ال جی مگ
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
  • اخبار محصولات ال جی
No Result
View All Result
مجله خبری محصولات ال جی
No Result
View All Result

[Executive Corner] تبدیل شدن به یک برند نمادین و محبوب

هستی نامجویی توسط هستی نامجویی
جولای 18, 2023
in اخبار محصولات ال جی
0


ال‌جی تا کنون به عنوان پیشرو در صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی، با تمرکز بر محصولاتی مانند تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی به یک برند نوآورانه و قابل اعتماد تبدیل شده است. ال جی همیشه زندگی مشتریان خود را عمیقاً درک کرده است و بر اساس این بینش، به لطف محصولات نوآورانه با کیفیت قابل اعتماد، جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب ترین برندها تثبیت کرده است. با این حال، در پیگیری ما برای ارتقای برند و تبدیل آن به یک برند نمادین جهانی، نیاز به فراتر رفتن از محصولات و خدمات و انتقال موثر ارزش های اصلی برند خود را به مشتریان تشخیص دادیم. این ما را وادار کرد تا سفر اختراع مجدد برند را آغاز کنیم.

علاوه بر این، از آنجایی که ما در دنیایی با تغییرات دائمی زندگی می‌کنیم که در آن سبک زندگی مصرف‌کنندگان با سرعت فزاینده‌ای در حال تغییر، تنوع و تکامل است، شرکت‌ها باید سخت‌تر تلاش کنند تا نیازها و خواسته‌های مشتریان خود را درک کنند، و این مستلزم تمایل به تغییر است. و اشتیاق به نوآوری

[Executive Corner] تبدیل شدن به یک برند نمادین و محبوب

سازمانی که همیشه تغییرات را پذیرفته است، ال‌جی اخیراً استراتژی نام تجاری خود را دوباره اختراع کرده است تا تصویر برند قوی‌تر و منسجم‌تری ایجاد کند و تعهد خود را به ارائه پیام «خوب زندگی» بهتر منتقل کند. این شرکت به عنوان اولین گام در جهت تقویت هویت برند خود، فرآیندی دقیق را برای بازتعریف ارزش‌ها و فلسفه خود انجام داد. پس از تعریف واضح سه ارزش اصلی «تجربه مشتری سازش ناپذیر»، «نوآوری با محوریت انسان» و «گرما برای قدرت بخشیدن به لبخند»، این شرکت شروع به تفسیر مجدد و تقویت مجدد برند ال‌جی کرد و دارایی‌های بصری جدیدی را ایجاد کرد که دوران جدیدی را در خود نشان می‌دهد. تاریخ. نتیجه این اختراع مجدد، هویت بصری جوان‌تر و پویاتری است که در تمام نسل‌ها و پس‌زمینه‌ها عمیق‌تر با مصرف‌کنندگان طنین‌انداز می‌شود.

[Executive Corner] تبدیل شدن به یک برند نمادین و محبوب

برای موفقیت در بازار امروز، یک شرکت باید بتواند در سطح احساسی با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کند. ال‌جی با هویت نام تجاری خود که دوباره اختراع کرده است، ارتباط عمیقی با مشتریان ایجاد می‌کند و نشان می‌دهد که شفقت و انسانیت به اندازه نوآوری‌های فناوری و طراحی که این شرکت مدت‌ها به آن شهرت داشته، بخشی از «ال‌جی» است.

[Executive Corner] تبدیل شدن به یک برند نمادین و محبوب

ظاهر نماد ال جی زندگی خوب است شعار همچنین برای انتقال بهتر باور راسخ برند مبنی بر اینکه زندگی خوب است، اصلاح و تجدید شده است. یک تایپوگرافی سفارشی – با الهام از عوامل شکلی محصولات مختلف ال‌جی – شعار شناخته شده این شرکت را متمایزتر و منحصر به فردتر می‌کند، در حالی که دوره پایانی، اطمینان و صداقت ال‌جی را در مأموریت خود برای بهبود زندگی مردم از طریق نوآوری نشان می‌دهد.

[Executive Corner] تبدیل شدن به یک برند نمادین و محبوب

نمونه بارز «اختراع مجدد» این است که چگونه نماد نام تجاری قابل تشخیص ال‌جی به سرعت زنده شده است. در محیط‌های دیجیتال، نماد نمادین ال‌جی که به‌عنوان چهره‌ای خندان با استفاده از حرف «l» و «g» طراحی شده است، اکنون می‌تواند هشت عمل مختلف از جمله سلام کردن، تکان دادن سر، چرخیدن و چشمک زدن را انجام دهد. این لوگوی دیجیتال که به عنوان “چهره آینده” ال‌جی شناخته می‌شود، نماد میراث این شرکت است و در عین حال پیوند آن را با مصرف‌کنندگان امروزی تقویت می‌کند.

