الجی تا کنون به عنوان پیشرو در صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی، با تمرکز بر محصولاتی مانند تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی به یک برند نوآورانه و قابل اعتماد تبدیل شده است. ال جی همیشه زندگی مشتریان خود را عمیقاً درک کرده است و بر اساس این بینش، به لطف محصولات نوآورانه با کیفیت قابل اعتماد، جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب ترین برندها تثبیت کرده است. با این حال، در پیگیری ما برای ارتقای برند و تبدیل آن به یک برند نمادین جهانی، نیاز به فراتر رفتن از محصولات و خدمات و انتقال موثر ارزش های اصلی برند خود را به مشتریان تشخیص دادیم. این ما را وادار کرد تا سفر اختراع مجدد برند را آغاز کنیم.
علاوه بر این، از آنجایی که ما در دنیایی با تغییرات دائمی زندگی میکنیم که در آن سبک زندگی مصرفکنندگان با سرعت فزایندهای در حال تغییر، تنوع و تکامل است، شرکتها باید سختتر تلاش کنند تا نیازها و خواستههای مشتریان خود را درک کنند، و این مستلزم تمایل به تغییر است. و اشتیاق به نوآوری
سازمانی که همیشه تغییرات را پذیرفته است، الجی اخیراً استراتژی نام تجاری خود را دوباره اختراع کرده است تا تصویر برند قویتر و منسجمتری ایجاد کند و تعهد خود را به ارائه پیام «خوب زندگی» بهتر منتقل کند. این شرکت به عنوان اولین گام در جهت تقویت هویت برند خود، فرآیندی دقیق را برای بازتعریف ارزشها و فلسفه خود انجام داد. پس از تعریف واضح سه ارزش اصلی «تجربه مشتری سازش ناپذیر»، «نوآوری با محوریت انسان» و «گرما برای قدرت بخشیدن به لبخند»، این شرکت شروع به تفسیر مجدد و تقویت مجدد برند الجی کرد و داراییهای بصری جدیدی را ایجاد کرد که دوران جدیدی را در خود نشان میدهد. تاریخ. نتیجه این اختراع مجدد، هویت بصری جوانتر و پویاتری است که در تمام نسلها و پسزمینهها عمیقتر با مصرفکنندگان طنینانداز میشود.
برای موفقیت در بازار امروز، یک شرکت باید بتواند در سطح احساسی با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کند. الجی با هویت نام تجاری خود که دوباره اختراع کرده است، ارتباط عمیقی با مشتریان ایجاد میکند و نشان میدهد که شفقت و انسانیت به اندازه نوآوریهای فناوری و طراحی که این شرکت مدتها به آن شهرت داشته، بخشی از «الجی» است.
ظاهر نماد ال جی زندگی خوب است شعار همچنین برای انتقال بهتر باور راسخ برند مبنی بر اینکه زندگی خوب است، اصلاح و تجدید شده است. یک تایپوگرافی سفارشی – با الهام از عوامل شکلی محصولات مختلف الجی – شعار شناخته شده این شرکت را متمایزتر و منحصر به فردتر میکند، در حالی که دوره پایانی، اطمینان و صداقت الجی را در مأموریت خود برای بهبود زندگی مردم از طریق نوآوری نشان میدهد.
نمونه بارز «اختراع مجدد» این است که چگونه نماد نام تجاری قابل تشخیص الجی به سرعت زنده شده است. در محیطهای دیجیتال، نماد نمادین الجی که بهعنوان چهرهای خندان با استفاده از حرف «l» و «g» طراحی شده است، اکنون میتواند هشت عمل مختلف از جمله سلام کردن، تکان دادن سر، چرخیدن و چشمک زدن را انجام دهد. این لوگوی دیجیتال که به عنوان “چهره آینده” الجی شناخته میشود، نماد میراث این شرکت است و در عین حال پیوند آن را با مصرفکنندگان امروزی تقویت میکند.
فعال سازی ال جی در Vivid Sydney 2023 در استرالیا
و برای برجسته کردن ماهیت جسورانه و جوان این برند، الجی رنگ قرمز پر جنب و جوش جدیدی را معرفی کرده است که در تمامی پلتفرمها – فیزیکی و دیجیتال – استفاده خواهد شد. «قرمز فعال» جدید و پرانرژی، که با رنگ قرمز سنتی «میراث» الجی و رنگ مشکی عمیق تکمیل میشود، نشاندهنده اشتیاق به نوآوری و جسارت ارائه ارزش استثنایی به مشتری است. الجی با ترکیب این رنگهای پویا قصد دارد اشتیاق خود را برای جابجایی مرزها و ایجاد تجربیات معنادار برای مشتریان خود و جذب نسلهای جوانتر بیان کند. این رویکرد به الجی اجازه میدهد تا تصویری جوان، پویا، پر جنب و جوش، مطمئن و نوآورانه ایجاد کند که با کسبوکارها، محصولات و خدمات متنوع شرکت همخوانی دارد.
