر به دنبال اعلامیهای است که الجی دو محصول سال 2023 را به دست آورده است که نوآوریهای فراتر از تولید را تشخیص میدهد و پایداری را از طریق فناوری نوآورانه یا نسخه بهبودیافته یک تکنیک سنتی تشویق میکند. LG Multi F MAX با سیستم HVAC پمپ حرارتی چند منطقه ای LGRED و اجاق گاز القایی LG STUDIO با منطقه پخت انعطاف پذیر به ترتیب به عنوان محصولات پایدار سال در دسته های HVAC و لوازم خانگی معرفی شدند.
علاوه بر رهبری پایداری B2B، الجی به طور کلی به عنوان یک برند لوازم خانگی پایدار شناخته شده است. الجی که به دلیل تعهد تزلزل ناپذیر و پیشرفتهایش در شیوههای ساختمانسازی سبز پایدار مورد احترام قرار گرفته است، در فهرست اخیراً منتشر شده در سال 2023، به عنوان پایدارترین برند لوازم خانگی در صنعت معرفی شد.
این رتبهبندی بر اساس میانگین وزنی سه عامل است: دادههای نظرسنجی که برای سنجش درک سازندگان از تلاشهای پایداری شرکت استفاده میشود، دادههایی که تعداد نامهای تجاری مثبت توسط مصرفکنندگانی را که استفاده کردهاند یا درباره یک محصول و احساساتی که ردیابی میکند، شنیدهاند، ردیابی میکند. چقدر مشتریان به یک شرکت خاص نگاه می کنند.
الجی متعهد است از طریق ابتکارات کاهش کربن و بازیافت محصول، این هزینه را به سمت آیندهای سبزتر هدایت کند. این شرکت با کاهش انتشار گازهای گلخانهای ناشی از فعالیتها از طریق اقداماتی مانند ساختمانهای بسیار کارآمد، انرژیهای تجدیدپذیر، برقرسانی ناوگان و پروژههای جبران کربن به سمت بیطرفی کربن کار میکند تا نوآوری و پایداری را برای آیندهای روشنتر به هم متصل کند.
برنامه ارزیابی محصولات را بر اساس معیارهای زیست محیطی و اجتماعی مانند مصرف انرژی، انتشار کربن، کاهش آب و حقوق انسانی و کار ارزیابی می کند. همچنین معیارهایی مانند ردپای کربن حاصل از استفاده و توزیع محصول، قابلیت بازیافت، استفاده از مواد پایدار و اجتناب از مواد شیمیایی مورد توجه را اندازهگیری میکند. رتبهبندیها بر اساس محصولاتی است که فروشنده برای بررسی ارسال میکند و آن محصولات در یکی از سه سطح رتبهبندی شناخته میشوند: Starter، Achiever یا Leader.
###
طبق گفته MindClick، که عملیات شرکت کنندگان را از طریق یک فرآیند حسابرسی دقیق تأیید می کند، رتبه “Leader” نشان دهنده “استفاده مثال زدنی ال جی از شیوه های مسئولیت پذیر از نظر زیست محیطی و اجتماعی در طول چرخه عمر همه خطوط محصول، از انتخاب مواد تا راه حل های پایان عمر” است. . MSAP یک ارزیابی سالانه سازنده است که پایداری چرخه عمر محصول را ارزیابی می کند. پیش از این، تنها تامین کنندگان ماریوت بین المللی در ارزیابی شرکت می کردند، اما این برنامه گسترش یافته است تا تامین کنندگان بیشتری را شامل شود و نتایج آنها با برندهای دیگر، گروه های مالکیت و نمایندگان خرید، مانند Four Seasons، Highgate Hotels، Hilton، Hyatt، SH به اشتراک گذاشته می شود. هتل ها، هتل های زنیا و موارد دیگر.
از آنجایی که برنامه ارزیابی پایداری MindClick (MSAP) به طور قابل توجهی گسترش یافت و برندهای بیشتری از هتل ها و استراحتگاه های پیشرو را در بر گرفت، ال جی بالاترین رتبه ممکن را برای هشتمین سال متوالی دریافت کرد. برای اولین بار، ارزیابی تأثیرات تولید و چرخه عمر محصولات نیز فراتر از مهمان نوازی گسترش یافت، به طوری که MindClick الجی را «پیشرو» در محصولات نمایشگر برای سایر بازارهای عمودی نامید که شامل تلویزیونهای مراقبتهای بهداشتی و تلویزیونهای کشتیهای کروز و همچنین نمایشگرهای علامت دیجیتال میشود. و مانیتورهای کوچک مورد استفاده در صنایع مختلف.
الجی با نشان دادن رهبری پایداری در حوزههای B2B، به عنوان تنها تامینکننده نمایشگرهای تجاری شناخته شده برای برتری پایداری زیستمحیطی در مهمترین ارزیابیهای شخص ثالث تامینکنندگان صنعت مهماننوازی ایالات متحده و برای اولین بار، سایر بازارهای عمودی شناخته شده است.
در طول ماه زمین، زمان بهتری برای جلب توجه به اهمیت برندها برای تمرین پایداری وجود ندارد. متعهد به ایجاد یک زندگی بهتر برای همهالجی به دنبال تعالی پایداری برای ساختن آینده بهتر برای مردم، جوامع و کره زمین است. در روز زمین امسال، رهبری این شرکت با رتبهبندی برتر پایداری در سراسر حوزههای تجاری مجدداً تأیید شد.
الجی که توسط آژانس حفاظت از محیطزیست ایالات متحده به عنوان شریک سال 2023 ENERGY STAR معرفی شد، به مصرفکنندگان کمک میکند تا اقدامات اقلیمی را به روشهای تاثیرگذار انجام دهند. برای مثال، انتظار میرود که ماشینهای لباسشویی و ظرفشویی الجی دارای گواهینامه ENERGY STAR که توسط مصرفکنندگان آمریکایی در سال گذشته خریداری شدهاند، بیش از 35 میلیارد گالن آب در طول عمر محصول خود ذخیره کنند، که برای پر کردن 53000 استخر در اندازه المپیک کافی است. انتظار می رود یخچال، ماشین لباسشویی، خشک کن، تهویه مطبوع اتاق و مانیتور کامپیوتر ال جی «EERGY STAR Most Efficient 2022» در طول عمر این محصولات بیش از 482 میلیون پوند CO2 ذخیره کند.