یخچال InstaView برای بالا بردن «MoodUP» در Vivid Sydney 2023فعال سازی ال جی در Vivid Sydney 2023 در استرالیا

و برای برجسته کردن ماهیت جسورانه و جوان این برند، ال‌جی رنگ قرمز پر جنب و جوش جدیدی را معرفی کرده است که در تمامی پلتفرم‌ها – فیزیکی و دیجیتال – استفاده خواهد شد. «قرمز فعال» جدید و پرانرژی، که با رنگ قرمز سنتی «میراث» ال‌جی و رنگ مشکی عمیق تکمیل می‌شود، نشان‌دهنده اشتیاق به نوآوری و جسارت ارائه ارزش استثنایی به مشتری است. ال‌جی با ترکیب این رنگ‌های پویا قصد دارد اشتیاق خود را برای جابجایی مرزها و ایجاد تجربیات معنادار برای مشتریان خود و جذب نسل‌های جوان‌تر بیان کند. این رویکرد به ال‌جی اجازه می‌دهد تا تصویری جوان، پویا، پر جنب و جوش، مطمئن و نوآورانه ایجاد کند که با کسب‌وکارها، محصولات و خدمات متنوع شرکت همخوانی دارد.

[Executive Corner] تبدیل شدن به یک برند نمادین و محبوب

ال جی علاوه بر معرفی مجدد برند خود به جهان، برند و هویت بصری به روز شده خود را با کارمندان خود به اشتراک گذاشته است و پرسنل از همه سطوح و بخش ها را گرد هم می آورد تا معنای تغییرات جدید را به طور مستقیم تجربه کنند. ال جی قاطعانه معتقد است که کارکنانش بهترین سفیران برند هستند. شرکت با حصول اطمینان از درک ارزش و چشم انداز برند و گنجاندن آن در وظایف روزانه خود، می تواند به طور موثرتر پیام “خوب زندگی” را به مشتریان ارائه دهد.

[Executive Corner] تبدیل شدن به یک برند نمادین و محبوب
کامیون ‘زندگی خوب’ در رویداد ‘زندگی خوب’ که در کره جنوبی برگزار شد

مطابق با این، این شرکت اولین خود را راه اندازی کرد زندگی خوب است رویداد برای کارکنان خود در کره جنوبی در تاریخ 12 ژوئن. با زندگی خوب است کامیون‌هایی که هویت بصری جدیدی را منعکس می‌کنند که در سایت‌های تجاری LG Electronics در کره تور می‌کنند، این شرکت قوطی‌های قهوه مارک دار را توزیع می‌کند و فرصتی برای برنده شدن کالاهای مارک مختلف در طول زمان ناهار فراهم می‌کند و همه را قادر می‌سازد تا برای کشف تغییرات جدید در برند وقت بگذارند. این رویداد بازخورد بسیار مثبت و مشتاقانه ای از مدیران و کارمندان داشت که هیجان خود را در مورد اختراع مجدد نام تجاری ابراز کردند. آنها همچنین به اشتراک گذاشتند که این رویداد به آنها امکان داد تا برند اختراع شده را بهتر درک و تجسم کنند.

[Executive Corner] تبدیل شدن به یک برند نمادین و محبوب

ما امیدواریم که اختراع مجدد برند ال‌جی به عنوان نقطه شروعی برای نوآوری تجربیات جدید مشتری باشد که می‌تواند ارزش و مزایایی را برای مشتریان واقعی فراهم کند و آنها را قادر می‌سازد تا احساس کنند که «زندگی خوب است» و از لحظه‌های ارزشمند زندگی‌شان لذت کامل ببرند.

ال‌جی اذعان می‌کند که لحظاتی وجود خواهد داشت که ممکن است مردم برای هم‌خوانی با آن تلاش کنند زندگی خوب است شعار و پیام با این حال، قصد ارائه تصویری غیرواقعی از امید و مثبت اندیشی تزلزل ناپذیر نیست. درعوض، به عنوان اعلامیه ای از آنچه که زندگی پتانسیل وجود دارد و باید برای آن تلاش کند عمل می کند. همچنین به عنوان یادآوری عمل می کند که حتی در زمان های چالش برانگیز، زندگی به طرز باورنکردنی با ارزش و ارزشمند باقی می ماند. در این زمینه، شعار Life’s Good متضمن سبک زندگی است که ال‌جی به دنبال آن است و با تعهد ما برای کمک به مشتریان در دستیابی به زندگی بهتر از طریق محصولات و خدمات خود هماهنگ است.