ال جی علاوه بر معرفی مجدد برند خود به جهان، برند و هویت بصری به روز شده خود را با کارمندان خود به اشتراک گذاشته است و پرسنل از همه سطوح و بخش ها را گرد هم می آورد تا معنای تغییرات جدید را به طور مستقیم تجربه کنند. ال جی قاطعانه معتقد است که کارکنانش بهترین سفیران برند هستند. شرکت با حصول اطمینان از درک ارزش و چشم انداز برند و گنجاندن آن در وظایف روزانه خود، می تواند به طور موثرتر پیام “خوب زندگی” را به مشتریان ارائه دهد.
کامیون ‘زندگی خوب’ در رویداد ‘زندگی خوب’ که در کره جنوبی برگزار شد
مطابق با این، این شرکت اولین خود را راه اندازی کرد زندگی خوب است رویداد برای کارکنان خود در کره جنوبی در تاریخ 12 ژوئن. با زندگی خوب است کامیونهایی که هویت بصری جدیدی را منعکس میکنند که در سایتهای تجاری LG Electronics در کره تور میکنند، این شرکت قوطیهای قهوه مارک دار را توزیع میکند و فرصتی برای برنده شدن کالاهای مارک مختلف در طول زمان ناهار فراهم میکند و همه را قادر میسازد تا برای کشف تغییرات جدید در برند وقت بگذارند. این رویداد بازخورد بسیار مثبت و مشتاقانه ای از مدیران و کارمندان داشت که هیجان خود را در مورد اختراع مجدد نام تجاری ابراز کردند. آنها همچنین به اشتراک گذاشتند که این رویداد به آنها امکان داد تا برند اختراع شده را بهتر درک و تجسم کنند.
ما امیدواریم که اختراع مجدد برند الجی به عنوان نقطه شروعی برای نوآوری تجربیات جدید مشتری باشد که میتواند ارزش و مزایایی را برای مشتریان واقعی فراهم کند و آنها را قادر میسازد تا احساس کنند که «زندگی خوب است» و از لحظههای ارزشمند زندگیشان لذت کامل ببرند.
الجی اذعان میکند که لحظاتی وجود خواهد داشت که ممکن است مردم برای همخوانی با آن تلاش کنند زندگی خوب است شعار و پیام با این حال، قصد ارائه تصویری غیرواقعی از امید و مثبت اندیشی تزلزل ناپذیر نیست. درعوض، به عنوان اعلامیه ای از آنچه که زندگی پتانسیل وجود دارد و باید برای آن تلاش کند عمل می کند. همچنین به عنوان یادآوری عمل می کند که حتی در زمان های چالش برانگیز، زندگی به طرز باورنکردنی با ارزش و ارزشمند باقی می ماند. در این زمینه، شعار Life’s Good متضمن سبک زندگی است که الجی به دنبال آن است و با تعهد ما برای کمک به مشتریان در دستیابی به زندگی بهتر از طریق محصولات و خدمات خود هماهنگ است.
در الجی، ما به دنبال این هستیم که زندگی مصرفکنندگان را بهتر از آنچه الان هستند، کنیم. با این روحیه و باور تزلزل ناپذیر ما که زندگی خوب است، ما به طور بی پایان چالش ها را انجام خواهیم داد و هرگز دست از نوآوری نمی کشیم. الجی شرکتی است که در آن مردم بهطور خستگیناپذیر تلاش میکنند تا نیازهای مصرفکنندگان را کشف کنند – نیازهایی که حتی از آنها بیخبرند – و راهحلهای کاربردی و هوشمندانهای بیابند که راحتی، لذت و ارتباط را ارائه میکنند.
هویت برند جدید الجی با تلاش جمعی و اشتیاق کل شرکت تلقین شده است. این نشان دهنده عزم تزلزل ناپذیر برای بهتر کردن هر روز از روز گذشته است و آرزوی شرکت برای تبدیل شدن به یک برند نمادین و محبوب جهانی را به نمایش می گذارد.
توسط Kim Hyo-eun، معاون مرکز بازاریابی جهانی در LG Electronics
###