لوازم خانگی ThinQ™ UP الجی که الگوی خود را تغییر میدهد، به لطف قابلیت ارتقای چشمگیرشان، میتوانند با سبک زندگی منحصربهفرد و متغیر هر مشتری سازگار شوند. برای اولین بار در صنعت لوازم خانگی، فناوری ThinQ UP، که به مشتریان اجازه می دهد انتخاب کنند کدام ویژگی ها یا عملکردهای اضافی را دانلود و نصب کنند، کار کوچکی برای توسعه نبود.
با استفاده از «دادههای بزرگ»، این شرکت نشان میدهد که چگونه تحول دیجیتال (DX) میتواند به طور همزمان رقابتپذیری کسبوکار را افزایش دهد و ارزش بیشتری برای مصرفکنندگان به ارمغان بیاورد. الجی در حال استفاده از فناوری DX در چندین حوزه کلیدی عملیات خود، مانند توسعه محصول، تولید و فروش است. بهبود روش کار شرکت و در عین حال ایجاد اولین، منحصر بفرد و جدید – یا سرگرم کننده – تجربیات مشتری
بیایید نگاهی بیندازیم به برخی از خدمات مبتکرانه «DX-powered» که الجی قادر است به مشتریان خود ارائه دهد.
الجی در حال گسترش این فناوری نگهداری پیشگیرانه است که در سرتاسر مجموعههای لوازم خانگی خود استفاده میشود، با ترکیب خدمات مراقبت هوش مصنوعی مبتنی بر دادهها. یکی از این سرویسها ماشینهای لباسشویی این شرکت را قادر میسازد تا در صورت نیاز به تمیز کردن درام به دلیل آلودگی لباسها به کاربران اطلاع دهند یا در صورت وجود خطر یخ زدن یا ترکیدن لولهها به دلیل دمای سرد محیط، به آنها اطلاع دهند. با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ، ویژگیهای مراقبت از مشتری هوش مصنوعی الجی فعال و نه غیرفعال است.
منتظر قسمت بعدی ال جی نیوزروم باشید فناوری آینده سلسله.
###
اگرچه ممکن است ناخوشایند و نادر باشد، اما گاهی اوقات لوازم خانگی آنطور که در نظر گرفته شده است کار نمی کنند. الجی برای جلوگیری از خرابیهای بزرگ و مشکلاتی که همیشه همراه با آنها همراه است، فناوری توسعه داده است که بهطور پیشگیرانه مشکلات احتمالی را بررسی میکند و در صورت نیاز از قبل اقدام میکند. جمعآوری و تجزیه و تحلیل دادههای لوازم خانگی این امکان را به وجود میآورد که تشخیص داده شود که آیا یک محصول به درستی نصب شده است یا بهدرستی استفاده میشود و قبل از آسیب واقعی، مشکل را علامتگذاری میکند.
«شاخص مشتری» که توسط الجی توسعه و مدیریت میشود، دادههای زیادی را ارائه میکند که این شرکت از آنها برای هوشمندتر کردن لوازم خانگی هوشمند – و خدمات مرتبط – استفاده میکند. ایندکس با آشکار کردن الگوهای استفاده اساسی و همچنین خواستهها و نیازهای پنهان مشتریان به گسترش و ارتقای تجربه کاربر کمک میکند – که LG سپس با ایجاد سرویسهای هوشمندانه و جدید مرتبط با محصولات خود به آنها پاسخ میدهد.
شرکتی که میداند جایی مانند خانه وجود ندارد، الجی در تلاش است تا زندگی خانگی را از طریق گسترش تجربه مشتری ارائه شده توسط لوازم پیشرفتهاش بهتر کند.
ال جی طیف متنوعی از محصولات را به مشتریان ارائه می دهد که در حدود 20 دسته محصول مختلف از جمله لوازم خانگی، تلویزیون، فناوری اطلاعات و راه حل های علامت گذاری را شامل می شود. در حال حاضر، تقریباً 200 میلیون لوازم خانگی هوشمند الجی وجود دارد که راحتی سفارشی را به مردم در سراسر جهان ارائه میکنند. این شرکت از طریق اکوسیستم غنی محصولات خود و با رضایت مشتریان خود، به طور فعال در حال جمع آوری و سازماندهی داده ها در کل سفر مشتری است. بر اساس تجزیه و تحلیل این داده ها، ال جی در حال توسعه خدمات و ویژگی های مختلف برای بهبود بیشتر تجربه مشتری است.
به منظور ارائه نوآوری هایی مانند ThinQ UP، ضروری است ابتدا درک عمیقی از نحوه زندگی مشتریان به دست آوریم. الجی از طریق تجزیه و تحلیل دادههای استفاده از محصول و انواع دادههای «خارجی» کاربر، مانند حساسیت کاربر به گرما، میزان آبی که مینوشد و اینکه آیا حیوان خانگی دارد یا نه، به این مهم دست مییابد.
شاخص مشتری
در آینده، صاحبان محصولات LG Objet Collection که به طراحی داخلی علاقه مند هستند، می توانند از پلتفرم داخلی این شرکت برای یافتن الهام از دکوراسیون و خرید لوازم داخلی متناسب با زیبایی لوازم خانگی خود استفاده کنند. به عنوان مثال دیگری از آنچه به زودی ممکن است، Styler، ماشین لباسشویی و خشک کن الجی ممکن است بتواند کاربران را با خدمات خشکشویی سیار تخصصی مرتبط با نیازهای خاص آنها که از طریق تجزیه و تحلیل دادههای استفاده کشف شده است، مرتبط کند.
لوازم خانگی قابل ارتقا
مراقبت از مشتری پیشگیرانه
ThinQ UP علاوه بر ارائه تجربهای متناسبتر برای کاربران، به الجی کمک کرده است تا مجموع هزینه توسعه و آزمایش عملکردهای جدید لوازم خود را کاهش دهد. در آینده، عملکردهای ThinQ UP به طور مداوم بر اساس داده های استفاده مشتری بهبود می یابد.
الجی با ترکیب یکپارچه محصولات، دادهها و خدمات در یک کل واحد، نوآوری مداوم در تجربه مشتری ایجاد میکند که ارزش و راحتی بیسابقهای را ارائه میکند. و از طریق تعهد خود به پیاده سازی فناوری های DX، این شرکت به رشد و بهبود توانایی خود برای کمک به مصرف کنندگان در همه جا از زندگی سالم تر و شادتر ادامه می دهد.