[Executive Corner] تبدیل شدن به یک برند نمادین و محبوب

در ال‌جی، ما به دنبال این هستیم که زندگی مصرف‌کنندگان را بهتر از آنچه الان هستند، کنیم. با این روحیه و باور تزلزل ناپذیر ما که زندگی خوب است، ما به طور بی پایان چالش ها را انجام خواهیم داد و هرگز دست از نوآوری نمی کشیم. ال‌جی شرکتی است که در آن مردم به‌طور خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کنند تا نیازهای مصرف‌کنندگان را کشف کنند – نیازهایی که حتی از آن‌ها بی‌خبرند – و راه‌حل‌های کاربردی و هوشمندانه‌ای بیابند که راحتی، لذت و ارتباط را ارائه می‌کنند.

[Executive Corner] تبدیل شدن به یک برند نمادین و محبوب

هویت برند جدید ال‌جی با تلاش جمعی و اشتیاق کل شرکت تلقین شده است. این نشان دهنده عزم تزلزل ناپذیر برای بهتر کردن هر روز از روز گذشته است و آرزوی شرکت برای تبدیل شدن به یک برند نمادین و محبوب جهانی را به نمایش می گذارد.

توسط Kim Hyo-eun، معاون مرکز بازاریابی جهانی در LG Electronics

###



منبع

Tags: ال جی
Previous Post

لحظه تراژیک اعلام مرگ گلر مالاتیا در تلویزیون ترکیه- ویدیو ورزش سه | lgmag

Next Post

سونی ایران مرجع تخصصی فروش محصولات سونی محصولات مربوط به تلویزیون 4K | lgmag

Next Post

سونی ایران مرجع تخصصی فروش محصولات سونی محصولات مربوط به تلویزیون 4K | lgmag

نوشته های جدید

  • LG OLED با تجربیات هنری دیجیتال در نیویورک ، دیدگاه هنری و بیان خلاق را جشن می گیرد
  • LG محلول ماشین متصل به نسل بعدی مبتنی بر ماهواره در کنفرانس 5GAA 2025
  • هفته جریان LG با معاملات قانع کننده و محتوای بی پایان برای لذت بردن در خانه باز می گردد
  • راه حل های یخ خانگی LG برای یخچال و فریزر: یک سفر نوآوری
  • تغییر از طریق عمل: رویکرد دستی ال جی تایوان به مسئولیت اجتماعی
  • LG Electronics India Limited ساخت و ساز سومین کارخانه تولید خود را در هند آغاز می کند
  • LG OLED X Steven Harrington در Frieze NY: جایی که هنر پر جنب و جوش پاپ با تلویزیون شفاف OLED ملاقات می کند
  • کانال های LG ردپای جهانی را گسترش داده و ارائه محتوای رایگان را گسترش می دهد
  • LG و MediaTek در حال نمایش راه حل تحرک انقلابی در خودرو شانگهای 2025 هستند
  • LG تلویزیون های LCD LCD 2025 Qned EVO Premium را با تصاویر پیشرفته ، AI بی سیم واقعی و شخصی راه اندازی می کند
  • WIL.I.AM بنیانگذار و مدیرعامل FYI.AI در دفتر مرکزی LG US برای جشن یک روزه از LG ‘XBOOM توسط Will.i.am’ راه اندازی می شود
  • ال جی نتایج مالی سه ماهه اول 2025 را اعلام کرد
  • LG تجربه Xbox Cloud Gaming (BETA) را مستقیماً به صفحه های تلویزیون هوشمند LG می آورد
  • ال جی برای آخرین نوآوری های طراحی در جایزه طراحی DOT Red 2025 مورد ستایش قرار گرفت
  • ال جی برای اولین بار با “جایزه بهبود ارزش عالی” تویوتا افتخار کرد
  • خنک کننده پایدار: چگونه راه حل های خنک کننده مرکز داده AI LG در مقابله با کمبود آب جهانی کمک می کند
  • ال جی تجارت مواد پیشرفته در سطح جهان را با LG Purotec گسترش می دهد
  • ال جی اولین نمایش چشمگیر در مرکز داده جهانی 2025
  • ال جی به عنوان تأمین کننده سال 2024 توسط جنرال موتورز شناخته شد
  • LG 2025 OLED برای طراحی پایدار و کاهش ردپای کربن ، دارای گواهینامه های سازگار با محیط زیست است
  • LG راه حل های گسترده نمایش تجاری را به Baston Red Sox Ballpark ارائه می دهد
  • LG درآمد اولیه را برای سه ماهه اول 2025 منتشر می کند
  • شرکای LG با KIA برای ارائه راه حل های فضایی تحرک هوش مصنوعی
  • راه حل های کارآمد HVAC LG برای مرکز اصلی تدارکات در سنگاپور انتخاب شده است
  • ال جی فیلم برند “کمتر مصنوعی ، انسانی تر” را راه اندازی می کند
  • LG و Krafton به هم می پیوندند تا تلویزیون های LG را به بازی شبیه سازی زندگی “Inzoi” بیاورند
  • ال جی در ISH 2025 با راه حل های پیشرفته گرمایش برای بازار اروپا تحت تأثیر قرار می گیرد
  • روز کالج LG: الهام بخشیدن به مبتکران آینده از طریق فناوری و فرهنگ
  • بازاریابی LG VP بینش در مورد تحول برند را به اشتراک می گذارد
  • [On the Job] یک روز از “Sommelier آب” در آزمایشگاه علوم آب LG
  • آل این وان مناسب کارهای گرافیکی کدام است؟
  • ال جی به لیست شرکت Fast Company از نوآورانه ترین شرکت های سال 2025 نامگذاری شده است
  • راه حل های هوشمند در دسترس “زندگی بهتر برای همه” را فعال می کند
  • LG راه حل های نوآورانه گرمایش را برای آینده بهتر در ISH 2025 به نمایش می گذارد
  • ال جی رهبری جهانی را در نوآوری و استاندارد سازی 6G گسترش می دهد
  • گروه سعودی عربستان سعودی 30 سال مشارکت و نوآوری HVAC را جشن می گیرند
  • ال جی برای دوازدهمین سال متوالی بازار جهانی تلویزیون OLED را هدایت می کند
  • Art SG 2025: جایی که هنر بینایی و نوآوری برش متحد می شود
  • بند ناف را برش داده و از 100+ کانال رایگان در تلویزیون هوشمند LG خود لذت ببرید!
  • LG از Artcool AI Air جدید پرده برداری می کند: راحتی و کارایی شیک ، AI محور
  • LG به خاطر تعالی در طراحی در IF Design Award 2025 شناخته شد
  • محافظت از شگفتی های طبیعت: کمپین های تبلیغاتی Times Square Billboard گونه های در معرض خطر “قاره آمریکا” را بازی می کند
  • ال جی راه حل های نوآورانه خانه را در KBIS و IBS 2025 معرفی می کند
  • Ayoung Kim به عنوان دریافت کننده جایزه 2025 LG Guggenheim انتخاب شد
  • شکستن یخ در AHR Expo 2025: LG بحث در مورد نوآوری های پمپ حرارتی آب و هوا را مطرح می کند
  • LG تلویزیون های هتل Google Cast خود را در ISE 2025 به نمایش می گذارد
  • LG آخرین تهویه مطبوع AI Dualcool را با فناوری های پیشرفته AI فاش می کند
  • LG ELECTRONICS با بیش از 100 جایزه و تمجید در CES 2025 شناخته شد
  • ال‌جی اکثریت سهام Bear Robotics را برای تقویت قابلیت‌های رباتیک به دست می‌آورد
  • ال جی نتایج مالی سه ماهه چهارم و سال 2024 را اعلام کرد

بایگانی‌ها

  • می 2025
  • آوریل 2025
  • مارس 2025
  • فوریه 2025
  • ژانویه 2025
  • دسامبر 2024
  • نوامبر 2024
  • اکتبر 2024
  • سپتامبر 2024
  • آگوست 2024
  • جولای 2024
  • ژوئن 2024
  • می 2024
  • آوریل 2024
  • مارس 2024
  • فوریه 2024
  • ژانویه 2024
  • دسامبر 2023
  • نوامبر 2023
  • اکتبر 2023
  • سپتامبر 2023
  • آگوست 2023
  • جولای 2023
  • ژوئن 2023
  • می 2023
  • آوریل 2023
  • مارس 2023
  • فوریه 2023
  • ژانویه 2023
  • دسامبر 2022
  • نوامبر 2022
  • اکتبر 2022
  • سپتامبر 2022
  • آگوست 2022
  • جولای 2022
  • ژوئن 2022
  • می 2022

دسته‌ها

  • اخبار محصولات ال جی
  • دسته‌بندی نشده

تگ

ال جی

      مجله ال جی LG

      No Result
      View All Result

          مجله ال جی LG